دستکش ضد HIV سایز 7

ویژگی‌های محصول
  • دستکش ضد HIV سایز 7 ایرانی و خارجی

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

دستکش ضد HIV

دستکش ضد ایدز یکی از محصولات جدید و ضروری برای محافظت و پیشگیری از ایدز در مراکز درمانی می باشد.

ابتلا به ویروس HIV یا ویروس نقص ایمنی در هنگام انجام اقدامات درمانی و جراحی همواره یکی از نگرانی های اصلی کادر درمان بوده است. این ویروس از طریق روشهای مختلفی همچون آلودگی با سرنگ و تیغ و وسایل تیزو برنده جراحی ، تزریق خون و... منتقل میگردد. و باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن و ابتلا به انواع بیماری ها می گردد.

بیمارستان ها و مراکز درمانی به علت تحت پوشش قرار دادن انواع بیماران و رو به رو شدن با امراض و بیماری های ویروسی همچون ایدز و هپاتیت و ... باید همواره تدابیر لازم برای محافظت فردی و جلوگیری از آلودگی به این ویروس را بیاندیشد.

پارگی و سوراخ شدن دستکش های استریل و جراحی و تماس با خون و ترشحات بیمار مبتلا به ایدز زمینه ساز آلودگی با این ویروس در مراکز درمانی می باشد.

علاوه بر رعایت اصول ایمنی فردی، استفاده از محصولاتی همچون دستکش ضد ایدز یکی از روشهای فوق العاده موثر به منظور پیشگیری از آلودگی به این ویروس می باشد.

دستکش ضد ایدز 3 لایه با داشتن لایه ای ضد برش مانع از پارگی و سوراخ شدن دستکش در حین تماس با ابزار آلات تیز و تیغ و سر سوزن میشود . و یکی از موثرترین و اطمینان بخش ترین روش های پیشگیری از ابتلا به ویروس ایدز می باشد

از ویژگی های انواع دستکش های ضد HIV میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موجود بودن در سایز های مختلف7 ، 7/5 ، 8 ، 8/5
  • راحتی در پوشش
  • استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه
  • عدم ایجاد حساسیت برای پوست
  • پوششی 3 لایه و ضد برش
  • جلوگیری از سوراخ شدگی و پارگی در حین جراحی

  • بیماری اچ آی وی چیست ؟

  • ویروس HIV نقص ایمنی بدن انسان است. این ویروس با از بین بردن سلول‌های مهم بدن به نام لنفوسیت‌های T(تحت عنوان CD4مثبت) که با بیماری و عفونت مبارزه می‌کنند، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند. هنگامی‌که تعداد  لنفوسیت‌های Tدر فرد آلوده به HIVتا حد معینی سقوط کند، شخص مستعد ابتلا به مجموعه‌ای از بیماری‌ها می‌شود که در حالت معمول، بدن می‌تواند آن‌ها را مهار کند. ایدز عبارت است از مجموعه‌ای از نشانه‌ها که به علت عفونت مزمن HIVایجاد می‌شود. در این مرحله  پس از یک دوره طولانی که حتی می‌تواند بیش از ده سال طول بکشد، ویروس زیاد شده و با کاهش تعداد لنفوسیت‌های T CD4+، سطح ایمنی فرد پایین آمده و مستعد ابتلا به عفونت‌های فرصت‌طلب می‌شود.

    عفونتHIV بدون درمان، می‌تواند منجر به ایدز شود. افرادی که مبتلا به ایدز هستند، سیستم ایمنی بسیار آسیب‌دیده دارند که باعث عفونت‌های شدید می‌شود که به‌طورمعمول افراد سالم را آلوده نمی‌کند درنهایت ممکن است عفونت منجر به مرگ ‌شود.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد320 جفت