کرست کمر لومبو ساکرال رقابتی سماطب کد 4038

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 4038
  • کشور سازنده: ایران
  • سایزبندی: S - M - L - XL - 2XL - 3XL
  • دسته: ارتوپدی، ساپورت تنه
  • گارانتی : ضمانت اصالت کالا
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
615,000 تومان %6
580,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کرست کمر چگونه به درمان مشکلات کمر کمک می کند؟

یکی از نواحی مهم  و پیچیده بدن انسان ستون فقرات است که کار آن ثابت نگهداشتن و کمک به بدن برای انجام فعالیت های روزانه است. وجود دو مهره بسیار مهم به نام های L5 و S1 که به آن مفصل لومبوساکرال گفته می شود باعث ایجاد قدرت و ثبات در قسمت انتهایی ستون فقرات شده و در قسمت فوقانی امکان چرخش و خم شدن در زوایای مختلف را فراهم می نماید. برخی از مشکلات نظیر پوکی استخوان، فتق دیسک بین مهره ای، اسپاسم و گرفتگی مفاصل و همچنین ضعف عضلات و قوس بیش از حد ستون فقرات باعث احساس درد در ناحیه پشت و لومبوساکرال شود.کرست کمر سما طب پاکان یکی راه های درمان و یا پیشگیری از این مشکلات بوده که در انواع مختلف موجود است.

کرست کمر لومبو ساکرال رقابتی سماطب جهت پیشگری و درمان برخی بیماری های اسکلتی و عضلانی که در اثر تغییر میزان فشار و افزایش فشار وارده بر کمر، پشت، لگن شامل استخوان خاجی، ایلیاک و ناحیه ساکروایلیاک استفاده می شود. این محصول با ساختار خود که شامل نوارهای آتل و لایه هایی از جنس کش بوده باعث جلوگیری از ایجاد هرگونه کشیدگی، خمیدگی نا مناسب در ستون فقرات، عضلات مجاور کمر و استخوان خاجی می گردد.

معرفی کرست کمر لومبو ساکرال رقابتی

کرست لومبو ساکرال (پشت و لگن) سما طب با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار تهیه شده که به این دلیل می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. این محصول دارای قابلیت تنظیم جهت کنترل مقدار فشار اعمالی روی ناحیه مورد نظر را دارد. البته این امر علاوه بر اعمال فشار موثر باعث گرم نگه داشتن ناحیه مورد نظر نیز می شود. دارای نوارهای دوخته شده  پلاستیکی انعطاف پذیر جهت حمایت بیشتر از مهره ها و همچنین جلوگیری کردن از جمع شدن کمربند در هنگام بستن و سفت شدن می باشد. از کرست لومبو ساکرال رقابتی سماطب برای درمان و بهبود انواع کمردردها استفاده می شود. این محصول در ابعاد زیر به بازار عرضه شده است:

سایزدور کمر (سانتی متر)
S70
M80
L90
XL100
2XL110
3XL120

با استفاده از این کمربند می توان از مهره های کمری، تغییر میزان فشار و افزایش زاویه فشار وارد بر کمر، پشت، لگن شامل استخوان خاجی، ایلیاک و ناحیه ساکروایلیاک به منظور پیشگیری و درمان برخی از بیماری های اسکلتی و عضلانی حمایت کرد.

نکات قابل توجه هنگام استفاده از کرست پشت و لگن (لومبو ساکرال) سماطب

از ویژگی های این محصول عدم تعرق و عدم ایجاد زخم ها و واکنش های پوستی است. قیمت مناسب این محصول، آن را تبدیل به کالایی مناسب برای خرید کرده است.

این محصول با ساختار خود که شامل نوارهای آتل و لایه هایی از جنس کش است، عملکردی بسیار محکم در بدن بیمار دارد. این محصول از ایجاد هرگونه حرکت، کشیدگی، خمیدگی نامناسب در ناحیه ستون فقرات، استخوان خاجی و عضلات مجاور کمر و نواحی اطراف آن جلوگیری می نماید. ولی در عین حال جنس الیاف پنبه ای و کتان آن، استفاده از این محصول را برای بیمار بسیار راحت می کند. 

کرست لومبو ساکرال رقابتی سماطب مهره های ستون فقرات و کمر را در حالت طبیعی نگه می دارد و هر گونه فشار به ستون فقرات و سایر نقاط بدن را کنترل می کند. 

این محصول هدف درمانی دارد و به صورت حرفه ای برای ایجاد تعادل در ناحیه کمر و ستون فقرات مورد استفاده قرار می گیرد.

کرست لومبو ساکرال رقابتی سماطب قابل شست و شو است به همین دلیل میتوان به راحتی در هنگام استحمام نیز از آن استفاده نمود. همچنین حداقل هفته ای یک الی دو بار با آب سرد و صابون شسته شود. دقت نمایید در هنگام شست و شو به هیچ عنوان گردنبند را تحت فشار قرار ندهید تا تغییر شکلی در آن اتفاق نیفتد. همچنین به هیچ عنوان از دستگاههای حرارتی برای خشک کردن آن استفاده نشود.

این محصول ضد حساسیت است. 

دارای کش های ارتجاعی در دو طرف برای نگهداری و حفظ موقعیت کمر و ستون فقرات. 

سبکی و راحتی استفاده در زیر و روی لباس در طی شبانه روز

ویژگی های کرست کمر لومبو ساکرال رقابتی سماطب

استفاده آسان

سبک و راحت

قابل شست و شو

تهیه شده از بهترین مواد اولیه

بدون ایجاد حساسیت یا آبرژی

کاربردهای کرست لومبو ساکرال رقابتی سماطب

جهت حمایت و محافظت از مهره های کمر در وضعیت مناسب

مورد استفاده پس از عمل جراحی

در بیماری هایی مث آرتروز و دیسک کمر

در گرفتگی و کشیدگی عضلات کمر

پوکی استخوان و شکستگی در ناحیه کمر

درمان قوس کمر

جلوگیری از قوز در ستون فقرات

نحوه استفاده از کرست پشت و لگن (لومبو ساکرال) سماطب

ابتدا با توجه به سن و سایز کمر بیمار، سایز کرست کمر مناسب را تهیه نمایید. 

کمربند را  از پشت به کمر به آن بچسبانید و از اطراف تا حد امکان بند های آن ها را بکشید تا در بهترین حالت خود و محکم قرار بگیرد. دقت نمایید که کمربند در میانه از دو طرف برابر تنظیم شده باشد. 

زمان و نوع مصرف کرست کمر مطابق با نظر پزشک معالج است. 

خرید کرست کمر لومبو ساکرال رقابتی سماطب

فروشگاه اینترنتی آسان مد فعال در حوزه فروش انواع تجهیزات ارتوپدی اقدام به فروش کرست کمر شرکت سما طب پاکان کرده است. این محصول با برگرفته از بهترین مواد اولیه ساخت ایران بوده و در انواع گوناگون عرضه می گردد. فروش کرست کمر سما طب پاکان به صورت اینترنتی از طریق این سایت امکان پذیر است.

جهت خرید کرست کمر از سایت آسان مد از طریق بخش ساپورت تنه اقدام نمایید. کرست کمر ساخت شرکت سما طب پاکان بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته و در انواع مدل ها و سایز ها به بازار عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید کرست کمر و اطلاعات بیشتر از محصول همکاران ما در آسان مد آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهکمربند طبی