پودر سودالایم خارجی

ویژگی‌های محصول
  • پودر سودالایم خارجی 5 لیتری

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

پودر سودالایم

پودر سودالایم خارجی در کاربرد اصلی خود در سیستم های بسته و نیمه بسته بیهوشی جهت حذف دی اکسید کربن از هوای تنفس شده توسط بیمار استفاده می شود.به زبان ساده می توان گفت بدن انسان به طور طبیعی گاز کربنیک تولید می کند که این گاز کربنیک درهر تنفس هنگام دم و بازدم از بدن خارج و وارد می شود.هنگام بیهوشی بیمار از هوای آزاد جدا شده و به دستگاه بیهوشی متصل می شود.از آنجا که بیمار در حین بیهوشی تنفس نمی کند درکنار دستگاه بیهوشی ماده ای به نام سودالایم قرار می دهند که این ماده گاز کربنیک برگشتی از تنفس بیمار را جذب کند تا مجددا به داخل بدن وارد نشود و در واقع یک نوع فیلتر تصفیه هوا برای بیمار محسوب می شود.

اما این ماده را می توان در صنعت آکواریوم نیز برای حذف دی اکسید کربن از هوای تزریقی به آکواریوم ها بخصوص در آکواریوم های آب شور مرجانی در ورودی هوای وارد شده به پروتئین اسکیمر قرار داد . با حذف دی اکسید کربن از هوای ترکیب شده با آب می توانیم جلوی تولید اسید کربنیک را گرفته و جلوی کاهش شدید pH بخصوص در آکواریوم هایی که در محیط های بسته قرار دارند را بگیریم. استفاده از این ماده به ثابت نگهداشتن مقدار pH در آب آکواریوم به ما کمک خواهد کرد بدین ترتیب می توانیم بدون تاثیر تغییر پارامترهایی مثل سختی و کلسیم pH آکواریوم خود را افزایش دهیم.

کاربرد دیگر پودر سودالایم خارجی برای جذب گازکربنیک دستگاه های مداربسته و نیمه مدار بسته غواصی تکنیکال و غواصی نظامی است.

تغییر رنگ این سودالایم  در دو نوع از صورتی به سفید و سفید به بنفش , و اندازه گرانول آن بین 4 تا 8 مش می باشد.

هر یک کیلوگرم از پودر سودالایم سبب جذب 110 تا 140 لیتر دی اکسید کربن می شود.

هر چقدر گرانول های سودالایم کوچکتر باشد میزان جذب CO2 در آن بیشتر است ولی مقاومت در برابر عبور هوا نیز بالاتر می رود ، بنابراین باید به اندازه ای دست یافت که تناسبی بین جذب و مقاومت بر قرار شود.

توجه :

از استفاده تری کلرواتیلن به همراه سودالایم اکیدا خودداری کنید.

در محل خشک , خنک و به دور از نور نگهداری شود.

برای کنترل رطوبت نباید به آن آب اضافه کرد زیرا موجب کاهش عملکرد آن می شود.

در صورت تماس با پوست یا چشم با آب فراوان شسته و به پزشک مراجعه کنید.

پس از مصرف درب ظرف را کاملا ببندید.

از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
تعداد در هر واحد4 گالن
واحد فروشکارتن