زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند :سماطب (samateb)
  • کد:5030
  • کشور سازنده: ایران
  • سایزبندی: free
  • قابلیت شست و شو: دارد
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
745,000 تومان %2
730,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کاربرد زانوبندها در کاهش دردهای زانو

مفصل زانو از بزرگ ترین مفصل های بدن انسان بوده که به دلیل تحمل فشار وزن بدن و دیگر نیرو های وارده دچار آسیب و صدمات گوناگون می گردد.

زانوبند طبی یکی از رایج‌ترین وسایل حمایت کننده زانو است که موجب ثبات، پایداری و ایجاد گرما در زانو می شود. زانوبند توسط ورزشکاران معمولی و آماتور، مانند تنیس بازان، شرکت کنندگان در پیاده‌روی و دو آهسته، استفاده می‌شود. زانوبند طبی اطراف مفصل زانو را فشرده می‌سازد و زانو را تا حدی پایدار می‌کند. زانوبندها معمولاً از موادی مانند نئوپرن، درایتکس یا پولارتک ساخته می‌شوند و ارزان‌ترین حمایت کننده زانو به شمار می‌روند. اگرچه زانوبند طبی را می‌توان به راحتی از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کرد، بااین حال بهتر است پیش از استفاده با پزشک مشورت کرد.

استفاده از زانوبند قابل تنطیم اوپلون سماطب ضمن حفاظت از زانو با کنترل فشار وارد شده، باعث گرم شدن زانو شده که به روند درمان سرعت می بخشد.

زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب

زانوبندهای طبی به چهار دسته زانوبند، حمایت کننده، پایدار کننده و لولادار تقسیم‌بندی می‌شود. زانوبندها در اندازه‌های مختلف وجود دارند و می‌توان به راحتی آن را روی زانو کشید، حال آن که حمایت کننده زانو قابل تنظیم است و غالباً دور زانو پیچیده می‌شود؛ در هر صورت هر دو نوع زانوبند طبی علاوه بر حمایت اصلی از زانو آن را گرم و فشرده نیز می‌کنند. پایدار کننده زانو برای حمایت بیشتر از این مفصل در هر دو سمت دارای فنرهایی از جنس استیل است، حال آن که بریس‌های لولا دار از لولاهایی تشکیل می‌شود که حرکت زانو را به شیوه‌ای مشابه به حرکت طبیعی زانو با حداکثر حمایت، ممکن می‌سازد.

زانوبندهای سماطب پاکان یکی از با کیفیت ترین محصولات ارتوپدی می باشند. از ویژگی های این زانوبند می توان به قابلیت تنظیم، قابلیت شستشو و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. از آن جایی که درد مفاصل و به خصوص زانو یکی از شایع ترین مشکلات در اغلب ورزشکاران و افراد مختلف است، استفاده از زانوبندهای سماطب باعث افزایش گردش خون و متابولیسم بیشتر و بهبودی سریع تر محل آسیب دیده می گردد.

زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و محدودیت حرکت مناسب در فعالیتهای روزانه تولید شده است. این محصول در موارد درد پا در زمان تحرک و فعالیت مورد استفاده قرار می گیرد. زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب علاوه بر این که زانو و اطراف زانو را گرم و گردش خون را افزایش می دهد، خشکی و تورم نسوج را نیز با محدود کردن حرکت از بین می برد. زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب با چسب کشی قابل تنظیم بوده و به همین دلیل بصورت تک سایز (free) و قابل استفاده برای هر دو پا می باشد.

هنگام استفاده از این محصول ارتوپدی به موارد زیر توجه فرمایید:

برای شست و شو حتما از آب سرد استفاده شود و از چنگ زدن جدا خودداری فرمایید.

از اتو کردن و حرارت دادن محصول جدا خودداری فرمایید.

حتما به تشخیص و تجویز پزشک استفاده شود.

کاربردهای زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب

حمایت از لیگمان های طرفی زانو

حمایت از استخوان کشکک

ایجاد گرما برای افزایش دما

گردش خون و بهبود سریع صدمات خفیف زانو

کاهش درد بر اساس نظریه گیت

کاهش عوارض ناشی از عمل جراحی

جهت کاهش آسیب دیدگی هنگام انجام فعالیت های ورزشی

حفظ و نگه داری مفصل زانو در محل صحیح آناتومیک

ویژگی های زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب

تهیه شده از بهترین مواد اولیه

بدون ایجاد حساسیت پوستی

گرم نگه داشتن زانو

قابلیت شست و شو با آب سرد

خرید زانوبند قابل تنظیم اوپلون سماطب

آسان مد فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه فروش انواع تجهیزات پزشکی و ارتوپدی است که در زمینه فروش انواع زانوبندهای قابل تنطیم نیز فعالیت دارد. این محصول با کیفیت ساخت شرکت سماطب پاکان بوده که در دو نوع متفاوت به بازار عرضه می گردد. فروش کلیه محصولات آسان مد به صورت آنلاین بوده و قابل ارسال به سراسر نقاط ایران از طریق پست می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از فروش زانوبند قابل تنطیم اوپلون سماطب می توانید با کارشناسان ما در آسان مد تماس حاصل نمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت پازانوبند
نوع زانوبندزانوبند ساده