کانولای تزریق (میکرو کانولا)

ویژگی‌های محصول
  • برند: Time Machine
  • سایزبندی: 18، 21، 22، 23، 25، 27
  • طول: 50، 70 و 110 میلی متر
  • سوزن تیز با به کارگیری تکنولوژی تراش سه گانه و برش بک کات
  • از جنس استیل ضد زنگ
  • دارای بسته بندی تکی
  • استریل
  • 50 عدد در هر بسته
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
16,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کانولای تزریق (میکرو کانولا) 

کانولای تزریق وسیله‌ای شبیه سر سوزن است.  در واقع یک میله ظریف نازک و قابل انعطاف است.  سر آن گرد است و قابلیت بریدن یا سوراخ کردن را ندارد. بنابراین اگر آن را روی پوست فشار دهیم به هیچ وجه وارد پوست نمی‌شود.  برای استفاده از آن باید ابتدا محل ورود را با سرسوزن سوراخ کنیم. کانولای تزریق را از همان سوراخ وارد کنیم.

در واقع کانولا پزشکی یک وسیله چندمنظوره است که علاوه بر تزریق فیلر و ژل به زیر چشم و سایر نقاط صورت،در تزریق های مکرر و طولانی مدت، به منظور بی حسی نخاعی، بی حسی اپیدورال – روشی برای تسکین درد- و اغلب برای زایمان نیز کاربرد دارد. کلاهک رنگی کانولا در واقع نشان دهنده ی سایز سرسوزن کانولاست که به ترتیب نارنجی ( سایز 14 )، خاکستری ( سایز 16 )، سفید ( سایز 17 )، سبز تیره ( سایز 18 )، صورتی ( سایز 20 )، آبی ( سایز 22 )، زرد ( سایز 24 )، و  بنفش ( سایز 26 ) است.

کاربرد کانولای تزریق (میکرو کانولا) 

استفاده از کانولا پزشکی برای تزریق ژل و فیلر دارای ایمنی و تضمین شده می‌باشد و همچنین دارای مزیت هایی  منحصر به فردی می‌باشد که اصلی ترین این موارد شامل مواردزیر است : کلاژن سازی پوست در ناحیه ی تزریق، مشابه میکرونیدلینگ با ایجاد صدمه جزئی به تحریک و تشدید کلاژن سازی کمک می‌کند، کاهش درد در هنگام تزریق به خاطر کوچکی سوزن و کاهش تعداد دفعات تزریق می شود و توجه داشته باشید دارای دوره ی نقاهت خیلی کوتاه تری در مقایسه با روش تزریق با سوزن های تیز می‌باشد.

کانولا پزشکی تزریق ژل  و فیلر، ابزاری است که در سال های پیاپی از آن به جای سوزن برای تزریق ژل و فیلر در قسمت زیر چشم استفاده می‌شود و ابزار درمانی جدیدی می‌باشد و به جای سوزن دارای یک بدنه ی  کاملاً تو خالی و تهی می‌باشد و در درون این بدنه خالی فیلر و یا ژل مود نظر قرار می گیرد ، این ساختار که حالا حاوی فیلر و یا ژل شده است اجازه می دهد که فیلر و یا ژل به درونی ترین قسمت بافت عبور کند. کانولا پزشکی به جای سوزن دارای سری نوک گرد و صاف است. اگر بخواهیم به روند و نحوه ی استفاده از کانولا در تزریق ژل اشاره ای کوتاه کنیم می توان گفت که نخست برای رفع کرختی پوست دور چشم از یخ استفاده می شود و سپس در این مرحله پزشک متخصص مقدار خاصی از بی حسی موضعی در زیر پوست تزریق می کند.بعد از اتمام این مراحل و بی حس شدن کامل پوست  زیر چشم از یک سوزن برای ایجاد سوراخ بر روی پوست همان ناحیه استفاده می شود. بعد از سوراخ کردن پوست زیر چشم کانولا یکبار مصرف را  به ناحیه ای که قبلاً سوراخ شده است وارد می کنیم و در امتداد صفحات طبیعی بافت می‌کشیم و در واقع استفاده ازین ابزار دسترسی کامل به یک ناحیه ی بزرگ برای وارد کردن انواع ژل ها و فیلر ها را فراهم می کند. اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی های مهم کانولا یکبار مصرف پزشکی صحبت کنیم می توانیم به : کلاژن سازی پوست در ناحیه ی تزریق شده ، کاهش درد در هنگام تزریق و کاهش تعداد دفعات تزریق اشاره کنیم.

پزشک مصرف کننده میتواند به راحتی میکروکانولا را از طریق یک منفذ ورودی ظریف که معمولاً با یک سوزن سایز بزرگتر در پوست ایجاد میشود، وارد لایههای زیرین پوستی نموده.  آن را بهراحتی زیر پوست بیمار میلغزاند.  از آن طریق فیلر را بدون درد و خونریزی تزریق مینماید. نوک گرد سوزن، داخل لایههای تحتانی پوست، وارد بافت عضلانی نمیشود. میکرو کانولا در تحتانیترین لایههای پوست، در چربیهای زیر پوست متمایل میشود. در این روش نیازی به بیحسی موضعی نمیباشد، مگر در مواردی که در لب تزریق انجام شود که انقلابی در صنعت زیبائی به شمار میرود.

انواع میکروکانولا

کانولاها دارای پارامتر های متفاوتی می‌باشند برای مثال : قطر، طول خود سوزن و گیج دارای انواع مختلفی می‌باشند. در حالت کلی قطر خارجی میکرو کانولا بین 4/1 تا 3/0 می باشد و طول این ابزار بین 20 تا 75 می‌باشد، کانولا یکبار مصرف دارای جنس استیل ضد زنگ می‌باشند و بر اساس قطر دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند.

تفاوتهای اصلی سوزن و کانولا چیست؟

سوزن و کانولا دارای تفاوت هایی می باشند که آشکارترین  آن این است که نوک سوزن نسبت به کانولا تیز تر است و سر کانولا کاملا صاف است. سوزن همانند مته ای برای سوراخ کردن پوست و ساختن محل ورود اولیه استفاده می‌شود ولی کانولا به آهستگی وارد قیمتی از پوست می‌شود، توجه داشته باشید که زمانی که از نوک سوزن ها برای تزریق استفاده شود به چندین نقطه متفاوت برای تزریق نیاز است که باعث می‌شود که خطر وارد شدن ضربه به رگ افزایش پیدا کند. توجه کنید که اگر نوک سوزن در فرایند تزریق با رگ تماس پیدا کند احتمال بروز کبودی و تورن بعد از اتمام فرایند تزریق به شدت بالاست. فراموش نکنید که سوزن های نوک تیز منجر به آسیب های پوستی شدید تری در نواحی حساس مثل پوست اطراف چشم ها و لب ها می‌شوند و از عوارض منفی ان به جز درد و تورم ، ناهمواری های پوستی بعد از فرایند تزریق فیلر ، عفونت در محل پوست و مرگ بافت می‌توان اشاره کرد، درحالی که این عوارض در زمان استفاده از کانولا برای فرایند تزریق فیلر بسیار نادر است.

خصوصیات میکروکانولا

  • دارای درد کمتری نسبت به سوزن با نوک تیز است

سوراخ شدن چندین و چند باره ی ناحیه ی تزریق توسط سوزن ها بسیار دردناک است ولی در تزریق با کانولا تزریق ژل و ایجاد یک روزنه در زیر پوست خارجی عپباعث می شود که میزان درد و ناراحتی کمتری برای فرد مراجعه کننده ایجاد شود. با استفاده از کانولا تنها یک بار با یک فشار خیلی جزئی پوست سوراخ می‌شود و نیاز به ایجاد سوراخ های زیاد نیست.

  • کاهش عوارض خونریزی تورم و کبودی بعد از اتمام فرایند تزریق فیلر یا ژل

در حقیقت استفاده از سوزن نوک تیز برای فرایند تزریق ممکن است به پوست ، رگ ها و شریان های موجود در زیر پوست آسیب های جدی برساند و حتی احتمال پارگی و خونریزی وجود دشته باشد، اما با استفاده از کانولا ها بدون  وجود کمتری خطری می‌توانید ژل و فیلر را به ناحیه ی مورد نظرتان تزریق نمایید و خطر خونریزی و کبودی ناشی از پارگی رگ را به حداقل برسانید.

  • کانولا پزشکی ابزاری ایمن

اگر که از سوزن برای تزریق انواع ژل و فیلر استفاده می‌کنید، حتما توجه داشته باشید که در صورتی که تزریق در داخل یکی از رگ ها و شریان های موجود در زیر لایه پوست انجام شود منجر به مرگ فرد مراجعه کننده خواهد شد،  در برخی موارد نادر باعث نابینایی می شود. اما با استفاده از کانولا های یکبار مصرف  تزریق ژل می توانید تزریق ایمن تر و تضمین شده ای را تجربه کنید، زیرا این ابزار به هیچ عنوان نمی تواند به درون  رگ ها و شریان های موجود در زیر پوست وارد شود و منجر به عواقب ناگوار برای فرد مراجعه کننده شود.

  • دوره ی نقاهت کوتاه کانولا پزشکی نسبت به تزریق با سوزن سر تیز

تزریق با استفاده از سوزن های نوک تیز منجر به تورم، التهابات پوستی، قرمزی و کبودی می‌شود ولی با استفاده از کانولا حین تزریق ژل می توانید  عوارض کوتاه مدتی مثل التهابات و تورم و کبودی را کاهش دهید و همین دلیلی می شود تا نیازی به استراحت و دوره ی نقاهت طولانی مدت بعد از اتمام فرایند تزریق نداشته باشید.

چه زمانی سوزن های تیز نسبت به کانولا اولویت دارد؟

با وجود تمام ویژگی ها و مزیت هایی که ابزار کانولا در تزریق فیلر و ژل دارد، حتما توجه کنید  که هنوز هم برای برخی نواحی مانند تزریق برای ناحیه ی شقیقه ها یا قسمت های خیلی کوچک و کاملا سطحی مانند پر کردن جای زخم و آکنه های پوستی استفاده از سوزن های تیز بهتر است، کانولا برای تزریق نواحی عمیق پوست بسیار کاربردی است و همچنین یکی از بهترین وسیله های برای تزریق در اطراف چشم ها می باشد.

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند