سپتی سرفیس 5 لیتری

ویژگی‌های محصول
  • محلول سپتی سرفیس اسانس دار ، یک محلول الکلی آماده به مصرف و سریع الاثر جهت ضد عفونی تجهیزات پزشکی،دندانپزشکی و سطوح کوچک عمومی می باشد.
تولید کننده: به بان شیمی

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

محلول سپتی سر فیس پنج لیتری

سپتی سرفیس محصولی الکلی همراه با اسانس است که با بهره گیری از سه نوع ضدعفونی کننده قدرتمند ، قادر به از بین بردن طیف وسیعی از باکتری های گرم مثبت ، گرم منفی ، ویروس ها و قارچ ها می باشد . از ویژگی های برجسته این محصول ، پایداری و اثرات ماندگار آن در محل استفاده شده می باشد . سپتی سرفیس علاوه بر خاصیت ضدعفونی کنندگی ، قادر به آلودگی زدایی و رفع لکه های روی سطح نیز می باشد . این محلول در سطوح حاوی خون و بافت های پروتئینی قادر به ادامه فعالیت است.

موارد مصرف

از محلول ضد عفوني كننده سپتي سرفيس مي توان براي ضدعفوني كردن سطوح در اماكن عمومي و بهداشتي شامل بيمارستانها ، آزمايشگاه ها ، كلينيك ها ، آرايشگاه ها ، سالن هاي ورزشي ، هتل ها ، رستوران ها ، سرويس هاي بهداشتي ، ميزكارو کامپیوتر، لوازم منزل و محل كار، واگن هاي مترو، قطار و اتوبوس ها استفاده كرد.

این محصول آماده مصرف است و نيازي به رقيق كردن ندارد . مقدار مناسبي از محلول را روي سطوح آلوده اسپري كرده و اجازه دهيد خشك شود. اين محلول در مدت 1 الی 2 دقيقه فعاليت ضد ویروسی و ميكروبي خود را اعمال مي كند . براي كسب نتيجه بهتر، قبل از استفاده از محلول ، سطح مورد نظر را تميز و خشك كنيد.

برای مراکز درمانی و عمومی که مصرف زیاد دارند گالن های پنج لیتری مناسب تر است.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد3 گالن

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط