حمایت کننده قفسه سینه تن یار

ویژگی‌های محصول
  • برند: تن یار (tanyar)
  • کد:4070
  • سورمه ای
  • سایزبندی: free size
  • محل کاربرد: قفسه سینه
  • ضمانت: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • جنس: الاستیک، ابر و پارچه
  • کشور سازنده: ایران
  • نوع عملکرد: فراهم کردن فشار مناسب با توزیع یکنواخت روی بدن
  • ویژگی مواد: ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن: چسبی
تولید کننده: تن یار
گارانتی کیفیت و اصالت کالا
488,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

مشکل در قفسه سینه و درمان آن

معمولا در افرادی که تحت عمل جراحی قلب یا قفسه سینه قرار می گیرند، تنفس طبیعی و حرکات بیمار ممکن است منجر به جوش خوردن نادرست و دیگر عوارض در قفسه سینه شود. از این رو بهتر است افراد جهت حمایت از قفسه سینه از محصولات ارتوپدی استفاده کنند. حمایت کننده قفسه سینه، این بخش ار بدن را در بر می گیرد و باعث ثبات استخوان جناغ می شود.

در مواردی همچون: پس از عمل جراحی قفسه سینه، عمل قلب باز، پس از استرنوتومی یا عمل دریچه آئورت و همچنین جهت کاهش درد و عوارض ریوی پس از جراحی ها، می توان از این محصول استفاده کرد. حمایت کننده قفسه سینه در کنار آن که فشرده سازی قابل قبولی را برای بدن فراهم می کند، به اندازه کافی برای تنفس فرد انعطاف پذیر است و مانعی برای تنفس و راحتی بیمار پدید نمی آورد. حمایت کننده قفسه سینه فشار کافی را به شکل مناسبی در بدن توزیع می کند. وزن سبک و ساختار نازک این محصول، استفاده از آن را بسیار ساده می سازد. میزان فشار وارده توسط این محصول توسط مصرف کننده قابل تنظیم می باشد.

استفاده از حمایت کننده قفسه سینه باید توسط پزشک تجویز شود و مدت زمان استفاده از آن نیز توسط وی معین می شود. بافت منفذدار این محصول، به شکل مناسبی تهویه هوا را ممکن می سازد و راحتی بیمار را به همراه دارد. لطفا این محصول را با آب سرد شسته و از شستن و چنگ زدن آن خودداری فرمایید.

معرفی حمایت کننده قفسه سینه تن یار

قفسه سینه از دنده‌ها، غضروف‌های دنده‌ای، جناغ سینه و تنه مهره‌های سینه‌ای تشکیل شده است. قفسه سینه شکلی مخروطی دارد که نوک مخروط که همان چنگال جناغی است به استخوان ترقوه متصل است. دوازده جفت دنده در طرفین حفره‌ی قفسه سینه قرار دارند. قفسه سینه وظیفه محافظت از اندام‌های حساس داخلی را به عهده دارد. جراحی قلب از جراحی‌های متداولی است که در آن جراح، قفسه سینه را باز می‌کند تا به قلب دسترسی داشته باشد. کسانی که عمل قلب باز انجام می‌دهند، بعد از عمل باید مدتی را به استراحت و بازیابی توان ازدست‌رفته اختصاص دهند. ازآن جایی‌ که شکاف ایجادشده برای جراحی شکاف بزرگی است، جوش خوردن آن طول می‌کشد و در این مدت احتمال عفونت ناحیه زیاد است، بنابراین رعایت توصیه‌های پزشکی برای ترمیم زودتر زخم و جلوگیری از ایجاد عفونت ضروری است.

در عمل جراحی قلب يا ساير جراحی ها در قفسه سينه، بافت های نرم آسيب می بينند، تنفس طبيعی و حركات بيمار باعث جوش نخوردن و ايجاد ضايعات متعددی در محل جراحی می شود. علاوه بر اين، حمايت كننده قفسه سينه ممكن است برای بيمارانی كه استرونوتومی يا ديگر بيماری های مرتبط با قفسه سينه دارند، مورد استفاده قرار گيرد. حمایت‌‌کننده قفسه سینه تن یار جز پرطرفدارترین محصولاتی بوده که پزشکان توصیه به استفاده از آن‌ها پس از اعمال جراحی قفسه سینه می‌کنند.

حمايت كننده قفسه سينه تن یار، جهت فشرده سازی و اتصال قفسه سينه مورد استفاده قرار می گيرد، و جناغ سينه را ثابت نگه داشته در حالي كه اجازه انعطاف پذيری كافی برای تنفس راحت بيمار را می دهد. همین طوراین محصول برای درد قفسه سینه و کشیدگی عضلات بین سینه ای و شکستگی دنده استفاده می شود.

درصورت عدم مصرف حمایت کننده قفسه سینه تن یار، ممکن است فرد با عوارضی مانند: باز شدن بخیه‌ها، ایجاد عفونت در قسمت جراحی شده، دیر جوش خوردن پوست و ناحیه جراحی شده، مواجه گردد. لذا استفاده از این ساپورت طبی توصیه می شود.

کاربردهای حمایت کننده قفسه سینه تن یار

بعد از عمل جراحی قفسه سينه

بعد از عمل جراحی قلب

بعد از استرونوتومی (عمل جراحی روی استخوان جناغ)

برای كاهش دردهای بعد از عمل جراحی يا عوارض ريوی

برای شکستگی دنده ها

برای استرین عضلات بین دنده ای

خصوصیات حمایت کننده قفسه سینه تن یار

تهیه شده از مواد اولیه ضد حساسیت و دارای کشسانی مناسب

قابلیت تنظیم فشار بر روی دنده ها

سبک با طراحی نازک

توزيع فشار مناسب

این محصول به صورت free size  طراحی شده است

نکات مهم هنگام استفاده از حمايت كننده قفسه سينه تن یار

مدت زمان استفاده از حمايت كننده قفسه سينه تن یار بايستی توسط پزشک تشخيص داده شود.

در صورتی که این محصول توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده شده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

این محصول را با آب سرد شسته و از فشردن و چنگ زدن آن اجتناب نماييد

برای تمیز کردن این محصول از مواد شوینده سخت و الکل استفاده نکنید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندتن یار
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهقوزبند طبی