زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب کد 8018

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 8018
  • کشور سازنده: ایران
  • کاربرد: مناسب سالمندان، کارمندان و افرادی که دچار مشکلات ستون فقراتی و لگن هستند.
  • رنگ بندی: مشکی
  • سایز بندی: free size
  • ابعاد: ۴۲×۳۴ در قطر ۶ و ۴ (شیب) سانتی‌متر
  • جنس: پلی یورتان
  • جنس روکش: پلی‌استر (روکش منفذدار جهت تبادل هوا)
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
860,000 تومان %2
840,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

زیرنشیمن طبی چه کاربردی دارد؟

زیرنشیمن فشار در لگن را با در بر گرفتن ران ها تسکین داده و از بی حسی پا به دلیل گردش خون ضعیف جلوگیری می کند و باعث استقرار خوب بدن می شود. نشستن های طولانی مدت، علاوه بر ایجاد درد نشیمنگاهی به مرور زمان، می تواند باعث آسیب به ستون فقرات و اندام های تحتانی بدن شود. از طرف دیگر برخی افراد از جمله خانم های باردار، افراد مسن و یا آن هایی که دچار شکستگی در ناحیه دنبالچه هستند، نشستن برایشان سخت و گاهی دردناک خواهد بود. بهترین گزینه برای حل این مشکلات استفاده از بالش زیرنشیمنی است. 

زیرنشیمن طبی برای راحتی در هنگام نشستن طولانی مدت دردوران بارداری، پس از عمل های جراحی خاص، برای استفاده در سفر، محیط کار و منزل قابل استفاده بوده و سبب کاهش دردهای استخوانی و هموروئیدی می گردد.

زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب بر اساس آخرین متدها و در شرایط استاندارد، برای مصارف طبی و جلوگیری از فشار بر اندام های تحتانی در هنگام کار و فعالیت و یا رانندگی های طولانی مدت یا بارداری و یا جراحی های ستون فقرات و دنبالچه یا رکتوم کاربرد دارد. نشستن به مدت طولانی فشار زیادی را بر کمر و باسن و لگن فرد وارد می کند. با استفاده از زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب، که در واقع نوعی از اسفنج مقاوم و فشرده می باشد تا حد بسیار زیادی از فشار وارده بر این موضع کاسته و آسایش و راحتی را به دنبال دارد. زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب با توجه به شکلش، هم برای استفاده روی زمین مناسب است و هم برای انواع صندلی ها نظیر صندلی خودرو، صندلی هواپیما، ویلچر و ... مناسب است. 

ویژگی های بالش طبی زیرنشیمنی

طراحی آرگونومیک

فوم نرم

مناسب برای نشستن های طولانی مدت

قابل استفاده در محیط کار، منزل، هواپیما، قطار

جلوگیری از ایجاد درد در هنگام نشستن

بهبود وضعیت نشستن

جلوگیری از کمردرد

انواع زیرنشیمن سماطب

1. زیر نشیمن پلی پورتان

2. زیر نشیمن مموری فوم (دوتیکه)

3. زیر نشیمن ارگونومی پلی یورتان

زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب

زیر نشیمن U شکل فشار در لگن را با دربرگرفتن ران ها تسکین می دهند و از بی حسی پا به دلیل گردش خون ضعیف جلوگیری می کنند و باعث استقرار خوب بدن می شود. بالشتک صندلی ارگونومیک می تواند باسن شما را بطور کامل دربرگیرد و ساعت ها نشستن بدون تجربه هرگونه درد بر روی صندلی اداری، صندلی ماشین، مبل، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، صندلی هواپیما و صندلی چرخدار را امکان پذیر می کند.

زیرنشیمن پلی‌ پورتان سماطب به دلیل خاصیت طبی و ارتوپدی، تاثیر مثبت بسزایی برای افراد مسن، افرادی که از ناحیه لگن دچار مشکل می‌باشند، زنان باردار، افرادی که در ناحیه معقد و باسن عمل جراحی انجام داده‌اند، افرادی که در ناحیه ستون فقرات مشکل دارند و افرادی که مدت طولانی روی صندلی می نشینند - مانند کارمندان - دارد.

نشستن در مدت زمان طولانی به‌ ویژه در افرادی که دارای وزن بالا می‌باشند؛ فشار زیادی به ناحیه پایین کمر و نشیمنگاه وارد می‌نماید. استفاده از زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب فشار به این ناحیه را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. همچنین در مکان هایی که دارای درجه حرارت نامناسب می‌باشد، استفاده از این بالش کمک بسیار زیادی در نادیده گرفتن این موضوع دارد. زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب از لحاظ وزن و طراحی به صورتی می‌باشد که به راحتی قابل حمل بوده و قابل استفاده بر روی صندلی، مبل و هر مکان دیگری است. اگر در طول روز مدت زمان زیادی در محل کار و یا دفتر کاری خود مجبور هستید که بر روی صندلی بنشینید؛ توصیه می‌شود که از زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب برای حس راحتی بیشتر استفاده نمایید.

جنس به کار رفته شده در زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب از فوم سرد مرغوب بوده و روکش آن به صورت زیپ دار و قابل شست و شو طراحی گردیده است. همچنین روکش منفذ دار جهت تبادل هوا و جلوگیری از تعرق باعث راحتی بیشتر از این بالش می‌شود. تسکین درد پشت،جلوگیری از بی حس شدن باسن و دیگر مشکلات ناشی از نشستن های طولانی از ویژگی های این محصول می‌باشد. در قسمت وسط زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب حفره ای در نظر گرفته شده است که توسط کاور پوشیده شده است. این حفره باعث کاهش فشار بر مقعد در افرادی که دارای جراحی مقعد و پرینه می باشد یا دچار بواسیر شده اند کاربرد دارد. علاوه بر این سطح شیب دار موجود در زیر نشیمن باعث افزایش زاویه ران و کاهش فشار بر ستون فقرات می شود.

خصوصیات زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب

حفره مرکزی بزرگ جهت مشکلات مقعد مانند بواسیر و هموروئید و...

برش قسمت پشتی که دقیقا فشار را از ناحیه دنبالچه برمی دارد.

سطح شیب دار که با افزایش زاویه مفصل ران حین نشستن، طبق اصول بیومکانیکی، باعث اصلاح راستا و حذف استرس اضافی روی دیسک های بین مهره ای می شود.

تهیه شده از فوم سرد مرغوب جهت افزایش عمر محصول

طراحی شیک و زیبا

قابل استفاده در ماشین، خانه و محل کار

تسکین درد پشت، جلوگیری از بی حس شدن باسن و دیگر مشکلات ناشی از نشستن های طولانی

سطح نرم، راحت، منعطف و ضدحساسیت

روکش زیپ دار و قابل تعویض برای شستشو

روکش منفذ دار جهت تبادل هوا و جلوگیری از تعریق

کاربردهای زیرنشیمن ارگونومی پلی یورتان سماطب

مناسب برای استفاده در ماشین، محل کار و منزل

جلوگیری از فشار بر اندام های تحتانی در هنگام کار و فعالیت، رانندگی های طولانی مدت، بارداری، جراحی های ستون فقرات و دنبالچه یا رکتوم

جلوگیری از بی حس شدن باسن و تسکین درد های پشتی

مناسب برای استفاده افرادی که در ناحیه باسن عمل جراحی داشته و یا دچار مشکلاتی در ناحیه ستون فقرات می باشند

قابل استفاده در محل هایی که درجه حرارت نامناسب (گرم یا سرد) می باشد

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران