مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • کاربرد: ثابت کننده مچ بدون ایجاد محدودیت در حرکت انگشتان
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • جنس: نئوپرن جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت
  • سایزبندی: S-M-L-XL
  • نحوه بسته شدن: چسبی
  • نوع ساپورت: آتل دار
  • قابلیت شستشو: دارد
  • با جا به جا کردن آتل ها برای هر دو دست قابل استفاده می باشد
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
295,000 تومان %4
283,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

مچ بند و کاربرد آن در درمان مشکلات مچ دست

مچ دست متشکل از هشت استخوان کوچک و استخوان های ساعد است. هنگام انجام فعالیت به تمامی اعضای بدن فشار وارد می شود. ولی بیشترین فشار به کمر، گردن، دست و پاها وارد می‌شود. میزان فشار وارد به دست و مچ در اکثر فعالیت ها بیشتر از فشار وارده به اعضای دیگر است و این فشارها مچ دست را در معرض آسیب قرار می دهد. آرتروز مچ دست، رگ به رگ شدن مچ دست، در رفتگی، شکستگی مچ و دست از جمله بیماری های شایع دست می باشد که نیاز به مراقبت و درمان دارند.

مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب در درمان و پیشگیری از هرگونه آسیب دیدگی موثر بوده و با حفظ گرما در درمان باعث کوتاه تر شدن دوره درمان می شود. مچ بند آتل دار بدون ایجاد محدودیت در حرکت انگشتان، مچ دست را در وضعیت استراحت (Rest Position) ثابت می نماید. استفاده از پارچه سه بعدی همراه با یک لایه پارچه ضد حساسیت در داخل مچ بند باعث گردیده تا گردش هوا و تنفس پوستی به راحتی صورت پذیرد و از تعریق نامطلوب جلوگیری شود. قابلیت استفاده برای هر دو دست، سبکی، نرمی، راحتی، زیبایی و قابلیت شستشو از مزایای دیگر مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب می باشد. این مچ بند قابل استفاده هنگام ضرب دیدگی مچ دست، از بین برنده دردهای آرتروز، از بین برنده بیماری کاین باخ و قابل استفاده پس از اتمام دوره گچ گیری می باشد.

انواع مچ بند آتل دار سماطب

مچ بند آتل دار سماطب، تهیه شده از بهترین مواد اولیه و طراحی مناسب جهت رفع این مشکل در 4 مدل مختلف تولید و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

1. مچ بند آتل دار

این محصول بدون ایجاد محدودیت در حرکت انگشتان، مچ دست شما را در وضعیت ثابت قرار می دهد. این مچ بند در دو مدل دست راست و دست چپ ساخته شده و مناسب افردای است که مچ دست آن ها دچار ضرب دیدگی شده و یا جهت از بین بردن بیماری کاین باخ مورد استفاده قرار می گیرد.

2. مچ بند آتل دار سه بعدی

مچ بند آتل دار سه بعدی با ثابت نگه داشتن مچ دست شما بدون ایجاد محدودیت در حرکت انگشتان در روند بهبود درمان به شما کمک می کند. پارچه سه بعدی روی مچ بند باعث گردش هوا در آن ناحیه شده و از تعریق نامطلوب جلوگیری می کند.

3. مچ بند آتل دار نئوپرن

این مچ بند قابل استفاده برای دو دست راست و چپ بوده و ضمن ثابت نگه داشتن مچ دست شما باعث گرم نگه داشتن آن شده که باعث تسریع در روند بهبود می شود. از جمله کاربرد های مچ بند آتل دار نئوپرن می توان به از بین بردن خشکی نسوج و احیای داخلی، قرار دادن شست در حالت آناتومیک و شکستگی و در رفتگی مچ دست و شست اشاره کرد.

4. مچ بند آتل دار نئوپرن با آتل شست

مچ بند آتل دار نئوپرن با آتل شست یک گزینه مناسب برای زمانی است که در ناحیه مچ دچار آسیب شده اید و باید مچ در حالت استراحت و شست در حالت آناتومیک قرار گیرد. وجود آتل آلومینیومی قابل تنطیم این امکان را به شما می دهد تا با جا به جایی آن برای هر دو دست راست و چپ قابل استفاده باشد.

مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب

مچ دست و ساعد 2 و کف دست از 8 استخوان تشکیل شده که به همراه تاندون ها به حرکت مچ و دست کمک می کنند. حال هرگونه آسیب کوچکی که به استخوان ها و یا تاندون ها، که همواره سبب درد و ناراحتی شود وارد گردد، باعث می شود حرکت دادن دست موجب ناراحتی و درد شود و شما را از انجام بسیاری از کارهای کوچک نیز بازدارد. در این مواقع بهترین راه حل ثابت نگه داشتن مچ دست می باشد که با محصول مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب، که دارای دو آتل آلمینیومی انعطاف پذیر، یکی در قسمت مچ و دیگری در قسمت شست می باشد، کار شما را در ثابت نگه داشتن مچ و شست دست راحت می کند. مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب باعث می شود دست و شست شما در حالتی ثابت و rest position قرار بگیرد.
مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب هم مچ و شست شما را ثابت نگه می دارد و هم با گرم کردن مچ شما باعث درمان زود تر می شود. از حرارت دادن و اتو کردن این محصول جدا خودداری فرمایید. مچ بند آتل دار سما طب قابل استفاده برای هر دو دست راست و چپ می باشد.

موارد مصرف مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب

برای کاهش تورم
از بین برنده خشکس نسوج و احشای داخلی
ایجاد انعطاف پذیری در عضلات تاندون ها و لیگامان های مچ دست و انگشت شست
قرار دادن انگشت شست در حالت آناتومیک
ضرب دیدگی
کارپال تانل سیندرم
گانگلیون
دررفتگی و یا شکستگی های استخوان مچ دست و شست
روماتوئید آرتریت مچ دست جهت جلوگیری از انحراف مچ
محافظت پس از اتمام دوره گچ گیری از شکستگی و یا در رفتگش مچ دست

سایزبندی مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب

سایزدور مچ دست (سانتی متر)
S12 تا 14
M14 تا 17
L17 تا 20
XL20 تا 23

ویژگی های مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب

دارای پارچه نئوپرن قابل شست و شو و همچنین دارای پارچه ضد حساسیت درون مچ بند می باشد که سبب گردش هوا و کاهش عرق کردن می شود.
مچ بند آتل دار نئوپرن سماطب را می توانید با جا به جا کردن آتل هایش برای هر دو دست راست و چپ استفاده کنید. آتل قوس دار برای کف دست و آتل صاف برای پشت دست می باشد.
بدون ایجاد محدودیت در حرکت انگشتانتان مچ تان را ثابت و در حالت استراحت قرار می دهد.
دارای ظاهری بسیار زیبا و همچنین وزنی بسیار سبک دارد.
این مچ بند در حالی که قسمت مچ دست را ثابت در حالت استراحت نگه داشته مانع از حرکت انگشتان دست نمی شود.
دارای 3 چسب پارچه ای برای تنظیم اندازه دور مچ و دست می باشد.
دارای پارچه ضد حساسیت و قابل شست و شو می باشد.
قابل سفارش در انواع سایزهای S-M-L-XL در دو مدل راست و چپ می باشد.
دارای دو رنگ مشکی و کرم می باشد که در ارسال سفارش به صورت رندومی ارسال می شود.
مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران