بالش سنتی مموری فوم سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • مدل: مموری فوم (Memory Foam)
  • سایزبندی: free size
  • نوع عملکرد: جهت حفظ مهره های گردن در وضعیت آناتومیک در طول مدت خواب و استراحت، کاهش فشار سر و پخش آن بر روی بالش و اصلاح قرارگیری سر و گردن نسبت به هم
  • جنس: مموری فوم (تهیه شده از پلی یورتان هوشمند برای به حداقل رساندن فشار وارده به گردن)
  • وزن: 915 گرم
  • ابعاد: عرض 30 و طول 45 سانتی متر، کمترین ارتفاع 9 سانتی متر و بیشترین ارتفاع 11.5 سانتی متر
  • ضد حساسیت: بله
  • رنگ: سفید
  • گارانتی: 3 سال گارانتی فوم
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
1,650,000 تومان
1,640,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

اهمیت خواب در سلامتی فردی

مطالعات های بالینی نشان داده است که محرومیت از خواب خوب یکی از مضرترین چیزهایی است که می تواند برای سلامتی فرد اتفاق بیافتد، چون فقط در خواب بدن می تواند هورمون های عصبی و یا رشد را ترشح و خود را احیا کند. بسیاری از این مشکلات به خاطر ارتفاع و بزرگی بالش هاست که سر را وادار می کنند به صورت خمیده قرار بگیرد و علاوه بر بد خوابی یا بی خوابی باعث می شوند تمامی ماهیچه ها و اعصاب و مهره های گردن آسیب ببینند و اینجاست که وجود بالش طبی مموری فوم حلال مشکلات شما خواهد بود.

بالش مموری فوم چیست و چه خاصیتی دارد؟

مموری فوم (Memory Foam) در حقیقت نوعی فوم می باشد که اولین بار توسط سازمان فضائی آمریکا (ناسا) ابداع و مورد استفاده قرار گرفت. داستان اختراع مموری فوم از این قرار بود که زمانی که فضانوردان از جو زمین خارج می شدند در لایه های بالائی جو به دلیل از بین رفتن نیروی گرانش زمین بین مهره های کمر فضانوردان فاصله می افتاد و حدود 6 تا 7 سانت قد می کشیدند. اما به محض اتمام ماموریت وبازگشت به زمین از آن جا که مهره ها سر جای اولیه خود باز نمی گشتند لذا فضانورد فلج می شد. تا این که سازمان فضائی امریکا با ابداع مموری فوم و استفاده از آن در لباس های فضانواردان این مشکل را برطرف ساخت. مموری فوم تقریبا به صورت هوشمند عمل می کند، یعنی با دریافت گرما و وزن بدن متناسب با وزن و گرمای بدن شکل می گیرد و باعث می شود بدن در یک راستا قرار گرفته و فشار از روی مهره های گردن و ستون فقرات برداشته شود. واکنش بالش مموری فوم در برابر درجه حرارت بدن به این صورت می باشد که هر چه بدن گرم تر شود مموری فوم نرم تر می شود و حالت خمیری پیدا می کند. بالش های مموری فوم با کیفیت های متفاوت و دانسیته های متفاوتی تولید می شوند.

بالش مموری فوم در حال حاضر رواج پیدا کرده و به عنوان بالش طبی از سوی متخصصان امر درمان برای همه افراد توصیه می شود. اساس کار این بالش ها به خاصیت شکل گیری آن در دمای ۳۷ درجه با حالت گیری گردن و سر می باشد. با حالت گیری این ناحیه فشار وزن سر روی بالش پخش می شود، این امر باعث می شود سر به راحتی در راستای مناسب و با فشار متعادل روی بالش قرار گیرد و زیر ناحیه گردن توسط مموری فوم پر شود. این موضوع ایجاد حالت استاندارد را در پی دارد. ممکن است در ابتدا با توجه به عادت خواب، به استفاده از این بالش ها عادت نداشته باشید اما بعد از مدتی متوجه تغییر مثبت در خواب و آرامش بعد از استراحت خواهید شد. تفاوت قیمت بین بالش های مموری فوم در چگالی و وزن مموری فوم و همچنین شکل گیری سریع تر بالش هاست. همچنینن اندازه بالش ها هم متفاوت می باشد.

معرفی بالش سنتی مموری فوم سماطب

یکی از کالاهای سنتی ما ایرانیان بالش لوله است که اغلب آن را به نام متکا می شناسند. بالش سنتی مموری فوم سماطب ساخته شده از  مموری فوم هوشمند است که ضمن پوشاندن گودی های بدن، شکل بدن را در فشار و گرمای ایجاد شده از بدن به خود می گیرد. بالش های ارتوپدیک در اختلالاتی نظیر قطع تنفس هنگام خواب، خرخر کردن، بی خوابی، اشکال تنفسی، مشکلات گردش خون، بازگشت اسید معده به مری، کمر درد، درد سیاتیک، درد گردن، ضربات شلاقی گردن و برخی موارد دیگر مفید واقع می شوند.

هنگامی که می خوابید و یا استراحت می کنید بالش سنتی مموری فوم سماطب به طور طبیعی گرمای بدن را به خود جذب می کند و با فرم گیری متناسب با آناتومی ستون فقرات با خطوط سر، شانه ها و گردن شما سازگار می شود. این انعطاف مناسب علاوه بر کمک به تسریع گردش خون به سر و بهبود دردهای ناشی از مشکلات ستون فقرات و گردن، احساس بسیار راحتی به افرادی می دهد که خواستار خوابی خوش با کیفیتی مناسب هستند، زیرا تنها این گونه بالش ها نسبت به سایز فیزیک گردن افراد فرم پذیرند و این خاصیت انکارناپذیر در هیچ یک از انواع دیگر بالشت ها وجود ندارد. از دیگر موارد مفید بالش سنتی مموری فوم سماطب عاری بودن از هرگونه گرد و غبار و ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن آن است که گزینه بسیار مهمی برای بسیاری افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و حساسیت های آلرژیک می باشد.

این بالش ساپورت و راحتی مطلوبی را برای انحنای طبیعی ستون مهره های شما به ارمغان می آورد. با مصرف این بالش خون به راحتی در گردن شما به جریان در آمده، بنابراین صبح با انرژی بیشتری از خواب برمی خیزید. این محصول از مواد هوشمندی ساخته شده که با گرفتن فرم سر و گردن، از فشار وارده بر آن می کاهند. این محصول توسط سازمان فضایی ناسا ابداع شده و توسط صدها پزشک توصیه شده است. بالش سنتی مموری فوم سماطب دارای خاصیت ضد میکروب برای نظافت و بهداشت شخصی سر است. این بالش به جهت دارا بودن محفظه های حاوی پرهای کوچک و ظریف، قدرت حمایتی قابل قبولی برای ستون فقرات ایجاد کرده و نیز شکل بالش ثبات بیشتری پیدا می کند.

بالش سنتی مموری فوم سماطب برای حفظ سلامتی و حمایت سر در راستای صحیح می باشد. عدم قرارگیری سر در حالت صحیح باعث درگیری های خفیف تا شدید در ناحیه گردن و شانه ها می شود که می تواند در موارد بسیار شدید منجر به پیگیری های درمانی فوق تخصصی شود. بالش سنتی مموری فوم سماطب یکی از بهترین محصولات موجود در بازار کالاهای داخلی با کیفیت و دوام بسیار بالا می باشد. بالش مموری فوم همان طور که از اسمش پیداست دارای اسفنج شکل پذیر می باشد که با دمای بدن در ۳۷ درجه سانتیگراد شکل گرفته و بعد از برداشتن سر و سرد شدن کم کم به شکل اولیه خود باز می گردد. این بالش به صورت free size قابل عرضه می باشد.

ویژگی های بالش سنتی مموری فوم سماطب

خواب بسیار راحت تر
کاهش فشار در بیمارانی که دچار درگیری های متفتاوت در ناحیه گردن شدند
این بالش فرم سر و گردن را می گیرد و به هیچ عنوان باعث ایجاد درد در ناحیه گردن نمی شود
توصیه شده توسط پزشکان اورتوپد و متخصص
دارای روکش پارچه ای قابل شست و شو
دارای منافذ ریز جهت گردش هوا
ضد تعریق
بازگشت به حالت اولیه پس از برداشتن فشار و گرما بدن
طراحی سنتی

کاربردهای بالش سنتی مموری فوم سماطب

بالش سنتی مموری فوم سماطب در طول شب و ساعات استراحت، سر و گردن را در وضعیت صحیح آناتومیک حفظ نموده، از پیدایش آرتروز گردن پیشگیری می‌نماید.

کاهش و یا برطرف کردن عوارض و علائم ناشی از آرتروز گردن و بیماری‌های مشابه هنگام خواب و استراحت

جلوگیری از ایجاد درد و خشکی عضلات گردن و شانه و سردردهای صبحگاهی

عدم ایجاد خستگی در تمام مدت خواب و امکان خوابیدن به پشت و پهلو

بالش سنتی مموری فوم سماطب با حفظ وضعیت صحیح سرو گردن مجاری تنفسی را هنگام خواب باز نگه داشته و علاوه بر جهت دریافت اکسیژن بهتر، از ایجاد خروپف جلوگیری کرده و یا آن را کاهش می‌دهد. (این اثر فقط در مواردی صدق می‌کند که عامل خروپف وضعیت نادرست سر و گردن هنگام خواب باشد و تأثیر چندانی روی افرادی که به علت بزرگ شدن مخاط حلق و بینی و یا تنگی مجاری تنفسی دچار خروپف می‌باشند، ندارد)

نکات مهم هنگام استفاده از بالش سنتی مموری فوم سماطب

هیچ وقت بر روی بالش های مموری فوم اتو یا جسم داغ استفاده نکنید.

در هیچ شرایطی روی فوم مموری فوم آب نریزید یا فوم را نشورید، چون بلافاصله خاصیت خود را از دست می دهد.

بالش را گونه‌ ای زیر سر قرار دهید که بر جستگی آن زیر گردن قرار گیرد.

از قرار دادن وزنه سنگین روی بالش و یا گذاشتن آن زیر رختخواب خودداری فرمایید زیرا موجب تغییر شکل بالش خواهد شد.

بالش سنتی مموری فوم سماطب دارای دو لایه ملحفه قابل شست و شو از جنس کتان و نخ و پنبه می‌باشد و از ایجاد تعرق و حساسیت جلوگیری می‌کند.

بهترین و صحیح‌ ترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پهلو بوده به گونه‌ای که پاها و زانوها مقداری به طرف جلو خم شده باشد. این تنها حالتی است که ستون فقرات امکان استراحت می‌یابد.

بدترین حالت خوابیدن که در آن فشار بسیار نامناسبی روی مهره‌های ستون فقرات به ویژه مهره‌های گردنی اعمال می‌شود، حالت خوابیدن سینه می‌باشد.

استفاده از بالش سنتی مموری فوم سماطب در هفته اول خلاف عادت بوده و ممکن است خوابیدن با آن برای برخی افراد چندان راحت نباشد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت گردنبالش طبی
برچسب های محصول