لاتکس کم پودر سایز L

ویژگی‌های محصول
  • دستکش لاتکس پودردار سایز L ... ایرانی و خارجی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

دستکش لاتکس کم پودر

لاتکس از مایع شیری رنگی که از درختی به نام Hevea Brasiliensis گرفته می شود، ساخته می شود.

دستکش لاتکس کم پودر برای محیط های درمانی, آشپزی، آزمایشگاهی و معایناتی که نیاز به انجام کار دقیق با دست است، مناسب می باشد. دستکش های لاتکس پودری می توانند منجر به واکنش های آلرژیک برای برخی از کاربران شود،اما بسیار کاربرد دارند چون به دلیل انعطاف پذیری و استحکام زیاد  دست کاربر به راحتی داخل دستکش می شود و به وی اجازه می دهد همه چیز را به راحتی لمس نماید که باعث بهبود عملکرد متخصصان و جراحان پزشکی می شود.

خفیف ترین حساسیتی که ممکن است دستکش های لاتکس پودری برای دستان مصرف کنندگان ایجاد کند، به صورت خشکی، خارش، سوزش، پوسته ریزی و قرمزی پوست است که در اثر استفاده مداوم از آن دیده می شود. ممکن است پس از استفاده مکرر این حساسیت ها به صورت شدیدتری بروز پیدا کنند.  نادرترین و شدیدترین نوع حساسیت، حساسیت تماسی فوری است که بعد از تماس علائم حساسیت به صورت آبریزش بینی، قرمزی چشم، گرفتگی عضلانی، کهیر و خارش شدید نمایان می شود.

دستکش های مورد استفاده معمولا از لاتکس طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند. استفاده از دستکش های لاتکس پزشکی قدمتی صد ساله دارد. دلایل بسیاری برای استفاده از این دستکش ها در معاینات و جراحی ها وجود دارد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد10 بسته

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند