سرجی فیکس سر

ویژگی‌های محصول
  • سرژی فیکس سر یا باند فیکس
  • برند: سیتو
  • مناسب پانسمان سر و صورت
  • غیرحساسیت زا
  • تعویض راحت پانسمان
  • فرم: دایره ای شکل
  • کشور تولید کننده: ایران
  • دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان
  • تاریخ انقضاء: 5 سال پس از تولید
تولید کننده: اصفهان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
3,300 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

سرجی فیکس سر

سرجی فیکس یک نوع باند توری است که به صورت مشبک شده می باشد که جهت فیکس کردن پانسمان انجام شده مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام شکستگی و یا جراحت برداشتن عضو بدن به خصوص زمانی که جراحت باعث خون ریزی می شود پزشکان و متخصصین حوزه سلامت ابتدا  گاز استریل را در محل آسیب دیده قرار می دهند و سپس از این محصول جهت ثابت نگه داشتن گاز استفاده می کنند.

ویژگی سرجی فیکس سر

جراحت  از سر یکی از شایع ترین آسیب هایی است که ورزشکاران به آن مبتلا می شوند، از این رو در مسابقات ورزشی هنگامی که ورزشکار دچار این موضوع می شوند، کادر درمانی بلافاصله جراحت ایجاد شده را پانسمان کرده و از این محصول استفاده می کنند. ابعاد این نوع سرجی فیکس به گونه ای است که به صورت کامل اطراف سر را پوشش قرار می دهد و به صورت کامل فیکس می شود. از دیگر ویژگی های سرجی فیکس این است که این سرجی فیکس حالت کشسانی متناسبی دارد و نه آنقدر شل است که پانسمان به خوبی به محل آسیب دیده نچسبد و نه آقدر کشسانی قوی دارد که منجر به سر درد فرد بیمار شود. سرجی فیکس سر هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و حالت مشبک آن باعث می شود که اکسیژن سریع تر به زخم ایجاد شده برسد و باعث می شود روند بهبود زخم تسریع یابد و زخم زود تر التیام یابد.

انواع باند های سرجی فیکس

سرجی فیکس ها در تمامی نقاط بدن قابل استفاده هستند. به طور کلی دو نوع سرجی فیکس وجود دارد. سرجی فیکس های متری و سرجی فیکس های پوشیدنی، دو نوع پرکاربرد این محصولات هستند. سرجی فیکس های پوشیدنی بیشتر برای مادران یا زنان باردار کاربرد دارد. اما نوع متری آن در مصارف مختلف و برای تمامی افراد قابل استفاده است.

خرید سرجی فیکس سر

معمولا در خرید سرجی فیکس نیازی به توجه به سایز بندی نیست. زیرا ساختار این محصولات به صورت کشسانی است و طول و عرض آن متناسب با فرد قابل تغییر است. به طور کلی طول یک سرجی فیکس تا 2 برابر بیشتر می شود و عرض آن تا حدود 10 برابر در اثر کش آمدن بزرگ تر می شود.

فروشگاه اینترنتی آسان مد با فراهم کردن شرایط خرید اینترنتی سرجی فیکس این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی در داروخانه یا لوازم بهداشتی فروشی، این محصول را درب محل تحویل بگیرید.

قیمت سرجی فیکس سر

یکی از محصولات کاربردی در پانسمان قسمت سر، سرجی فیکس است. باندهای سرجی فیکس سر ظاهر دایره ای شکل دارند. این سرجی فیکس ها دارای ابعاد 16 در 5 سانتی متر و 5 در 1/. سانتی متر می باشند.

باند سرجی فیکس سر، از جنس الیاف پلی آمید و پلی اورتان ساخته شده اند. این الیاف بافتنی زخم و حساسیتی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. علاوه بر این، همچین الیافی از ایجاد محیط مناسب برای رشد و تجمع میکروب ها جلوگیری خواهد کرد.

قیمت این محصول بر اساس نوع برندهای موجود در بازار متفاوت است.

ویژگی های سرجی فیکس سر

نگهداشتن ثابت پانسمان

 بدون ایجاد حساسیت یا آلرژی پوستی

 به دلیل توری  شکل بودن، باعث رسیدن سریعتر اکسیژن به زخم می شود

 راحتی در استفاده

 صرفه جویی در هزینه های درمانی

 قابلیت نگهداری در جعبه های اولیه

روش استفاده از سرجی فیکس سر

کافی است بعد از پانسمان کردن زخم مورد نظر بر روی سر، سرجی فیکس را روی آن قرار بدهید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد1800 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط