محافظ پاشنه ژله ای سماطب کد 6052

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 6052
  • کشور سازنده: ایران
  • کاربرد: کاهش ترک پاشنه، میخچه و کاهش ورود ضربه به پاشنه
  • این محصول قابل استفاده برای هر دو پا است
  • سیلیکون این محصول باعث ایجاد نرمی و راحتی در استفاده می شود
  • قابلیت شست و شو: با آب ولرم بشورید و به آن پودر بچه بزنید
  • سایزبندی: free size
  • جنس: سیلیکون طبیعی گرید پزشکی
  • قبل از استفاده با وازلین پاشنه پا را چرب کنید
تولید کننده: سماطب پاکان

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
195,000 تومان %5
185,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

خار پاشنه چیست و چگونه ایجاد می شود؟

مچ پای انسان به طور کلی از ۷ استخوان تشکیل شده که استخوان پاشنه یا کاکانئوس بزرگترین استخوان آن می باشد. این استخوان در قسمت ابتدایی پا و قبل از قوس میانی پا قرار دارد. بیشترین وزن بدن به این استخوان اعمال می شود. رباط ها و تاندون های بسیاری برای حمایت از این استخوان در اطراف آن قرار دارند. گاهی در اثر عوامل متفاوت زائده هایی در اطراف استخوان پاشنه ایجاد می شود که به آن ها اصطلاحا خار پاشنه گفته می شود.

به طور کلی در اثر نشت رسوبات کلسیم در قسمت پایینی استخوان پاشنه یک استخوان اضافی تشکیل می شود. این استخوان معروف به خار پاشنه است که فعالیت انسان را دچار مشکل می کند. خار پاشنه به مرور زمان رخ می دهد که در نتیجه با اقدام اولیه و زودهنگام می توان از پیشروندگی و عود آن جلوگیری نمود. عواملی که در پیدایش خار پاشنه دخیل هستند عبارتند از:

کشیدگی عضلات و رباط های پا

کشش پلانتار فاسیا

پاره شده غشای پاشنه استخوانی

دویدن و پریدن بیش از حد 

سن

اضافه وزن

تمرینات شدید

کف پای صاف یا پای با قوس بلند

کفش نامناسب 

راه رفتن نامناسب 

ایستادن مداوم و طولانی مدت

دیابت 

علائم خار پاشنه 

معمولا خار پاشنه علامت خاصی ندارد. در بسیاری از موارد در اثر فشار روی پاشنه پا، اعصاب آن تحریک شده و دچار دردهای مزمن می شود. در بسیاری موارد خار پاشنه همراه با التهاب و قرمزی است. و در نهایت یک زائده اضافی استخوانی در قسمت پایینی پاشنه به وجود خواهد آمد که بسیاری از حرکات فرد را تحت تاثیر قرار داده و دشوار می کند.  در بسیاری از موارد خار پاشنه همراه با آسیب رسیدن به بافت های نرم ( پلانتار فاشیا) است. که در این مورد بافت های نرم بیش از حد کشیده و باعث ایجاد پارگی های در سطح آن ها می شود. این پارگی ها درد شدیدی دارد که ممکن است فرد را دچار مشکل کند. 

کاربرد کفی و پدهای طبی در درمان خار پاشنه

هر انسانی از بدو تولد با یک لایه بسیار نرم (نیام) در کف پا متولد شده که این لایه موظف است تمامی ضربات و فشارهای وارد از زیر و اطراف را خنثی و به سمت بالای بدن هدایت کند. به مرور زمان و بر اثر اختلالات مختلف این لایه می تواند دچار مشکل شود. روش های متفاوتی برای درمان شکلات مربوط به مچ و کف پا پیشنهاد می شود از جمله این روش ها عبارتند از:

استفاده از کفش مناسب

استفاده از کفی های طبی مناسب

استفاده از پدهای پاشنه طبی و مناسب

ماساژ درمانی

فیزیوتراپی 

ورزش ها و کشش های مناسب زیر نظر متخصص  

و در نهایت اعمال جراحی

کفی طبی یا پد پاشنه طبی، یک تکه مسطح به شکل کف پا است. این کفی یا پد می تواند از جنس های مختلف مانند چرم، فوم، فلز، پلاستیک، سیلیکون طراحی و ساخته شود. به طور کلی وظیفه کفی طبی ایجاد تعادل و اصلاح ناهنجاری ها و الگوی بدن انسان است. به طور کلی استفاده از کفی و پد های پاشنه به هدف ایجاد راحتی و کاهش درد و ناملایمات در بدن است. کفی ها با ایجاد تعادل و قرار دادن بدن انسان در حالت خنثی هرگونه ناملایمتی در بدن را جبران میکنند.

محافظ پاشنه ژله ای سماطب

در بسیاری از افراد مشکلات مربوط به کف و مچ پا همراه با درد، تورم، التهاب و اختلال در ایستادن، راه رفتن، دویدن و به طور کلی در زندگی روزمره است. به طور کلی اختلال در نحوه سیرکولاسیون و گردش خون در پاها، ایجاد فشار بیش از حد، نشت کلسیم و ایجاد زائده های استخوانی، اختلال در عملکرد تاندون ها و ماهیچه ها، کشیدگی، پارگی، شکستگی و غیره از عوامل اصلی ایجاد مشکل و بیماری در پاها می شوند. به عبارت دیگر، مچ و کف پا به دلیل تحمل وزن بدن و ایجاد تعادل در فرد بسیار حساس و مهم هستند. در حالت ایستاده مچ و کف پا حدود ۱.۵ برابر و در حال دویدن در حدود ۸ برابر وزن بدن نیرو به کف پا منتقل می شود. افراد به دلایل متفاوت می توانند دچار مشکلات مختلف در ناحیه کف پا و مچ شوند که نیازمند بررسی و استفاده از روش های درمانی و پیشگیری هستند. از جمله عواملی که می تواند سبب ایجاد اختلال در کف و مچ پا شود عبارتند از:

راه رفتن بیش از حد ( پیاده روی طولانی)

راه رفتن نامناسب 

دویدن بیش از حد 

ورزش های شدید و نادرست 

ایستادن بیش از حد 

مشکلات عروقی که مانع از خون رسانی درست در کف و مچ پا می شوند

مشکلات دیابتیک 

عوارض داروها 

استفاده از کفش نامناسب 

محافظ پاشنه ژله ای سماطب برای افراد دارای میخچه، ترک پا یا زخم روی پاشنه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تک سایز (free size) می باشد. قبل از مصرف محصولات ژله ای را حتما با وازلین چرب نمایید و یا برای کاهش چسبندگی آن از پودر بچه استفاده نمایید. پس از پوشیدن وسیله حتما روی آن جوراب بپوشید. برای دوام بیشتر از وارد کردن اجسام نوک تیز و یا کشیدن بیش از حد وسیله خودداری نمایید.

محافظ پاشنه ژله ای سماطب که از ژل نرم و قابل انعطاف ساخته شده است با پوشش کامل پا از تماس و اصطکاک جلوگیری می کند و در موارد گوناگون از پاشنه آسیب دیده به خوبی مراقبت می نماید. مواردی مانند زخم، تاول، میخچه، ناخن گوشه کرده و… که پاشنه پا نیاز به مراقبت دارد و به طور کامل از پاشنه مراقبت و باعث کاهش درد و حساسیت خواهد شد.

ویژگی های محافظ پاشنه ژله ای سماطب

ساخته شده از ژل نرم

قابل انعطاف

سبک و راحت

بدون ایجاد حساسیت پوستی

قابل شست و شو

FREE SIZE

قابل استفاده در کفش، بوت، بوت پاشنه‌ دار، صندل لاانگشتی، کفش پاشنه بلند، صندل و منزل

مناسب برای آقایان بانوان

کاربردهای محافظ پاشنه ژله ای سماطب

کاهش اصطکاک بین پاشنه پا با کف

حفاظت کامل از پاشنه پا

پوشش و حفاظت پاشنه پا

تسکین درد ناشی از میخچه، فشار و اصطکاک

کاهش درد ناشی از زخم، تاول، میخچه، ناخن گوشه کرده

درمان زخم پاشنه پا

نکات مهم هنگام استفاده از محافظ پاشنه ژله ای سماطب

حتما با تشخیص و تجویز پزشک ارتوپد مصرف شود.

برای بهتر نمودن روند درمان از استفاده کفش های تنگ و پاشنه بلند خودداری فرمایید و به جای آن از کفش های مناسب و طبی استفاده فرمایید.

استفاده از کفی طبی وضعیت را بهبود می بخشد.

این محصول استریل نیست.

بعد از هر بار استفاده از این محصول آن را با آب ولرم بشورید و به آن پودر بچه بزنید.

به هیچ عنوان در معرض نور مستقیم خورشدی قرار ندهید. 

در صورت داشتن هرگونه بیماری پوستی بعد از مصرف محصول در اختیار فرد دیگری قرار ندهید. 

خرید محافظ پاشنه ژله ای سماطب

تمامی محصولات آسان مد به صورت تضمین شده با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می گردد. خرید از این شرکت به صورت اینترنتی از طریق سایت آسان مد امکان پذیر است. جهت خرید محافظ پاشنه ژله ای سماطب می توانید از طریق همین صفحه اقدام نموده و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن را در درب منزل دریافت نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر از خرید محافظ پاشنه ژله ای سماطب با همکاران ما در واحد فروش آسان مد تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت پاکفی طبی

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند