کمربند پد دار سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • سایزبندی: S - M - L - XL - 2XL - 3XL
  • دسته: ارتوپدی، ساپورت تنه
  • گارانتی : ضمانت اصالت کالا
  • رنگ: کرم
  • کاربرد: پر کردن قوس کمر و حمایت از مهر های کمری، کاهش فشار در اندام با افزایش فشار موثر برای هم راستا قرار دادن اندام ها، هرگونه ناهنجاری در مهره های کمری و لگنی، دردهای مفاصل لگنی
  • ضد حساسیت: بله
  • جنس: 68% پلیستر، 22% ابریشم مصنوعی، 10% نایلون
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
500,000 تومان %6
469,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کمربند پد دار چگونه به درمان مشکلات کمر کمک می کند؟

یکی از نواحی مهم  و پیچیده بدن انسان ستون فقرات است که کار آن ثابت نگهداشتن و کمک به بدن برای انجام فعالیت های روزانه است. وجود دو مهره بسیار مهم به نام های L5 و S1 که به آن مفصل لومبوساکرال گفته می شود باعث ایجاد قدرت و ثبات در قسمت انتهایی ستون فقرات شده و در قسمت فوقانی امکان چرخش و خم شدن در زوایای مختلف را فراهم می نماید. برخی از مشکلات نظیر پوکی استخوان، فتق دیسک بین مهره ای، اسپاسم و گرفتگی مفاصل و همچنین ضعف عضلات و قوس بیش از حد ستون فقرات باعث احساس درد در ناحیه پشت و لومبوساکرال شود.

قسمت انتهایی کمر جایی است که بیشترین میزان درد در آن حس می شود شامل 5 مهره است که بخش زیادی از وزن بالا تنه را به دوش می کشد. اکثر دردهایی که در این ناحیه حس می شود ناشی از علل مکتنیکی مانند آرتروز، رگ به رگ شدن و ضربه دیدن، سیاتیک و یا دیسک کمر است. کمربند سماطب با کاهش فشار وارده بر روی مهره های کمر باعث کاهش و پیشگیری از درد می شود.

انواع کمربند سماطب

کمربند کار

کمربند کار سماطب با جا به جایی مرکز ثقل به کاهش فشار وارده بر مهره ها کمک کرده و با ایجاد گرما و حمایت از مفاصل ستون فقرات کمری و خارجی لگنی تاثیر زیادی در کاهش درد کمری دارد. همچنین برای حفظ راحتی و جلوگیری از ضعف عضلات ساختار کمربند به صورت انعطاف پذیر و کوتاه طراحی شده است تا شما بتوانید به راحتی هنگام فعالیت های روزمره از آن استفاده نمایید.

کمربند پد دار

یکی از محصولات پرکاربرد برای کاهش درد و گرفتگی عضلات و لگیمان های موجود درناحیه کمر و شکم کمربند پددار سماطب است. این محصول مورد استفاده کسانی است که به طور طبیعی گودی کمر نداشته و قوس طبیعی کمر به علت بیماری های ستون فقرات و بزرگی شکم کاهش پیدا کرده است. کمربند پددار با انتقال وزن به لگن از فشار بیش از اندازه به ستون مهره ها جلوگیری می کند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وجود 4 آتل پلاستیکی سخت جهت جلوگیری از خم و صاف شدن های بیش از حد و همچنین وجود یک پد اضافی برای راحتی بیشتر در ناحیه ستون فقرات اشاره کرد.

معرفی کمربند پددار سماطب

کمربند پددار سماطب با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار تهیه شده که به این منظور می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. این محصول دارای بالشتک متحرک است که توسط آن اعمال فشار وارده  بیشتر در ناحیه کمری و کمری لگنی متمرکز می شود. این کمربند پددار در دوطرف خود کش دوبل  دارد که قابلیت تنظیم جهت کنترل مقدار فشار اعمالی بر روی ناحیه مورد نظر دارد. البته این امر علاوه بر اعمال فشار موثر باعث گرم نگه داشتن ناحیه مورد نظر نیز می شود. دارای نوارهای دوخته شده  پلاستیکی انعطاف پذیر جهت حمایت بیشتر از مهره ها و همچنین جلوگیری کردن از جمع شدن کمربند در هنگام بستن و سفت شدن می باشد.

با استفاده از این کمربند می توان از مهره های کمری، تغییر میزان فشار و افزایش زاویه فشار وارد بر استخوان خاجی، ایلیاک و ناحیه ساکروایلیاک به منظور پیشگیری و درمان برخی از بیماری های اسکلتی، عضلانی بنا حمایت کرد.

کمربند پددار سماطب در افردای که گودی کمر آن ها به علل مختلف، از حد طبیعی بیشتر شده، می توان با پر کردن این گودی احساس راحت تری کرده تا به مرور و فیزیوتراپی تحت نظر پزشک مشکل خود را برطرف کنند. این کمربند یکی از پر استفاده ترین محصولات طبی است که بیشتر برای کاهش درد از آن استفاده می شود.

 این محصول در ابعاد زیر به بازار عرضه شده است:

سایزدور کمر (سانتی متر)
S70
M80
L90
XL100
2XL110
3XL120

نکات قابل توجه هنگام استفاده از کمربند پددار سماطب

زمان و نوع مصرف کمربند پددار مطابق با نظر پزشک معالج است. 

محل قرار گیری بالشتک را به گونه ای جابجا کنید تا بیشترین راحتی و اثرگذاری آن را داشته باشد.

در هنگام شستشوی آن از آب سرد و صابون استفاده کنید.

این کمربند را باید تا جایی که قابل تحمل است، سفت نمایید. هر چه سفت تر بسته شود حمایت کنندگی بیشتری را فراهم می کند.

از چنگ زدن و فشار دادن و همچنین اتو کردن آن خودداری کنید تا کمربند ماندگاری بیشتری داشته باشد.

هنگام خواب نیز می توان از کمربند پددار سماطب پاکان استفاده کرد.

ویژگی های کمربند پددار سماطب

سبک و راحت

تهویه مناسب

قابلیت شست و شو

پد کمری جهت تطابق بیشتر با گودی کمر

طراحی آناتومیک منطبق بر ستون فقرات

استرپ های (بندهای ولکرو) کشی و سبک، با تهویه مناسب جهت بیشتر از کمر

استرپ های (بندهای ولکرو کشی) سه گانه که از پشت عبور می کنند و راحتی و فشرده سازی بیشتری را فراهم می کنند.

چهار آتل پلاستیکی سخت که ستون فقرات را ثابت نگه می دارد خم و صاف شدن بیش از حد را محدود می کند.

کاربردهای کمربند پددار سماطب

حمایت از مفاصل خارجی لگنی

کاهش فشار وارده بر مهره های کمر

جهت کاهش و جلوگیری از درد های ناحیه کمر

هنگام درد های آرتروز و دیسک کمر

جلوگیری از خم و صاف شدن های بیش از اندازه بدون محدود کردن در حرکت

افرادی که به دلایل مختلف قوس طبیعی کمر آنها کاهش یا افزایش پیدا کرده

مبتلایان به دردهای مفصل ساکروایلیاک

تغییر میزان و زاویه فشار وارد بر استخوان خاجی و ناحیه ساکروایلیاک، به منظور پیشگیری و درمان برخی از بیماری‌های اسکلتی، عضلانی

نحوه استفاده از کمربند پددار سماطب

ابتدا با توجه به سن و سایز کمر بیمار، سایز کمربند پددار مناسب را تهیه نمایید. 

کمربند را  از پشت به کمر به آن بچسبانید و از اطراف تا حد امکان بند های آن ها را بکشید تا در بهترین حالت خود و محکم قرار بگیرد.

دقت نمایید که کمربند در میانه از دو طرف برابر تنظیم شده باشد.

خرید کمربند پددار سماطب

فروشگاه اینترنتی آسان مد فعال در حوزه فروش انواع تجهیزات ارتوپدی اقدام به فروش کمربند پددار سماطب کرده است. این محصول با برگرفته از بهترین مواد اولیه ساخت ایران بوده و در انواع گوناگون عرضه می گردد. فروش کمربند پددار سماطب به صورت اینترنتی از طریق این سایت امکان پذیر است.

جهت خرید کمربند پددار سماطب از سایت آسان مد از طریق بخش ساپورت تنه اقدام نمایید. کمربند پددار ساخت شرکت سما طب پاکان بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته و در سایزهای مختلف به بازار عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید کمربند پددار سماطب و اطلاعات بیشتر از محصول، همکاران ما در آسان مد آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران