مچ بند قابل تنظیم اپلون تن یار

ویژگی‌های محصول
  • برند: تن یار
  • کشور تولید کننده: ایران
  • جنس: پارچه نئوپرن پولیشی (اپلون) تایوانی
  • سایزبندی: free size
  • دسته بندی: ساعد بند - مچ بند
  • کاربرد: مچ و شست دست رگ به رگ شده، ضعف عضلات دست و مچ، آرتروز دست
تولید کننده: تن یار
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

آشنایی با ساختار مچ دست

مفصل مچ یک ساختار مجموعه ای است، شامل ۸ استخوان کارپال (مچی) وبخش تحتانی استخوان های اولنار(زند زیرین) و رادیال (زند زبرین) است. در این قسمت استخوان های مفاصل رادیوکارپال (زند زبرین- مچی) ومیدکارپال (چهار استخوان مچ) قرار دارند. استخوان اولنار مستقیما با استخوان های کارپال متصل نیست. مجموعه ی مثلثی فیبروکارتیلیج بین اولنا و استخوان های کارپال قرار دارد.

مچ دست شاید یکی از قسمت‌هایی از بدن است که خیلی نادیده گرفته می‌شود. اما همان طور که می‌دانید، مچ دست یکی از مهمترین بخش‌های دست و بازو است. این امر به ویژه به این دلیل درست است که به واسطه مچ دست کارهای زیادی انجام می‌شود. از کمک به بلند کردن راحت اشیا گرفته تا تحمل وزن بدن تا اجرای کارهای مربوط به کشیدن و فشار دادن و موارد دیگر، مچ دست برای پشتیبانی از کارهای روزمره ما بی‌صدا و موثر کار می‌کند.

دلایل درد در ناحیه ساعد و مچ

درد ساعد دست می‌تواند با آسیب به استخوان، تاندون‌ها، عضلات، مفاصل و یا بافتی که بین مچ دست و آرنج واقع شده است؛ ایجاد شود. بسته به جایی که آسیب به وجود آمده، شما ممکن است درد ثابت در ساعد داشته باشید و یا درد فقط زمانی که انگشتان، مچ و یا بازو را تکان می‌دهید احساس شود. درد مچ دست اغلب با پیچ خوردگی و یا شکستگی ناشی از جراحات ناگهانی ایجاد می‌شود اما همچنین می تواند ناشی از مشکلات طولانی مدت، مانند فشارتکرار شونده، ورم مفاصل و سندرم تونل کارپال باشد. از آن جا که عوامل زیادی می‌توانند منجر به درد مچ دست شوند، تشخیص علت دقیق می‌تواند دشوار باشد، اما تشخیص دقیق برای درمان مناسب ضروری و لازم است.

تمام درد مچ دست به مراقبت پزشکی نیاز ندارد، کشیدگی عضله و کشیدگی ماهیچه معمولا با اعمال یخ، استراحت و داروهای ضد درد کاهش می‌یابد و درمان می‌شود. اما اگر درد و تورم بیش از چند روز طول بکشد و یا بدتر شود، حتما باید به پزشک خود مراجعه کنید. تشخیص و درمان به تأخیر افتاده می‌تواند منجر به بهبود ضعیف، کاهش محدوده حرکتی و ناتوانی طولانی مدت شود.

پشتیبانی از مچ دست را می‌توان با توجه به سطح حمایتی که ارائه می‌دهد، دسته‌بندی کرد:

کم: جایی که می‌خواهید یک پیچ‌خوردگی خفیف را مدیریت کنید که در آن تمرکز اصلی فشرده‌سازی برای کمک به مدیریت التهاب است. سپس می‌توانید انگشت شست را تثبیت کنید.

متوسط: اگر هرگونه بی‌ثباتی در مفصل وجود داشته باشد، این همان چیزی است که باید بدنبال آن باشید. این، همراه با فشرده‌سازی، به شما امکان می‌دهد با وجود آسیب دیدگی همچنان فعال بمانید.

بالا: برای بالاترین سطح پشتیبانی، فشرده‌سازی و دامنه حرکت محدود را برای محافظت و به حداقل رساندن آسیب بیشتر، ارائه می‌دهد. حال بیایید نگاهی به برخی از متداول‌ترین آسیب‌های مچ دست و نوع مچ بندهایی که ممکن است بخواهیم برای کمک به عنوان بخشی از توانبخشی بررسی کنیم، بیاندازیم. اگر مطمئن نیستید، باید همیشه با یک متخصص پزشکی صحبت کنید زیرا تعداد زیادی بریس وجود دارد و همه آنها کارهای مختلفی را انجام می‌دهند، بنابراین باید مطمئن شوید که یکی از مواردی که برای مدیریت آسیب خاص شما طراحی شده است را انتخاب کرده‌اید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مچ بند قابل تنظیم اپلون (Tanyar Adjustable Apollo wristband)

مچ دست از هشت استخوان کوچک تشکیل یافته است که با یکدیگر و با استخوان های ساعد مفصل متعددي را ایجاد می نمایند. مفصل مچ از مفصل خاصي است که به قدرت و تحرک آن تواماً نیازمندیم و بدلیل همین تنوع وظايف و فعاليت هاي آن، عوارض متعددي نیز بر این ناحیه مرتبط می باشد.

آرتروز مفاصل بین استخوان های کوچک مچ دست، دردهای ناحیه مچ بدلیل کشیدگی های عضلاني، التهاب تاندون های مرتبط با شست که از روی ناحیه مچ عبور می نمایند، شکستگی استخوان اسکافوئید که از استخوان های ریز تشکیل دهندهٴ مچ می باشد و تنگی کانال مچ دست C.T.S که می تواند به فشار برروی عصب مدیان و گزگز یا بی حسی انگشتان منجر گردد، همگی از عوارض ناحیه مچ دست می باشند. بخشی از روند درمان در تمامی موارد فوق الذکر بی حرکتی است که منجر به فروکش نمودن ضايعه یا التهاب گردیده ، به ترمیم شکستگی کمک می نماید و در نهایت باعث بهبود عملکرد و تاندون ها می گردد.

افرادی که شست دست آن ها با دررفتگی استخوان یا کشیدگی تاندون مواجه شده است به راحتی با استفاده از این مچ کف بند می‌توانند بهبودی خود را بازگردانند. رفع التهاب تاندون و ضرب دیدگی‌های ناشی از عواملی مثل ضربه شدید، از دیگر کاربردهای مچ کف بند شست دار نئوپرنی آدور است.

هنگام شکستگی‌های خفیف در ناحیه مچ دست، استفاده از این محصول باعث می‌شود تا استخوان دست به طور محکم و ثابت سر جای خود قرار گیرد و به راحتی جوش بخورد.

کاربردهای مچ بند قابل تنظیم اپلون

صدمات خفیف بافت نرم

مچ ضعیف

ایجاد گرمای موضعی و تسهیل گردش خون و التیام درد

استرین عضلات مچ

ارتز پروفیلاکسی (پیشگیرنده) در انجام حرکات سخت

ویژگی های مچ بند قابل تنظیم اپلون

تهیه شده از پارچه نئوپرن پولیشی (اپلون) تایوانی که نیاز به برچسب مادگی را از بین می برد

قابلیت تنظیم فشار محیطی (کانتر فورس)

دارای استرپ جهت ساپورت بیشتر

سایزبندی مچ بند قابل تنظیم اپلون

این محصول از گروه محصولات اف اس پلاس تن یار می باشد و فاقد سایز (free size) و جهت (چپ و راست) می باشد.

شرایط نگهداری مچ بند قابل تنظیم اپلون

خاصیت ضد آب این مچ بند امکان شست و شو آنرا با آب و صابون فراهم می کند.

این محصول را همیشه با آب سرد شسته و از فشردن آن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

این مچ بند قابل شستشو بوده بنابراین می توان آنرا با آب سرد و صابون شست و شو داد.

به منظور جلوگیری از کشیدگی مچ دست بهتر است مچ بند تمامی فضای مچ دست را پوشش دهد.

خرید مچ بند طبی قابل تنظیم اپلون

خرید اینترنتی انواع مچ بند طبی مخصوص دست راست و چپ در سایزهای مختلف از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی آسان مد همراه با تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا. دلایل درد مچ دست بسیار متنوع است. ممکن است این نوع از درد به‌خاطر خستگی یا دلایل جدی‌تری رخ بدهد. به‌ طور معمول، شایع‌ترین علت درد، ضربه است. تحت فشار قرار گرفتن اعصابی که از این ناحیه دست عبور می‌کنند نیز یکی از دلایل ایجاد درد است. بنابه دلایل مختلف وقوع درد، نشانه‌های درد مچ دست می‌تواند متفاوت باشد. تمام این محصولات را می‌توانید در آسان مد بیابید. شما با یک کلیک مچ بند مدنظر خود را می‌توانید درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندتن یار
کشور سازندهایران