شکم بند دوران بارداری کشی سماطب کد 4022

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 4022
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید صدفی
  • وزن: 250 گرم
  • حمایت از کمر و حفظ حالت بدن
  • کمک به تسکین درد با بالا نگه داشتن شکم
  • بهبود عملکرد گردش خون
  • سایزبندی: S-M-L-XL
  • جنس: 50% پلی اورتان، 25% نایلون و 25% پنبه
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
470,000 تومان %6
440,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

شکم بند بارداری و دلایل استفاده

عده‌ای از خانم‌های باردار هستند که از بستن شکم‌ بندها خودداری می‌کنند و نگران این مساله هستند که نکند به جنین داخل شکمشان فشار بیاید. این ترس، کاملا بی‌مورد است. شکم‌ بند قسمتی از وزن شکم را متحمل می‌شود و به این ترتیب انجام فعالیت‌های روزانه را برای خانم باردار راحت‌ تر می‌کند. استفاده از شکم‌ بند فواید زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

1. کاهش درد

درد شکم و لگن در دوران بارداری شایع است و می‌تواند باعث کم تحرکی و عدم تمایل خانم برای شرکت در فعالیت‌های روزانه شود.‌ براساس تحقیقی که در مجله "ستون فقرات" روی شیوع درد کمر و لگن در دوران بارداری انجام شد، 71 درصد خانم‌های باردار از کمردرد رنج می برند و 65 درصد به درد لگن مبتلا هستند. استفاده از‌ شکم بند بارداری‌ می‌تواند از ضرب دیدن کمر در حین فعالیت پیشگیری و حمایت کرده‌ و به طور کل در کاهش درد کمر و لگن موثر باشد.

2. پیشگیری از افتادگی عضلات شکمی

شکم بند بارداری به فشرده سازی ملایم و حمایت از رحم و کاهش ناراحتی در هنگام حرکت بدنی مادر باردار کمک می‌کند. اما به خاطر داشته باشید فشار بیش از حد روی شکم‌ می‌تواند گردش خون را مختل کرده و اثرات منفی بر فشار خون مادر باردار بگذارد. همچنین‌ می‌تواند به سوزش سر دل و سوء هاضمه منجر شود.

3. کمک به تصحیح وضعیت بدنی

شکم بند بارداری با حمایت از قسمت تحتانی کمر و نیم تنه، وضعیت بدنی را تصحیح کرده و مانع از فشار بیش از حد به کمر‌ می‌شود. وضعیت بدنی در خانم باردار که حالتی برگشته به عقب را تداعی می‌کند به دلیل اضافه وزن است که سبب کشش و تضعیف عضلات هسته‌ای حامی ستون فقرات می‌شود.

4. انجام راحت تر فعالیت‌های روزانه

ورزش باعث افزایش تراکم و استقامت ماهیچه‌ای شده و از تحلیل عضلات پیشگیری می‌کند. همچنین ورزش سبب کاهش فشار خون، افسردگی و دیابت‌ می‌شود. بسیاری از خانم‌ها به دلیل درد و ناراحتی قادر به ورزش یا ادامه کار در دوران بارداری نیستند. استفاده از شکم بند بارداری‌ می‌تواند به کاهش درد کمک کرده و برای فرد امکان شرکت در فعالیت‌های روزانه و حتی ورزش را فراهم کند.

5. استفاده از شکم بند بعد از زایمان برای حمایت بیشتر

بعد از زایمان برای چندین هفته ضعف و تحلیل عضلانی طبیعی است. عضلات و رباط‌ها برای به دست آوردن استقامت و استحکام سابق به زمان نیاز دارند و فراموش نکنید زایمان طبیعی نه تنها سبب ضعف بلکه گاه سبب پارگی و آسیب به برخی عضلات می‌شود. پوشیدن شکم بند بعد از زایمان می‌تواند به نوعی حامی و نگهدارنده شکم و کمر باشد و از بروز درد و ناراحتی حین فعالیت بکاهد.‌ در زنانی که زایمان یا دیگر فعالیت‌های سنگین سبب پارگی عضلات شکمی شده باشد نیز بستن شکم بند می‌تواند همراه با ورزش‌های خاص سبب بهبود سریع تر و بسته شدن شکاف به وجود آمده شود. البته شکم بند در تمامی شرایط راه حلی موقتی است و هیچ بیماری و اختلالی را بهبود نمی‌بخشد بلکه با حمایت از عضلات به استراحت آن ها کمک کرده و سبب کاهش ضعف در طولانی مدت می‌شود.

آشنایی با شکم بند دوران بارداری کشی سماطب

بسیاری از زنان در دوران بارداری به دلیل افزایش وزن دچار کمر درد و لگن درد می شوند. همچنین دردهای مزمن دیگر همچون درد رباط گرد و مفاصل ساکرویلیک از انواع دیگر دردهای دوران بارداری است. زنان باردار در این دوران باید دقت و توجه کافی را برای حفظ سلامت بدن خود نمایند تا دوران بارداری راحت تری را سپری کنند. استفاده از شکم بندهای دوران بارداری یکی از شایع ترین روش های حفظ سلامت بدن مادر در این دوران است. شکم بند دوران بارداری رحم مادر را بالا نگه می دارد و بدون ایجاد فشار احساس سنگینی و فشار روی قفسه سینه مادر را کم می کند.

شکم بند دوران بارداری کشی سماطب با حلقه زدن به دور لگن مادر، استخوان های آن را نزدیک به هم نگه می دارد و با ایجاد فشار اندک درد های کمری و لگنی را تسکین می بخشد و از باز شدن بیش از حد استخوان های این ناحیه جلوگیری می کند. این شکم بند با فشرده سازی بدن، آن را در بهترین حالت خود نگه می دارد و شرایط را برای ورزش و حرکات عادی روزانه برای مادر فراهم می آورد. شکم بند دوران بارداری کشی سماطب با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولی با کیفیت به بازار عرضه کرده است که در طی زنان باردار می توانند در طی شبانه روز به راحتی در هر حالت از آن استفاده نمایند. شکم بند دوران بارداری کشی با دارا بودن لایه های کشی مضاعف و جدا شده، میزان بیشتری از قسمت های بدن را در برمی گیرند و در نتیجه شرایط و وضعیت بدن در حالت راحت تری قرار خواهد گرفت.  این شکم بند در سایز و ابعاد زیر به بازار عرضه شده است: S, M, L, Xl. این سایزبندی در جدول زیر شرح داده شده است:

سایزدور شکم (سانتی متر)
Sکمتر از 80
Mبین 80 تا 90
Lبین 90 تا 100
XLبزرگتر از 100

مزایای بالقوه شکم بند دوران بارداری کشی سماطب

کاهش نیاز به خرید لباس جدید. باندهای شکمی می‌توانند به طول عمر لباس‌های بارداری کمک کنند. بعضی از خانم‌ها از پوشاکی که شکم در حال رشد آن‌ها را نشان می‌دهد احساس ناراحتی می‌کنند اما باندها این ناحیه را پوشانده اند. در نتیجه، ممکن است یک زن باردار کمتر مجبور به خرید لباس بارداری جدید شود.

معمولاً هم در دوران بارداری و هم بعد از آن مناسب هستند. بسیاری از خانم‌ها به احتمال زیاد در ماه‌های ابتدایی بارداری که به حمایت کمتری نیاز دارند ، باندهای شکمی می‌بندند. با این حال، زنان می‌توانند از باندهای شکمی در ماه‌های ابتدایی پس از زایمان نیز استفاده کنند زیرا لباس خود را برای قبل از بارداری تنظیم می‌کنند.

اغلب ارزان است. علاوه بر صرفه جویی بالقوه در هزینه‌های زنان با افزایش طول عمر لباس‌های بارداری، برخی از انواع و مارک‌های باند شکمی می‌توانند بسیار مقرون به صرفه باشند.

معایب احتمالی شکم بند دوران بارداری کشی سماطب

برای استفاده طولانی مدت نامناسب هستند. زنان باید از پوشیدن لباس‌های تنگ تر مانند کمربند شکم در طولانی مدت خودداری کنند زیرا ممکن است باعث کاهش جریان خون در شکم و رشد کودک شود.

می‌تواند گران باشد. بسیاری از کمربندهای شکمی ممکن است گران باشند، به خصوص آن هایی که سفت تر هستند یا از ضخامت بیشتری برخوردار هستند. کمربندهای شکمی از آن جایی که نقش عملکردی دارند تا نقشی زیبایی، باید از کیفیت و استحکام مناسبی برخوردار باشند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهشکم بند دوران بارداری
برچسب های محصول