ثابت کننده زانو تک سایز سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • کاربرد: وسیله ای سبک و راحت برای ثابت کردن مفصل زانو
  • جنس: پارچه ضد حساسیت
  • سایزبندی: free size
  • محصول برای سهولت استفاده یک تکه می باشد
  • دارای شش آتل آلومینیومی می باشد و قابل تغییر در پنج حالت است
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
900,000 تومان %2
880,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

مشکلات زانو و راه حل درمان آن

زانو بزرگ ترین مفصل بدن انسان است که باعث اتصال ران و ساق می شود. به دلیل تحمل نیروی زیاد وارد شده به این مفصل، بیش از هر مفصل دیگری مستعد آسیب می باشد. انجام برخی از کارها مانند پیاده روی، بالا و پایین رفتن از پله، دو زانو نشستن باعث اعمال 1.5 تا 4 برابری نیرو بر مفصل شده، که در طولانی مدت باعث ایجاد درد و آسیب در این ناحیه می شود. ثابت کننده زانو با بی حرکت کردن کامل زانو به روند درمانی کمک کرده و مناسب استفاده قبل و بعد از عمل جراحی می باشد. وجود آتل آلومینیومی و چهار تسمه سبک و مقاوم از جنس پلی کربنات ضمن ثابت نگه داشتن اندام تحتانی به خوبی از خم شدن زانو جلوگیری نموده و در عین حال امکان راه رفتن را فراهم می سازد.

ثابت کننده زانو تک سایز سماطب

ورزش کردن، انجام کارهای روزانه، افزایش سن، ضرب دیدگی و شکستگی و موارد دیگر، سبب درد و ناراحتی در قسمت زانو می شوند که باید مدتی زانو را ثابت نگه دارید تا آسیب دیدگی ها و درد بد تر و بیشتر نگردد.
ثابت کننده زانو تک سایز سماطب دارای چهار تسمه مقاوم و سبک می باشد که زانو را ثابت و در حال استراحت قرار می دهد تا بهبودی عضو آسیب دیده سریع تر شود.
ثابت کننده زانو تک سایز سماطب از پارچه ضد حساسیت تشکیل شده که شما می توانید آن را با آب سرد و صابون و بدون چنگ زدن بشویید.
ثابت کننده زانو تک سایز سماطب به شما کمک می کند که هم زانویتان را گرم نگه دارید که سبب گردش خون می شود و هم با ثابت نگه داشتن زانو بهبودی زانو سریع تر انجام می شود.
این نوع ثابت کننده زانو دارای بندهای چسبی برای محکم و ثابت نگه داشتن زانو و همچنین قابل سفارش به صورت free size می باشد و مناسب برای تمامی سنین است.

نکات مهم هنگام استفاده از ثابت کننده زانو سماطب

1. حتما این محصول را به تشخیص و تجویز پزشک مصرف کنید.

2. از حرارت دادن و اتو کردن این محصول جدا خودداری فرمایید.

موارد مصرف ثابت کننده زانو تک سایز سماطب

معمولا اندامی که دچار شکستگی شده است بعد از باز کردن گچ حدود ۲ الی ۳ ماه بعد جوش کامل می خورد. بنابراین بیماران باید مراقب باشند و از وارد آمدن ضربه شدید به عضو آسیب دیده جلوگیری کرد. به علاوه حدود ۵ الی ۶ ماه و بعد از باز کردن گچ هنوز بیمار دچار درد وتورم هست که با گذشت زمان و رعایت بیمار درمان می شود. اگر عضو آسیب دیده یا مورد جراحی قرار گرفته مفصل زانو باشد، می توان از ثابت کننده ها نیز استفاده نمود. در همین راستا فروشگاه آسان مد محصولی تحت عنوان ثابت کننده زانو سماطب را در اختيار شما قرار داده است، که از پارچه ضد حساسیت تولید گشته و در عین حال که چهار تسمه مقاوم از جنس پلی کربنات دارد، بسیار سبک و راحت نیز می باشد. این ارتز زانوی آسیب دیده یا تحت جراحی قرار گرفته را در وضعیت زانوی صاف حمایت می کند و در مراحل اولیه باز کردن گچ، شکستگی، آسیب های مفصل زانو به کار می رود. در ادامه به موارد استفاده از این محصول اشاره شده است:

ثابت نگه داشتن مفصل زانو

استفاده پس از دوره گچ گیری و دررفتگی

مناسب ورزشکاران

پس از جراحی

نحوه استفاده از ثابت کننده زانو تک سایز سماطب

این وسیله دارای ۴ قسمت مجزا؛ یک قسمت با پهنای بیشتر، ۲ قسمت با پهنای کمتر و یک پد زانویی به علاوه ۲ قطعه کشسان می باشد. در ادامه نحوه بستن این وسیله ارتوپدی را شرح می دهیم:

ابتدا هر سه قسمت را از هم جدا کرده و قسمت پهن تر ثابت کننده را طوری روی زانوی بیمار قرار دهید که سطح حوله ای وسیله با پوست بیمار تماس داشته باشد و تسمه پلاستیکی درست در وسط و پشت پا قرار گیرد. دقت داشته باشید که قسمتی که عرض بیشتر دارد دور ران و قسمتی که عرض کمتر دارد دور ساق پا باید قرار گیرد. پس از قرار دادن قطعه پهن تر روی زانوی بیمار با رعایت موارد ذکر شده، با استفاده از دو قطعه کشسان این قطعه را روی پای بیمار ثابت نمایید. سپس دو قطعه دیگر را طوری روی قسمت اول بچسبانید که تسمه پلاستیکی هر کدام از آن ها درست در وسط نمای کناری زانو قرار گیرد. پس از آن که از درست بودن محل قرار گیری تسمه ها مطمئن شدید وسیله را با استفاده از نوار و سگک های مربوطه روی پای بیمار ببندید. در انتها پد روی زانو را به آن اضافه کرده تا حرکات زانو را کاملا متوقف کند.

خرید ثابت کننده زانو تک سایز سماطب

جهت خرید ثابت کننده زانو تک سایز سماطب با قیمت مناسب از سایت آسان مد می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی آسان مد به صورت تضمین شده، با قیمت و کیفیت مناسب به صورت اینترنتی به فروش رسیده و قابل ارسال به سراسر نقاط ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید ثابت کننده زانو تک سایز سماطب می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت پازانوبند
نوع زانوبندثابت کننده زانو