خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2023' 'شهريور'

سرجی فیکس چیست و چه کاربردی دارد؟
سرجی فیکس از جمله تجهیزات پزشکی بوده که جهت پانسمان زخم و و همچنین بهبود روند درمان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در واقع سرجی فیکس نوعی باند است که در ناحیه سر و دیگر نواحی جهت نگه داشتن پانسمان می‌ تواند استفاده شود. این محصول با پوشاندن کامل زخم و ثابت نگه داشتن پانسمان بر روی آن کمک می‌ کند تا بتوان علاوه بر تسريع روند درمان برای جلوگیری از نفوذ باکتری به زخم نیز از یک محصول با کیفیت استفاده نمود.
آموزش کامل نحوه استفاده از اپلیکاتور
آموزش نحوه استفاده از اپلیکاتور برای افرادی که تاکنون از این محصول استفاده نکرده‌ اند، می‌ تواند مناسب باشد. در واقع گاهی اوقات پس از یائسگی و برای حفظ سلامت واژن، پزشک معالج ترجیح می‌ دهد که برای فرد، کرم واژینال تجویز کند. استفاده از کرم یا پماد واژینال برای معالجه عفونت واژن، تاثیرگذاری ایده‌ آلی خواهد داشت. با این حال اگر شیوه استفاده از کرم واژینال را نمی‌ دانید، ما در این مطلب مرحله به مرحله نحوه استفاده از اپلیکاتور واژینال را جهت استفاده درست و بکارگیری کرم واژینال بیان می‌ کنیم.
حجامت چه فایده‌ ای برای بدن دارد؟
فواید حجامت برای بدن به حدی گسترده هستند که امروزه بخش زیادی از افراد ترجیح می‌ دهند از این روش برای پیشگیری و درمان بیماری ها استفاده کنند. حجامت به عنوان یک روش خونگیری علاوه بر اینکه می تواند در پیشگیری از بیماری‌ ها موثر باشد، جهت درمان آن ها نیز تاثیر فراوان می‌ گذارد. در واقع با اعمال یک استرس آگاهانه و فوری به سیستم دفاعی بدن می‌ توان جهت فعال سازی عوامل بیرونی و درونی و هوشیار کردن آن اقدام نمود. حجامت را به عنوان یکی از ارکان طب اسلامی و طب سنتی می‌ دانند.
معرفی کامل چسب حصیری و کاربرد آن
چسب حصیری که از آن به عنوان نوار چسب جراحی نیز نام برده می‌ شود این روزها برای فیکس کردن پانسمان و بانداژ، مد نظر قرار گرفته است. همانگونه که می‌ دانید پس از عمل‌ های جراحی یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفته شود، پانسمان کردن زخم به شمار می‌ رود. تعویض پانسمان زخم‌ های مختلف مانند زخم دیابت و زخم بستر نیز برای افرادی که با این معضل مواجه هستند اهمیت بالایی دارد. استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب و استاندارد از جمله نکات ضروری به شمار می‌ رود. با توجه به این امر استقبال از چسب های پانسمان آماده افزایش یافته است.