آستینچه کش دار یکبار مصرف

ویژگی‌های محصول
  • یکبار مصرف
  • رنگ: سفید
  • نوع: نایلونی و پارچه ای
  • وزن: 20 و 30 گرم
  • نوع: پارچه ای و نایلونی
  • بسته های 100 جفتی
  • جنس: پارچه اسپان باند یا نایلون و دارای دو سر کش
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
1,400 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

آستینچه کش دار یکبار مصرف

آستینچه یا آستینک یکبار مصرف، تولید شده از پارچه با کیفیت اسپان باند یا نایلون یه رنگ سفید یا آبی، برای محافظت و جلوگیری از لکه، آلودگی و چرک شدن آستین لباس فرم کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که آستین لباس کارکنان به روغن و سطوح تجهیزات آغشته می شود، علاوه بر ظاهری ناخوشایند، می تواند عامل تشکیل و انتقال آلودگی باشد.

قیمت آستینچه یکبار مصرف، در فروشگاه های گوناگون یکسان نیست، همچنین کیفیت این کالا متفاوت است، برای خرید و انتخاب آستینچه یکبار مصرف،  می توان به فروشگاه های معتبر اینترنتی یا شرکت های پزشکی مراجعه کرد، و ضمن بازدید از انواع مختلف آن و قیمت های مختلف این محصول کاور آستین مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کرد.

برخی مواقع با تمام مراقبت هایی که انجام می شود، اگر آستین لباس قدری گشاد باشد، جلوگیری از آلودگی بسیار مشکل خواهد بود، اما آستینچه یکبار مصرف (ساق آستین یکبار مصرف) با استفاده از کش مخصوص با کشسانی و انعطاف پذیری حساب شده ای که در دو سر انتهایی خود دارد، می تواند سرآستین گشاد را دور مچ جمع کند، و آرنج را از کثیفی محافظت کند. به طور کلی آستینچه یکبار مصرف، مچ تا آرنج را از آلودگی و کثیف شدن پی در پی حفظ می کند. آستینچه یکبار مصرف، به دلیل شبکه ای از الیاف، بسیار سبک می باشد، و موجب عرق کردن آرنج، ساعد و مچ دست نمی شود، و دامنه حرکت بازو و ساعد را محدود نمی کند.

آستینچه یکبار مصرف در دو نوع پارچه ای و نایلونی در کشور در انواع و کیفیت های گوناگون با قیمت های بسیار ارزان به وسیله کارخانه های مختلف در سراسر کشور تولید شده، و روانه مراکز فروش می شود، مشتریان این محصول با مراجعه به این مراکز با کیفیت ترین نوع محصول را با نازلترین قیمت فروش به صورت عمده خریداری می کنند.

ویژگی های آستینچه کش دار یکبار مصرف

تولید شده از پارچه اسپان باند یا نایلون درجه یک

ساخته شده در دو نوع پارچه ای و نایلونی

موجود در رنگ های سفید و آبی و سفارشی

مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی

قابل استفاده در مراکز تولید مواد غذایی و کشتارگاه ها

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد1000 جفت

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط