پانسمان آماده ضد آب ریچارد

ویژگی‌های محصول
  • برند: ریچارد
  • مدل: ضد آب
  • ساختار: مستطیلی
  • سایزبندی: 10*10 15*10، 20*10، 25*10 و 30*10 سانتی متر
  • کاربرد: پانسمان بخش آسیب دیده
  • جنس: الیف نبافته (Non-Woven)
  • چسبندگی قوی
  • ضد حساسیت (anti allergy)
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
تماس برای قیمت
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

پانسمان آماده چیست؟

امروزه نوع جدیدی از پانسمان به نام پانسمان آماده (پد پانسمان) تولید شده است که نسبت به پانسمان های کلاسیک مانند گاز استریل مزایایی دارد. یکی از مزایای پانسمان آماده این است که محیط زخم را مرطوب نگه می دارد. در گذشته تصور بر این بود ک محل زخم برای بهبود سریع تر باید خشک باشد اما امروزه پزشکان دریافته اند که کمی رطوبت برای ترمیم سریع تر زخم ها لازم است. پانسمان آماده با حفظ رطوبت در محل زخم به بهبود سریع تر زخم کمک زیادی می کند.

پدهای پانسمان (Wound Dressing) به منظور ایجاد یک پوشش محافظ بر روی انواع زخم و با هدف جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی و میکروب به سطح زخم طراحی شده­‌اند. پدهای پانسمان آماده به خاطر سهولت در استفاده و مزایای بسیاری که دارند، بسیار محبوب هستند. پدهای پانسمان می‌­توانند از نوع بالشتک و ورقه­‌های نازک باشند. ساختار شبکه‌­ای و مشبک این پدها باعث می‌شود هوا به راحتی به داخل­شان نفوذ کند که منجر به افزایش سرعت ترمیم پوست شده و همزمان رطوبت اضافی هم از سطح زخم دور شده و خارج می‌­شود. استفاده از باندهای پانسمان سنتی و استریل برای پانسمان کردن زخم‌­ها از دیرباز متداول بوده است اما استفاده از آن­ها مشکلاتی هم به همراه داشته است. به عنوان مثال این نوع پانسمان نمی­‌تواند میزان ترشحات زخم را کنترل و مقدار اضافی آن را جذب کند. همچنین با وجود پانسمان‌های قدیمی امکان شستشو و استحمام نیز وجود ندارد. نسل جدید پدهای پانسمان این مشکلات را برطرف کرده‌­اند و با ویژگی‌­های خود باعث ترمیم به موقع و بهبود سریع­تر زخم بدن می­‌شوند.

پانسمان آماده ریچارد نوعی پانسمان آماده است که روی سطح آن یک بخش نچسب وجود دارد که از چسبیدن پانسمان به زخم و کنده شدن اپی تلیوم تازه تشکیل شده در اثر تعویض پانسمان جلوگیری می کند بنابراین موجب تازه شدن زخم و کند شدن روند بهبود آن نمی شود. همچنین این نوع پانسمان در مقایسه با پانسمان های سنتی نسبت به نفوذ باکتری چندین برابر قوی تر عمل می کند. ابعاد ظاهری این پانسمان مستطیل شکل و مناسب برای تمام نقاط بدن است و در مقابل نفوذ آب مقاوم می باشد.

پانسمان آماده ضد آب ریچارد

پانسمان های ریچارد به دو صورت معمولی و ضد آب وجود دارند. پانسمان آماده ضد آب ریچارد از جمله پانسمان‌هایی بوده که هم در درمان جراحات و آسیب‌های سطحی و هم در درمان جراحات عمیق و پس از عمل‌های جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پانسمان آماده ضد آب ریچارد دارای یک پد لمسی ضد آب بوده که قدرت جذب‌کنندگی بالایی داشته و همان طور که از اسم آن مشخص است ضد آب می‌باشد. ضد آب بودن این محصول به بیمار این توان را می‌دهد که بدون آن که نیاز داشته باشد پانسمان را جدا کند استحمام کند. لایه رویی این محصول سبب رد و بدل شدن هوا و اکسیژن بین زخم و محیط شده و زمینه درمان سریع‌تر جراحت را ایجاد می‌کند.

این محصول ضد حساسیت برای پوست بوده و قدرت چسبندگی بالایی دارد. البته چسبندگی آن به گونه‌ای نبوده که به زخم بچسبد. بلکه هنگام تعویض این پانسمان هیچ‌ گونه سوزش و دردی در این مورد حس نخواهید کرد. پانسمان آماده ضد آب ریچارد در ابعاد مختلف وجود داشته و بسته به جراحت وارده می‌توان در سایزهای مختلف از آن استفاده کرد. همچنین انعطاف‌پذیری بالای محصول سبب شده تا در تمامی نقاط بدن قابل کاربرد باشد. این نوع پانسمان کاملا استریل بوده و با حفظ رطوبت موجبات بهبود زخم را فراهم می‌کند.

یکی از مزایای این محصول این است که استفاده راحت و بدون نیاز به تخصص خاص است که در مقابل پانسمان های سنتی صورت می گیرد. مقاوم دربرابر نفوذ باکتری، مستطیل شکل، کمک به بهبود زخم، از ویژگی های چسب پانسمان آماده ضد آب ریچارد است.

چسب پانسمان آماده ضد آب برای پانسمان استریل زخم های معمولی که نیاز دارند ضد آب باشند.این نوع پانسمان با وجود ضد آب بودن قابلیت تنفسی پوستی به منظور جلوگیری از آسیب پوستی را دارا می باشد.این پانسمان ضد آب دارای خاصیت ضد حساسیت می باشد ودارای چسبندگی فوق العاده می باشد.

ویژگی های شاخص پانسمان آماده ضد آب ریچارد

مقاوم در برابر نفوذ باکتری

مستطیل شکل

نوع معمولی

کمک به بهبود زخم

ضد آب

ضد نفوذ میکروب

مناسب برای تمام بدن

دارای بخش نچسب، برای جلوگیری از چسبیدن به زخم

دارای سایزبندی 10*10، 15*10، 20*10، 25*10 و 30*10 سانتی متر

کاربردهای پانسمان آماده ضد آب ریچارد

این پانسمان شفاف و قابلیت دیدن زخم جراحی بدون جدا کردن را دارد (از نظر وضعیت ترشحات خونریزی و انواع آن)

پانسمان ضد آب و همچنین قابل استحمام با پانسمان های فیلم شفاف

مقاوم در مقابل عفونت زخم، به همراه جلوگیری از ورود میکروارگانیسم

مناسب محل بخیه با ایجاد کردن شرایط و محیط استریل

مناسب زخم های کم ترشح یا زخم هایی که بهبود آن ها به صورت اولیه می باشد مثل زخم بخیه

طریقه استفاده از پانسمان آماده ضد آب ریچارد

پیش از هر چیز دست­ های خود را به­ خوبی بشویید. محل زخم را با محلول بهداشتی یا سرم نمکی به خوبی شستشو دهید و ضدعفونی کنید. حال به آرامی با استفاده از یک حوله­ بدون پرز یا پارچه­ تمیز محل زخم را خشک کنید. بسته­ بندی پانسمان را باز کنید و قسمت پد آن را بر روی زخم و لبه ها را روی پوست سالم اطراف زخم قرار دهید. لبه­ های پانسمان را به آرامی بر روی پوست فشار دهید تا پانسمان کاملا ثابت شود. از این که قسمت پد پانسمان به خوبی تمام محل زخم را پوشانده است، اطمینان حاصل کنید.

نکات مهم هنگام استفاده از پانسمان آماده ضد آب ریچارد

اگر پس از قرار دادن چسب پانسمان آماده ضد آب ریچارد بر روی زخم، خونریزی از آن به بیرون نفوذ کرد، هرگز آن را بر ندارید، بلکه گاز دیگری بر روی آن قرار دهید. زیرا موجب خونریزی مجدد می‌شود. اگر خون‌ به‌ داخل‌ پانسمان‌ دوم‌ هم‌ نشت‌ کرد، هر دو پانسمان‌ را کاملاً بردارید و با گذاشتن‌ یک‌ پانسمان‌ تازه‌ به‌ جای‌ آنها، محل‌ خونریزی‌ را تحت‌ فشار قرار دهید.

در هنگام تمیز کردن زخم باید عمل پاک سازی و ضد عفونی را از مرکز زخم به اطراف با حرکات دورانی انجام داد.

پانسمان‌ را مستقیماً بر روی‌ زخم‌ قرار بدهید؛ هرگز آن‌ را از کنار به‌ روی‌ زخم‌ نکشید.

به هنگام پانسمان از صحبت کردن، عطسه و سرفه اجتناب نمایید.

قبل از بستن زخم خونریزی باید به طور کامل کنترل شود.

پانسمان باید تمام زخم را بپوشاند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن / بسته

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند