شلوارک لاغری نئوپرن سماطب کد 8013

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 8013
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس: پارچه ضدحساسیت نئوپرن
  • سایزبندی: M, L, XL, 2XL
  • ارتفاع: 50 سانتی متر و 60 سانتی متر
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
1,750,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کاربرد شلوارک لاغری در چربی سوزی

امروزه اضافه وزن و چاقی بین افراد رواج پیدا کرده و به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. عضلات شکم در اثر عوامل مختلف مانند چاقی، زایمان، افزایش سن و عمل های جراحی، شل شده و باعث برآمدگی شکم شوند. در چنین مواردی استفاده از شلوارک لاغری باعث می شود شکم فشرده و کوچک شود. برآمدگی شکم ظاهر خوبی ندارد و باعث ناراحتی افراد می گردد. برآمدگی شکم، افزایش انحنای کمرو درد و ناراحتی در این ناحیه از بدن را به دنبال دارد.

جنس شلوارک های لاغری به گونه ای طراحی می شود که حرارت ناشی از فعالیت ورزشی یا انجام کارهای روزمره را در خود حفظ کند. با به دام افتادن حرارت بدن، دمای بدن در ناحیه ران، باسن و زیر شکم بالا رفته و بدن برای تعریق بیشتر تحریک خواهد شد. از آنجایی که تعریق به منظور خنک سازی بدن انجام می شود، بدن با تعریق بیشتر سعی می کند دمای بدن را پایین بیاورد. یکی از راه های طبیعی چربی سوزی و دفع چربی های اضافی بدن تعریق است. به همین دلیل زمانی که عرق بیشتری می ریزید، چربی سوزی بیشتری نیز انجام می دهید که به تسریع روند کاهش وزن شما کمک زیادی می کند. همچنین عمل تعریق نیاز به انرژی دارد و بدن را وادار به استفاده از چربی های اضافی می کند. از این رو با پوشیدن شلوارک لاغری، حین انجام فعالیت ورزشی یا رسیدگی به کارهای روزمره خود چربی سوزی چند برابری را تجربه خواهید کرد.

شلوارک لاغری نئوپرن سماطب

شلوارک لاغری نئوپرن سماطب برای آقایان و خانم ها مناسب می باشد. این نوع شلوارک در دو مدل با ارتفاع  ۵۰ و ۶۰ سانتی متر و در سایزبندی M تا 2XL عرضه می شود. جنس آن از نئوپرن می باشد. با ورزش کردن به همراه این شلوارک می توانید به راحتی در کوچک کردن پهلوها، شکم، ران و باسن از آن بهره مند شوید. شلوارک لاغری نئوپرن سماطب پاکان مناسب در ورزش های ایروبیک، پیاده روی، بدن سازی، ورزش های هوازی می باشد. به علت جذب عرق در لایه های زیرین و عدم انتقال آن به لایه های خارجی سطح بیرونی آن تمیز و بدون بو خواهد ماند. شما همچنین می توانید این شلوارک را در زیر شرتک یا شلوار ورزشی نیز بپوشید.

ویژگی های شلوارک لاغری نئوپرن سماطب

از ویژگی های این محصول عدم ایجاد زخم ها و واکنش های پوستی است.

شلوارک لاغری نئوپرن سماطب از جنس نئوپرن است، بدین معنا که با وجود کشش در فعالیت از استحکام بالایی برخوردار است، پس در هنگام ورزش می توان با خیال راحت حرکات ورزشی حتی سنگین را با آن انجام داد. 

این محصول مخصوص استفاده در هنگام ورزش است. با ایجاد دمای بالاتر، سوخت و ساز و تعرق در موضع شکم و پهلو را بیشتر کرده و در نتیجه چربی سوزی و متابولیسم بدن افزایش می یابد. 

شلوارک لاغری نئوپرن سماطب باعث بالا بردن استقامت بافت شکم در اثر افزایش گردش خون و کاهش تورم و در نتیجه تسریع در روند درمان و فشرده سازی عضلات می شود.

این محصول قابل شست و شو است. حداقل هفته ای یک الی دو بار با آب نیمه گرم و صابون شسته شود. همچنین به هیچ عنوان از دستگاه های حرارتی برای خشک کردن آن استفاده نشود.

جنس نئوپرنی این محصول سبب ضد حساسیت بودن آن می شود. 

شلوارک لاغری نئوپرن سماطب تا حد زیاد اسپاسم و درد های عضلانی را درمان می کند.

بسیار سبک است و در زیر و روی لباس به راحتی قابل استفاده است.

خرید شلوارک لاغری نئوپرن سماطب

جهت خرید اینترنتی شلوارک لاغری نئوپرن سماطب از فروشگاه اینترنتی آسان مد می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. کلیه محصولات سایت آسان مد به صورت تضمینی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید شلوارک لاغری نئوپرن سما طب می توانید با همکاران ما در واحد فروش آسان مد در ارتباط باشید.

تمرینات ورزشی شکم با استفاده از شلوارک لاغری سماطب

شلوارک لاغری نئوپرن از افتادگی های شکم جلوگیری کرده و باعث کوچک تر شدن شکم نیز می شود. این محصول با ممانعت از تبادل حرارتی در ناحیه شکمی به از بین بردن چربی های اطراف شکم کمک می نماید. توصيه مي شود همراه با استفاده از شلوارک لاغری، تمرينات مخصوص تقويت عضلات شكم را نيز انجام دهيد

  1. به پشت خوابيده ، زانوها را خم كنيد، كف پا ها را روي زمين بگذاريد، حال با بلند كردن سرو گردن عضلات شكم را منقبض نموده و دست ها را به سر زانو برسانيد
  2. به پشت خوابيده همزمان هر دو پا را به طرف داخل شكم جمع كنيد، حداقل پانزده مرتبه اين حركت را انجام دهيد.
  3. به پشت خوابيده ، تك تك پاها را به طرف داخل شكم جمع كنيد، اين حركت را به تناوب انجام دهيد.
مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهشکم بند لاغری