هدبند حوله ای سماطب کد 7025

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 7025
  • کشور سازنده: ایران
  • سایزبندی: free size
  • نوع عملکرد: حفظ گرما در جلوی سر و كاهش علائم سينوزيت
  • جنس: کتان نرم
  • ضد حساسیت: بله
  • رنگ: مشکی
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
170,000 تومان %6
160,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

آشنایی با هدبند و کاربرد آن

با شروع سرما در فصل های سرد دردهای سینوزیتی در برخی افراد شروع می شود. سینوزیت حفره های پر از هواست که در ناحیه استخوان جمجمه و صورت بوده که هر عاملی ممکن است باعث ایجاد گرفتگی آن ها توسط چرک و یا موکوس شود. هدبند با گرم نگه داشتن ناحیه سر و پیشانی از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری می نماید.

هدبند حوله ای سماطب

التهاب سینوس باعث بوجود آمدن سینوزیت یا عفونت سینوس می شود. سينوزيت بيماري سينوس هاي هوايي است. سينوزيت حاد معمولاً 3 الي 8 هفته طول مي كشد، در حالي كه سينوزيت مزمن دوره طولاني تري دارد. علائم كلاسيك سينوزيت عبارتند از: احتقاق بيني، ترشحات سبز رنگ بيني، درد در صورت يا دندان ها، درد چشم ها، سردرد و سرفه هاي شبانه. بعضي از بيماران همچنين از تب، بي حالي، بوي بد دهان و گلو درد شكايت دارند. سينوزيت معمولاً بدنبال يك سرماخوردگي كه پس از 5 الـي 7 روز خوب نشده و يا بدتر شده، ديده مي شود. تشخيص سينوزيت مزمن كمي سخت تر است، علائمي كه در بالا ذكر شد به شكل خفيف تر اما طولاني تر وجود دارد. سينوزيت مزمن در افرادي كه آلرژي دارند شايع تر است.

هدبند حوله ای سماطب قسمت جلوی پیشانی و سینوس را گرم نگه داشته و در تسکین درد سینوس موثر می باشد. استفاده از الياف پنبه اي در ساخت اين محصول امكان استفاده طولاني از آن را بدون عوارض و ضايعات پوستي فراهم مي سازد. این محصول را با آب سرد شسته و از مواد شوينده ملايم استفاده نماييد و از چنگ زدن و فشردن آن هنگام آبكشي خودداري نماييد.

مشخصات هدبند حوله ای سماطب

حفظ گرما در قسمت جلوی سر

كاهش علائم سينوزيت

سبک و راحت

ساخته شده از كتان نرم

بدون ايجاد آلرژی يا حساسيت پوستی

کاربردهای هدبند حوله ای سماطب

حفظ گرما در قسمت جلوی سر

کاهش علائم سینوزیت

مناسب برای ورزشکاران

خرید هدبند حوله ای سماطب

جهت خرید هدبند حوله ای سماطب از فروشگاه آنلاین آسان مد می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. کلیه محصولات آسان مد به صورت اینترنتی با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب به فروش رسیده و قابل ارسال از طریق پست و تیپاکس به سراسر نقاط ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید هدبند حوله ای سماطب با شماره های درج شده در سایت آسان مد تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
برچسب های محصول