شورت فتوتراپی سماطب کد 8010

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 8010
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس: مدیکال گرید
  • سایزبندی: free size
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • رنگ: کرم
تولید کننده: سماطب پاکان
گارانتی کیفیت و اصالت کالا
125,000 تومان %13
110,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

محافظت از نوزاد در دستگاه فتوتراپی

زردی یک بیماری متداول، موقتی و معمولاً بی‌ خطر است که در نوزادان تازه متولد شده دیده می‌شود. این بیماری در هفته‌ های اول زندگی نوزادان کامل و نوزادان نارس و زودرس دیده می‌شود. فتوتراپی یک روش درمانی مؤثر و مطمئن برای درمان زردی است که هم می‌ توان آن را در بیمارستان، و یا تحت نظر متخصص اطفال، اقدامات درمانی را در منزل انجام داد.
یکی از مهم ترین نکاتی که در فتوتراپی نوزاد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که نوزاد را باید بدون لباس داخل دستگاه گذاشت و حتما چشم ها و ناحیه تناسلی او را پوشاند، چرا که پوشیده نبودن ناحیه تناسلی هنگام فتوتراپی ممکن است موجب عقیم شدن نوزاد گردد.
از این رو فروشگاه تجهیزات پزشکی آسان مد امکان خرید شورت فتوتراپی را برای نوزادان فراهم آورده است، که در شرکت سماطب تولید می شود. استفاده از این شورت ضد نور در فتوتراپی باعث می شود، تا اندام هایی مانند چشم ها و اندام تناسلی نوزاد از اشعه های مضر در امان بماند.

شورت فتوتراپی سماطب

شورت فتوتراپی یکی از محصولات شرکت سماطب پاکان می باشد. این محصول در زمانی که نوزاد در دستگاه فتوتراپی برای درمان ایکتر یا زردی (بر اثر افزایش بیلی روبین خون‌) قرار می گیرد، برای محافظت از اندام های جنسی او در مقابل نور فلوروسنت به کار می رود. با توجه به مکانسیم درمانی و در معرض نور قرار گرفتن نوزاد در مقابل نور و اثر بخشی درمان، نوزاد بدون لباس ولخت می بایست در دستگاه قرار گیرد و از آن جا که احتمال آسیب رسیدن به ارگان جنسی و چشم وجود دارد، این اندام ها می بایست در طول فتوتراپی توسط کاورهای مخصوص پوشانده شوند.

شورت فتوتراپی سماطب دارای بست های تنظیم در کناره ها برای انتخاب سایز درست شورت می باشد. شورت فتوتراپی سماطب از مواد مدیکال گرید و ضد حساسیت تولید شده تا نوزاد را در برابر آسیب های پوستی حفظ کند. شما می توانید برای راحتی بیشتر زیر این شورت پوشک کودک را نیز ببندید.

ویژگی های شورت فتوتراپی سماطب

دارای دو لایه برای محافظت بیشتر از نوزاد در برابر اشعه های مضر

دارای بندهای قابل تنظیم برای دور بدن نوزاد

بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت برای بدن نوزاد

تهیه شده از مرغوب ترین مواد اولیه (مدیکال گرید)

راحت بودن نوزاد هنگام استفاده از آن

امکان استفاده از پوشک زیر آن

خرید شورت فتوتراپی سماطب

زردی نوزادان یا هیپربیلی‌ روبینمی نوزادی به معنی زرد شدن رنگ پوست نوزاد است. به طور کلی همه نوزادان پس از تولد مقدار بیلی روبین خون آن ها افزایش می یابد، اما در برخی موارد این مقدار بیش از حد مجاز بوده که در این مواقع  نوزاد را داخل دستگاه فتوتراپی که دارای لامپ با طیف نوری ۴۶۰ تا ۴۹۰ نانومتر بوده قرار می دهند.

جهت خرید شورت فتوتراپی سماطب می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. کلیه محصولات سایت آسان مد به صورت تضمین شده، با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. خرید از فروشگاه آسان مد به صورت اینترنتی بوده و ارسال آن از طریق پست به سراسر نقاط ایران امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید شورت فتوتراپی سماطب با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران