قوزبند نئوپرن سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس:کش و پلیمر
  • نوع عملکرد: جلوگیری از قوز کردن
  • ویژگی مواد: ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن: چسبی
  • سایزبندی: S-M-L-XL-2XL
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
875,000 تومان %4
835,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

درمان خمیدگی پشت با قوزبند طبی

قوز کمر و پشت (کیفوز) عبارت است از انحنای غیرطبیعی قسمت بالایی ستون فقرات که باعث می‌شود کمر قوس‌ دارتر از حد معمول به نظر بیاید و همچنین دچار درد و سفتی شود. هرکسی ممکن است به قوز کمر یا گوژپشتی دچار شود این عارضه اغلب ناشی از وضعیت بد قرارگیری بدن یا وجود مشکلی در ساختمان ستون فقرات است. علائم قوز پشت در بزرگسالان متفاوت و در شدت‌های گوناگون در بازه‌ای از تغییرهای جزیی در شکل پشت بدن تا بدشکلی شدید، مشکلات عصبی و درد مزمن بروز می‌یابد.

بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف همچون نشستن نامناسب در طول روز، ژنتیک و … به مرور زمان ستون فقراتشان دچار بد شکلی و ناهنجارهایی در سیستم اسکلتی بدن می شود. قوزبند نئوپرن سماطب یکی از انواع محصولات مراقبتی ارتوپدی این شرکت بوده که با نگه داشتن ستون فقرات در وضعیت صحیح مانع از خمیدگی پشت شده و به حفط استایل بدن کمک می کند.

قوزبند نئوپرن سماطب مورد استفاده کسانی است که درگیر بیماری های مزمن گوژپشت و اسکلروزیس و همچنین حوادث حاد ورزشی است. این قوزبند با قرار دادن ستون فقرات و بدن در یک راستا باعث کاهش فشار وارده بر قفسه سینه و شانه ها و اصلاح عملکرد روند تنفسی باعث بهبود در روند درمان می شود.

قوزبند نئوپرن سماطب پاکان ساخته شده از بهترین مواد موجود در بازار و ساخت کشور ایران می باشد. الیاف و مواد بکار برده شده در این محصول نسبت به محصولات مشابه چین که با نام های سایر کشورها در بازار موجود است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

قوزبند طبی نئوپرن سماطب

قوزبند نئوپرن سماطب یکی از بهترین مارک قوزبندهای طبی برای رفع قوز شانه ها می باشد، که امروز در فروشگاه اینترنتی آسان مد عرضه شده است. این قوزبند برای آقایان و بانوانی که به دنبال راهی برای رفع قوز شانه های خود هستند پیشنهاد می شود. قوزبند طبی نئوپرن، نگهدارنده کمر و حالت دهنده ستون فقرات و همچنین اصلاح موقعیت پشت می باشد. کسانی که در روز مدت زیادی را می نشینند، فشار زیادی در ناحیه گردن، شانه ها و کمر دارند که با استفاده از این محصول می توانند این مشکلات را کاهش دهند.

قوزبند نئوپرن سماطب یک وسیله بی نظیر برای رفع کمردرد و رفع افتادگی شانه و حالت گرفتن کمر و پشت می باشد و به راحتی قوز کمر شما را رفع می کند. شما با استفاده منظم و مرتب از این محصول می توانید برای همیشه از مشکل قوز شانه راحت شوید. جنس پارچه نگهدارنده این قوزبند به گونه ای انتخاب شده که هنگام استفاده هیچ حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد و جنس بسیار نرم و لطیفی دارد. شما می توانید بهترین مارک قوزبند یعنی قوزبند نئوپرن سماطب را از فروشگاه اینترنتی آسان مد سفارش دهید. برای انتخاب قوزبند نئوپرن مناسب لطفا به سایزبندی زیر توجه کنید:

سایزدور سینه (سانتی متر)
S74-80
M81-90
L91-97
XL98-108
2XL109-114

ویژگی های قوزبند نئوپرن سماطب

ساخته شده از بهترین نئوپرن وارداتی

قابل شستشو

هیچ گونه محدودیتی برای حرکت به وجود نمی آورد

به راحتی می توان در زیر لباس از آن استفاده نمود

نحوه ی بسته شدن آن به صورت چسبی می باشد

قرار دادن ستون فقرات در وضعیت مناسب

موارد کاربرد قوزبند نئوپرن سماطب

شکستگی کلاویکل دو طرفه

عادت غلط نشستن

افتادگی شانه ها

قور کردن ناشی از مسئله روانی تغییرات فیزیکی بدن خانم های نوجوان در سنین بلوغ

مزایای استفاده از قوزبند نئوپرن سماطب پاکان

1. اصطلاح قوز و بر آمدگی ستون فقرات

2. قوی کردن عضلات ضعیف کتف و شانه

3. جلوگیری از ایجاد قوز هنگام سن رشد نوجوانان

4. جلوگیری از قوز کردن هنگام فعالیت های روزانه

5. تصحیح وضعیت نامناسب هنگام شستن

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهقوزبند طبی

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند