پد الکلی اسکین لایف

ویژگی‌های محصول
  • برند: اسکین لایف (Skin Life)
  • شرکت سازنده: پالیز طب شفق
  • کشور سازنده: ایران
  • میزان مواد الکلی: اتانول ۷۰% و ایزوپروپانول ۵%
  • جنس: پنبه
  • مناسب برای: تمام بدن
  • فرم: مستطیل شکل
  • ابعاد: 12x5x5 سانتی متر
  • دسته‌بندی‌ها: پد الکلی، تزریقات، کنترل کننده عفونت، لوازم پزشکی مصرفی
  • عملکرد: ضدعفونی کنندگی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

پد الکلی و کاربرد آن

شما هر روز در معرض ابتلا به میکروب ها قرار می گیرید، بنابراین برای جلوگیری از عفونت اقدامات احتیاطی لازم است. یکی از راه هایی که می توانید در مقابل باکتری ها از خودتان محافظت کنید استفاده از پدهای خیس شده در الکل برای ضدعفونی سطوح خاص است. ممکن است شما تنها نیاز به پاک کردن پوست قبل از تزریق داشته باشید یا فقط بخواهید ابزار معمولی میز کار خود را ضدعفونی کنید. پد الکلی اسکین لایف در همه جا به کمک شما خواهد آمد.
پد الکلی (Alcohol swab) یکی از تجهیزات پزشکی یکبار مصرف (لوازم پزشکی یکبار مصرف) که به صورت پد های تکی در بسته بندی جداگانه به بازار عرضه می گردد. پد الکلی از مواد نخی اشباع شده با الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد تهیه می گردد. پد الکلی در بسته بندی های کاغذی آلومینیومی کوچک و تنگ و به منظور حفظ ویژگی استریل و جلوگیری از خشک شدن تهیه می گردد. پد الکلی توسط تولید کنندگان پزشکی و در اندازه های مختلف تولید می گردد.

پد الکلی اسکین لایف (Skin Life)

ساده‌ ترین راه برای ضد عفونی کردن وسایل استفاده از پدهای الکی می‌ باشد. پد الکی با داشتن بسته بندی کوچک قابلیت این را دارند که همیشه آن ها را همراه خود داشته باشیم تا در مواقع لزوم دست و بدن و یا هر وسیله‌ای را که خواستیم با آن ضد عفونی کنیم. این پد دارای کیفیت بسیار بالا و مقدار الکل مناسب و سایز استاندارد می‌ باشد. کاربرد این محصول بسیار آسان است و از پاک کنندگی قوی برخوردار می‌ باشد. با قیمت بسیار ارزان این محصول تبدیل به یک پد الکلی بسیار با کیفت و مقرون به صرفه شده است که از محبوبیت و فروش بسیار زیادی در ایران برخوردار شده.

پد آغشته به الکل 70 درصد اسکین لایف جهت استریل نمودن محل تزریق در بیمارستان­ ها، درمانگاه ­ها، آزمایشگاه­ ها، مراکز تزریقات و پانسمان و همچنین ضدعفونی کردن جوش صورت، محل نیش حشرات، خراشیدگی پوست و سایر مصارف بهداشتی و ... به کار می رود.

استفاده از پد الکلی اسکین لایف برای ضدعفونی کردن

شایع ترین استفاده از پدهای الکلی اسکین لایف در پزشکی، تمیز کردن یک منطقه از پوست قبل از تزریق است. پدهای اسکین لایف به صورت جداگانه بسته بندی می شوند تا استریل شوند و پزشکان و پرستاران بتوانند هر کدام از آن ها را استفاده کنند. پد الکلی اسکین لایف ممکن است برای استفاده در بیماران مبتلا به دیابت برای تمیز کردن پوست آن ها، قبل از آزمایش قند خون یا تزریق انسولین توصیه شود. بسیاری از وسایلی که روزمره با آن ها سر وکار دارید مانند لپ تاپ های شما نیاز به ضدعفونی شدن دارند، می توانید از پد الکلی اسکین لایف که حجم کمی دارد برای ضدعفونی کردن سطوح استفاده کنید.

نقاط قوت پد الکلی اسکین لایف

کاربرد آسان

قدرت پاک کنندگی بالا

مقرون به صرفه

ویژگی‌های پد الکلی اسکین لایف

ضدعفونی کننده الکلی

بسته‌بندی‌های تکی کوچک، مناسب قرار دادن در فضاهای کوچک مانند جیب، کیف و…

دارای کاربرد ضدعفونی کننده برای فضاهای درمانی، خانگی، اداری

ارائه شده در بسته‌ بندی صد عددی مقرون‌به‌صرفه

مناسب برای ضدعفونی لوازمی مانند تلفن همراه، بدون ایجاد آسیب و خوردگی روی محصول

مناسب برای ضدعفونی سطوح خارجی مانند سطوح پوست پیش از تزریقات

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
برنداسکین لایف

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط