چشم بند سماطب کد 6029

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 6029
  • موارد مصرف: در هنگام استراحت، خواب، جلوگیری از نفوذ تششعات به چشم به ویژه در کودکان
  • کشور سازنده: ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • جنس: پارچه ضد حساسیت
  • رنگ: مشکی
  • وزن: 20 گرم
  • ابعاد: 19 × 10 سانتی‌متر
  • سایزبندی: S - L
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
80,000 تومان %14
70,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

چشم بند چه کاربردی دارد؟

چشم بند از پارچه با‌کیفیت و ابعادی مناسب برخوردار است تا کسانی که از آن در زمان استراحت استفاده می‌کنند، راحتی بیشتری را تجربه کنند. افراد زیادی هستند که به وجود نور در محیطی که در آن استراحت می‌کنند حساس‌اند و یا در زمان مسافرت به دنبال وسیله‌ای هستند که بتوانند با استفاده از آن خوابی راحت و عمیق را تجربه کنند. به همین دلیل استفاده از چشم‌بندی مناسب برای چنین افرادی می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. طراحی بسیار مناسب چشم‌ بند همچنین شرایطی را فراهم کرده است تا از عبور نور به بخش زیرین آن جلوگیری به عمل آید. در واقع طراحی چشم‌ بند به گونه‌ ای است که با فرم وحالت صورت هم خوانی بسیاری داشته باشد تا با جلوگیری از عبور نور از ناحیه زیرین آن، به شما کمک کند تا بدون هیچ مشکلی و در هر شرایطی به راحتی استراحت کنید.

چه کسی باید از یک چشم بند خواب استفاده کند؟

هر کسی که می خواهد کیفیت خواب بهتری داشته باشد می تواند از چشم بند خواب استفاده کند. این یک وسیله الزامی است به خصوص برای کسانی که شب کار هستند و در طی روز می خوابند مانند پرستارها، پلیس ها یا رانندگان کامیون.

همچنین دانشجویانی نیز که اغلب در مقابل کامپیوتر تا دیر وقت می نشینند جهت مطالعه، باید از یک چشم بند خواب استفاده کنند تا کیفیت خوابشان افزایش یابد.

کودکان و شما چشم بند را دوست خواهید داشت چرا که شما می توانید کودکانتان را تا هر وقتی که بخواهید بخوابانید.

اگر بیمار هستید و بر روی تخت در کل روز دراز کشیده اید، یک چشم بند خواب برای شما مفید خواهد بود تا خواب آرامی داشته باشید و در این مورد شما یک چرت زن دائم خواهی بود که داشتن چشم بند را دوست خواهید داشت.

چشم بند سماطب

بسیاری از افراد به وجود نور در محیطی که در آن استراحت می‌کنند حساس‌اند و یا در زمان مسافرت به دنبال وسیله‌ای هستند که بتوانند با استفاده از آن خوابی راحت و عمیق را تجربه کنند. به همین دلیل استفاده از چشم‌ بندی مناسب برای چنین افرادی می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. 

چشم بند سماطب برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت توسط نور و تششعات در هنگام خواب کاربرد دارد. بسیاری از افراد به علت حساسیت به نور و یا ترس از نور (فتوفبیا) دچار استرس در هنگام خواب در محیط های پر نور شوند. برای جلوگیری از اختلالات خواب و راحتی در خواب چشم بندهای استاندارد که هم از سایز مناسب برخوردار باشند توصیه می شود.  چشم بند سماطب با طراحی منحصر به فرد خود شکل صورت را می گیرند، و خواب راحتی را به شما می بخشد. 

 چشم بند سماطب برای پوشاندی چشم ها در هنگام خواب یا برای جلوگیری از نفوذ تششعات به داخل چشم به کار برده می شود. این محصول در دو اندازه کوچک و بزرگ تولید و به بازار عرضه می شود.  چشم بند سماطب دارای ابعاد و وزنی ایده آل بوده و جنس پارچه استفاده شده در آن از نوع مرغوب و ضد حساسیت می باشد که در صورت استفاده آرامش و راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

 چشم بند سماطب در دو سایز S - L ارایه می شود. سایز S مناسب کودکان و سایز مناسب بزرگسالان می باشد. چشم بند سماطب از جنس نخی بدون ایجاد حساسیت پوستی و التهاب، در بسته بندی تک عددی عرضه میگردد.

ویژگی های چشم بند سماطب

تهیه شده از بهترین نوع پارچه

جلوگیری از عبور نور به بخش زیرین

هم خوانی بالا با فرم صورت

دارای سایزبندی S - L

کاربردهای چشم بند سماطب

مناسب برای افراد حساس به نور در زمان استراحت و خواب

هنگام مسافرت جهت تجربه خوابی عمیق و راحت

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران