کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس: نئوپرن ضدحساسیت
  • سایزبندی: S - M - L - XL - 2XL - 3XL
  • دسته: ارتوپدی، ساپورت تنه
  • گارانتی: ضمانت اصالت کالا
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
1,140,000 تومان %8
1,050,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کرست کمر چگونه به درمان مشکلات کمر کمک می کند؟

یکی از نواحی مهم  و پیچیده بدن انسان ستون فقرات است که کار آن ثابت نگهداشتن و کمک به بدن برای انجام فعالیت های روزانه است. وجود دو مهره بسیار مهم به نام های L5 و S1 که به آن مفصل لومبوساکرال گفته می شود باعث ایجاد قدرت و ثبات در قسمت انتهایی ستون فقرات شده و در قسمت فوقانی امکان چرخش و خم شدن در زوایای مختلف را فراهم می نماید. برخی از مشکلات نظیر پوکی استخوان، فتق دیسک بین مهره ای، اسپاسم و گرفتگی مفاصل و همچنین ضعف عضلات و قوس بیش از حد ستون فقرات باعث احساس درد در ناحیه پشت و لومبوساکرال شود. کرست کمر سما طب پاکان یکی راه های درمان و یا پیشگیری از این مشکلات بوده که در انواع مختلف موجود است.

کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن سماطب به گرم نگه داشتن کمر با استفاده از اعمال فشار بر ناحیه مورد نظر کمک کرده و همچنین وجود نوارهای پلاستیکی دوخته شده روی آن به محافظت از ستون فقرات کمک کرده و مانع جمع شدن آن زیر لباس می شود.

کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن سماطب

کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن سما طب ساخته شده از بهترین پارچه موجود در بازار می باشد که قابل شست و شو بوده و می توان طولانی مدت از آن استفاده کرد. این محصول را می توان به راحتی مطابق نحوه دلخواه خود تنظیم کرد.
کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن موجب ایجاد فشار اعمالی بر ناحیه مورد نظر می شود که این کار موجب گرم نگه داشتن کمر نیز می شود. نوارهای پلاستیکی دوخته شده روی کرست کمر موجب محافظت و نگه داری بیشتر از مهره های ستون فقرات می شود و همچنین به جمع نشدن کرست کمر زیر لباس نیز کمک می کند.

این محصول در انواع و اقسام سایز های مختلف در بازار موجود می باشد که به شرح زیر است:

سایزدور کمر (سانتی متر)
S75
M85
L95
XL105
2XL115
3XL125

موارد استفاده از کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن سماطب

1. شکستگی های کمر
2. برای ثابت نگه داشتن کمر بعد از عمل های جراحی
3. جلوگیری از ایجاد قوز مهره های ستون فقرات
4. درمان قوس کمر
5. برای التیام و کاهش کمر درد های شدید
6. درمان آرتروز گردن

نحوه استفاده صحیح از کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن سماطب

ابتدا می بایستی با توجه به مواردی چون سن و سایز دور کمر بیمار اقدام به خرید محصول کرد. کرست کمر را از پشت به کمر چسپانده و طرف های سمت چپ و راست کرست کمر را به جلو هدایت کرده و بند های آن را محکم کنید تا در حالت مطلوب قرار گیرد توجه داشته باشید که کرست کمر در هر دو طرف برابر و یکسان باشد.

خرید کرست کمر لومبو ساکرال نئوپرن سماطب

فروشگاه اینترنتی آسان مد فعال در حوزه فروش انواع تجهیزات ارتوپدی اقدام به فروش کرست کمر شرکت سما طب پاکان کرده است. این محصول با برگرفته از بهترین مواد اولیه ساخت ایران بوده و در انواع گوناگون عرضه می گردد. فروش کرست کمر سما طب پاکان به صورت اینترنتی از طریق این سایت امکان پذیر است.

جهت خرید کرست کمر از سایت آسان مد از طریق بخش ساپورت تنه اقدام نمایید. کرست کمر ساخت شرکت سما طب پاکان بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته و در انواع مدل ها و سایز ها به بازار عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید کرست کمر و اطلاعات بیشتر از محصول همکاران ما در آسان مد آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهکمربند طبی