سرنگ انسولین سها G30

ویژگی‌های محصول
  • سرنگ انسولین سها G30 با سرسوزن یک تکه و بسته 10 عددی
  • ظرفیت 1 میلی لیتر
  • یکبار مصرف
  • از نوع استیل ضد زنگ
  • قطر 0.30 میلی متر و طول 8 تا 12 میلی متر
  • مطابق استاندارهای جهانی یعنی ISO 7886-1 و استاندارد ملی ایران ISIRI 770 ساخته شده
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

سرنگ انسولین سها

در افرادی که مبتلا به دیابت هستند پزشک برای تنظیم قند خون آن ها داروی انسولین تجویز می کند از این رو سرنگ انسولین برای تزریق نیاز دارند. سر سوزن این محصول بصورت یکپارچه به آن متصل گردیده و با استفاده بهینه از فضای داخل سرنگ، باعث تزریق کامل و دقیق انسولین می شود. سوزن این سرنگ از نوع استیل ضد زنگ بوده و سایز آن 30G (گیج شماره 30) می باشد. قطر این سر سوزن به اندازه 0.30 میلی متر و طول آن 8 تا 12 میلی متر می باشد. سرنگ انسولین سها از نوع غیر تب زا و سازگار با محیط زیست بوده و از پوشش سیلیکونی جهت ورود آسان و بدون درد به بدن بیمار، برخوردار است. 

سرنگ انسولین چیست؟

روزانه تعداد زیادی افراد دیابتی در دنیا تزریق انسولین انجام می دهند. این افراد نمی توانند روزانه به درمانگاه یا مطب های پزشکی جهت تزریقات مراجعه کنند. از این رو برای این افراد سرنگ های مخصوص تدارک دیده شده است که بتوانند به راحتی و در خانه کار تزریق انسولین خود را انجام دهند. این سرنگ ها قابل استفاده راحت و آسان هستند و مقدار انسولین متناسب با نیاز فرد و غلظتی که باید مصرف کند در آن قرار داده شده است.

سرنگی با یک سوزن کوچک است که به طور خاص برای بیماران دیابتی تجویز می گردد. این سرنگ برای تزریق به بافت زیرپوستی طراحی شده است. این منطقه از بدن به این دلیل برای تزریق انسولین مناسب است که سلول های چربی به داروهایی که به طور مداوم و به آرامی جذب می شوند، اجازه می دهد تا این داروها اثر طولانی تری داشته باشند. استفاده از سرنگ انسولین یکی از ارزان ترین روش ها جهت تزریق انسولین میباشد. ویژگی های این مدل سرنگ به شرح زیر است:

  • سرنگ های انسولین به صورت 30، 50 و 100 واحدی موجود می باشد.
  • گیج یا سایز سر سوزن سرنگ های انسولین در سایزهای 29، 30 و31 تولید و عرضه شده است.
  • درصورتی که جهت جلوگیری از آلودگی در پوش سرنگ را پس از هر بار مصرف گذاشته و سرسوزن آن کند نشود می توان سرنگ انسولین را تا حداکثر 20 بار استفاده نمود.
  • دارای مجوزهای لازم از اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو می باشد.
  • درجه بندی روی این سرنگ مطابق با واحدهای انسولین صورت گرفته است.

انواع سرنگ انسولین

1. سرنگ انسولین یک پارچه

سرنگی است که قسمت سرسوزن آن به بدنه اصلی چسبیده و قابل جدا شدن نیست که به آن سرنگ سرخود یا یک پارچه نیز میگویند.

2. سرنگ انسولین سر جدا

سرنگ انسولین سر جدا سرنگی است که سرسوزن آن قابل جدا شدن از بدنه اصلی می باشد و نسبت به سرنگ انسولین یک پارچه پر مصرف تر است.

3. سرنگ انسولین پیچی

سرسوزن این سرنگ به صورت پیچی به بدنه آن فیکس می شود و قابل جدا شدن از بدنه اصلی است که به آن سرنگ انسولین پیچی یا Lower Lock نیز گفته می شود.

خرید سرنگ انسولین مناسب

سرنگ های انسولین را حتی افرادی که توانایی کافی ندارند می توانند به راحتی استفاده کنند. این سرنگ ها تمام انسولین درون خود را به بدن فرد منتقل می کند و با وارد کردن آن به بدن، مواد به آسانی وارد شریان ها شده و نیاز بدن به انسولین را تامین می کند. با توجه به این که دوز مصرف بیمار در تزریق انسولین بسیار مهم است؛ مقدار و غلظت انسولین مصرفی توسط پزشک معالج تعیین شده و به بیمار عرضه می شود. بیمار باید سرنگ مورد استفاده خود را مطابق با مقدار انسولینی که پزشک برای او تجویز کرده است تهیه کند. از این رو اطلاع از سرنگ های مختلف انسولین و خصوصیات آن ها برای بهبود بهتر بیماری ضروری است. برای تهیه سرنگ های انسولین باید از مراکزی اقدام به خرید کرد که بتواند مشاوره محصولی خوبی را با آگاهی بالا به مشتریان عرضه کند.

سایت آسان مد این امکان را برای مراکز درمانی و مشتریان محترم فراهم می سازد تا با توجه به نیاز خود، سرنگ انسولین را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تهیه نمایند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن / بسته
برندسها
کشور سازندهایران
حجم سرنگ1 سی سی

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند