خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2021' 'ارديبهشت'

ژل سونوگرافی و کابرد آن را بهتر بشناسید
ژل سونوگرافی ماده‌ای رسانا است که برای انجام سونوگرافی در نقاط مختلف بدن استفاده می‌شود. از آن جا که ممکن است سونوگرافی ممکن است برای هر نقطه‌ای از بدن تجویز گردد، لذا انواع ژل سونوگرافی باید برای حساس‌ترین پوست‌ها سازگار باشد. ژل سونوگرافی حالتی سرد، نیمه چسبناک و شفاف دارد. خاصیت یک ژل سونوگرافی سالم این است که به عنوان رابطی بین پوست و دستگاه یا همان پروپ سونوگرافی عمل کند.
با انواع محلول های ضدعفونی کننده و کاربرد آن ها آشنا شوید
استفاده از محلول ضدعفونی‌کننده‌ برای تأمین سلامتی بسیار ضروری است و از عوامل مهم پیشگیری از بیماری‌ها بخصوص بیماری‌های مسری می‌باشد. شایان ذکر است محلول های ضدعفونی‌کننده فقط استعمال خارجی دارند.
آیا می دانید وظیفه اصلی باندهای کشی چیست؟
باند کشی یکی از محصولات پر کاربرد در گروه باندهای پزشکی است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. این باند بسیار محکم و قوی است. دارای کشش پذیری بسیار بالایی است. در سطح این محصول منافذی برای جابه جایی و چرخش هوا وجود دارد تا زخم و محل آسیب دیده دچار مشکل نشود. فاقد بو می باشد. این محصول به مرور زمان کشش پذیری خود را از دست نمی دهد. این محصول در تمامی شرایط میتواند مورد استفاده امدادگران، پزشکان، پیراپزشکان، دامپزشکان و مصارف خانگی قرار بگیرد.