آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

ویژگی‌های محصول
  • برند: تن یار (tanyar)
  • کشور سازنده: ایران
  • کد:2068
  • تک
  • سایزبندی: free size
  • محل کاربرد: آرنج
  • ضمانت: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • جنس: نئوپرن پولیشی (اوپلون)
  • نوع عملکرد: دارای 2 فنر فلزی جهت ساپورت بیشتر مفصل آرنج
  • کاربرد: آرنج ضعیف، کشیدگی تاندون و کشیدگی لیگامان
تولید کننده: تن یار
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
697,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

مفصل آرنج و مشکلات آن

آرنج یکی از مفصل‌های بالا تنه انسان است که احتمال خشک و سفت شدن آن پس از آسیب‌ دیدگی بسیار بالا است. برای آن که از بروز چنین عوارضی جلوگیری شود، بریس و آرنج‌ بند طبی در مرحله توانبخشی پس از آسیب‌ دیدگی بسته می‌شود. مزیت آرنج‌ بند - نسبت به آتل یا گچی که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت - این است که بیمار با وجود بستن آرنج‌ بند می‌تواند مفصل را تا حدی حرکت دهد. ویژگی خاص آرنج‌ بند طبی این است که توانایی کششی مفصل را حفظ می‌کند و در عین حال در برابر فشارهای فیزیکی مختلف از آرنج محافظت می‌کند. آرنج‌ بند طبی از طریق محدود کردن فعالیت‌های چرخشی، از خمش ـ کشش شدید مفصل که می‌تواند پس از آسیب‌ دیدگی خطرناک باشد، جلوگیری می‌کند.

بریس، ارتز یا آرنج‌ بند طبی روند بهبود آسیب‌ دیدگی را تسریع می‌کند و از وارد شدن آسیب‌های بیشتر به آرنج جلوگیری می‌کند. به علاوه بستن آرنج‌ بند بسیار بهتر از تزریق داروهای حاوی استروئید و مسکن است؛ درست است که این داروها التهاب، ورم و درد دور مفصل را تا حدی برطرف می‌کنند، اما اثر آن ها موقتی است؛ حال آن که آرنج‌ بند عضلات را شل می‌کند و تسکین می‌دهد.

مواردی که می‌تواند باعث درد آرنج شود 

یکی از شایع ترین و مرسوم ترین شرایطی که می تواند بر بازو تأثیر بگذارد، آرتروز آرنج است که به اشکال زیادی رخ می دهد و از استفاده از ارتز آرنج سود برای کاهش درد آن سودمند است. انواع مختلف آرتروز شامل موارد زیر است:

روماتیسم مفصلی

آرتریت پسوریازیس

ورم مفاصل

آرتریت واکنشی، همچنین به عنوان بیماری ریتر شناخته می شود

این عوارض به طور معمول باعث ایجاد درد در مفصل آرنج، کاهش دامنه حرکت و التهاب می شوند.

آرنج بند آتل دار

عملکرد آرنج تابع دست است، به این معنی که آرنج دست و انگشتان را در فاصله های دلخواه از بدن قرار می دهد. برای حرکت دادن دست دو نوع حرکت لازم است.

آرنج‌ بند طبی آتل دار به افزایش و بازیابی دامنه حرکتی در مراحل مختلف بهبود عارضه کمک می‌کند. همچنین آرنج‌ بند آتل دار از مفصل در برابر آسیب‌ دیدگی‌ های بیشتر محافظت می‌کند.

این نوع بریس انجام دادن حرکت در یک دامنه حرکتی کنترل شده را ممکن می‌سازد. بریس محدود کننده اجازه انجام حرکات فعال و غیرفعالی را می‌دهد که در دامنه کششی و خمشی مطلوب قرار دارند. در عین حال پرونیشن و سوپینیشن را در صورت لزوم می‌توان با استفاده از دسته مخصوص متصل به آرنج‌ب ند کنترل کرد.

آرنج‌ بند آتل دار، حرکت زود هنگام مفصل را پس از جراحی یا آسیب‌ دیدگی امکان‌پذیر می‌سازد؛ حرکت را می‌توان با توجه به نوع جراحی یا آسیب‌ دیدگی آرنج تنظیم کرد.

آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

مفصل آرنج شامل اولناهومرال، رادیوهومرال ومفصل رادیواولنار فوقانی می باشد. لیگامان های زیادی کپسول مفصلی را احاطه کرده اند. مفصل آرنج یک لولای ساده است که شامل هومروس، اولنا و رادیوس است. استخوان های هومروس و اولنا یک زاویه تشکیل می دهند که زاویه حمل نامیده می شود. زاویه حمل در حالت نرمال بین 10 تا 15 درجه است، البته در خانم ها به طور میانگین نسبت به آقایان بیشتر است.

بستن آرنج‌ بند طبی عموماً در تروماتولوژی و برای درمان خشکی مفصل توصیه می‌شود. از آرنج‌ بند طبی می‌توان هم به عنوان درمانی نگهدارنده و محافظه‌ کارانه و هم در درمان توانبخشی پس از عمل استفاده کرد.

استفادۀ مکرر از ابزار دستی یا حتی کار مداوم با رایانه باعث ملتهب شدن تاندون سمت خارجی آرنج می‌شود. التهاب تاندون موجب می‌شود که عارضه تنیس آرنج‌ بازان به تدریج شروع شود؛ درد آرنج در این مرحله جزئی است. ادامه دادن حرکات آسیب زننده و وارد شدن تنش مداوم به آرنج باعث پارگی تاندونی می‌شود که استخوان را به عضلات ساعد متصل می‌کند، درد حاد در نتیجه پاره شدن تاندون به درد مزمن تبدیل می‌شود.

آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار این خطرات را کاهش می‌دهد و با کاهش دادن فشار روی تاندون از ساییدگی بیشتر جلوگیری می‌کند. همچنین این آرنج‌ بند طبی نیروهای انقباضی را در سراسر ساعد پخش می‌کند تا آسیب‌ دیدگی سریع‌ تر بهبود پیدا کند.

آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار یکی از محصولات گروه ساپورت های دست می باشد. که از 2 فنر فلزی جهت ساپورت بیشتر مفصل آرنج بهره مند شده است.

کاربردهای آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

استرین و اسپرین عضلات آرنج

بورسیت اولکرانون

ساپورت آرنج ضعیف

سندروم تنیس البو

گلف البو

کشیدگی تاندون و کشیدگی لیگامان

خصوصیات آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

برای همه سایزهای دست طراحی شده است

دارای 2آتل پلی آمید جهت حمایت بیشتر از آرنج

تهیه شده از پارچه اپلون تایوانی که موجب تک سایز شدن محصول گردیده است

نحوه استفاده از آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

ساپورت را روی دست قرار دهید.

ولکروها را ببندید.

خرید آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

فروشگاه اینترنتی آسان مد فعال در حوزه فروش انواع تجهیزات ارتوپدی اقدام به فروش آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار کرده است. این محصول با برگرفته از بهترین مواد اولیه ساخت ایران بوده و در انواع گوناگون عرضه می گردد. ارتز بی حرکت کننده آرنج تن یار به صورت اینترنتی از طریق این سایت امکان پذیر است.

جهت خرید آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار از سایت آسان مد از طریق بخش ساپورت دست اقدام نمایید. ارتز بی حرکت کننده آرنج ساخت شرکت تن یار بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار و اطلاعات بیشتر از محصول، همکاران ما در آسان مد آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

سایزبندی آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

این محصول به صورت free size ارائه شده است.

زمان استفاده از آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

در صورتی که با تجویز پزشک ارتوپد از این ارتز استفاده می‌کنید، با توجه به نظر ایشان عمل نمایید.

در غیر این صورت از این محصول در تمام ساعاتی که بیدار هستید استفاده نمایید.

مدت استفاده از آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

در صورتی که با تجویز پزشک ارتوپد از این ارتز استفاده می‌کنید، با توجه به نظر ایشان عمل نمایید.

در غیر این صورت از این محصول حداقل به مدت ۸ هفته معادل ۲ ماه استفاده نمایید.

نحوه شستشوی آرنج بند آتل دار اوپلون تن یار

جهت شستشوی این محصول از آب سرد و مایع شستشوی رقیق استفاده نمایید.

محصول را درون ماشین لباسشویی قرار نداده و با دست مورد شست و شو قرار دهید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندتن یار
کشور سازندهایران