ملحفه رولی یکبار مصرف ۲۰ متری

ویژگی‌های محصول
  • رنگ: سفید
  • عرض: 60، 65 و 80 سانتی متر
  • طول: ۲۰ متر
  • گرماژ : ۱۷ گرم
  • تعداد در هر بسته: 14 رول
  • جنس: اسپان بند
  • قابل استفاده در : مراکز درمانی و بهداشتی
  • یکبار مصرف
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
17,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

ملحفه رولی یک بار مصرف

ملحفه های رولی از پارچه اسپان باند، دارای اندازه ها و رنگ های گوناگون هستند و به دلیل کاربردی که دارند اندازه و رنگ آن ها نیز متفاوت خواهد بود. این محصول بهداشتی از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید می شود که بسیار نرم و لطیف بوده و در ضمن ضد حساسیت نیز می باشد و برای تمامی افراد قابل استفاده است. ملحفه های یک بارمصرف دارای رنگ بندی های متفاوتی هستند و در دو نوع ساده و دورکش دار تولید می شوند. اصلی ترین کاربرد ملحفه ها استفاده از آن ها برای پوشاندن تخت در مراکز بیمارستانی و درمانی می باشد.

رول ملحفه سایز های متفاوتی دارد که که کاملا بهداشتی و مورد استفاده ی مراکز درمانی و بیمارستانی است و دارای دو مدل ساده و پرفراژدار هستند.

انواع رول ملحفه بهداشتی

ملحفه های مورد استفاده در مراکز درمانی از انواع مختلفی هستند و این تنوع در آن ها به دلیل سایز طول و یا عرض و یا در رنگ آن ها می باشد. دو دسته کلی برای ملحفه ها وجود دارد یکی از آنها ملحفه دورکش هستند که به صورت کامل قابل تخت بیمارستانی قرار می گیرند و از طریق کش موجود در آن ها دور تا دور تخت بیمارستانی قرار می گیرند. نوع دیگر رول ملحفه با عرض های گوناگون است مانند رول ملحفه عرض 60 که حالت کشی نداشته و روی تخت های بیمارستانی و یا درمانگاهی قرار می گیرد. از دیگر تفاوت های آن ها تفاوت در رنگ می باشد. ملحفه های دورکش  در دو رنگ آبی و سفید تولید می شود.

ملحفه رولی یکبار مصرف ۲۰ متری

رول ملحفه سفید از جمله لوازمی است که در ردیف محصولات یک بار مصرف پزشکی قرار می گیرد. به طور مثال از نمونه های کاربرد آن می توان به استفاده در اتاق های عمل جراحی، زایشگاه ها، کلینیک ها، درمانگاه ها، مهدهای کودک، استفاده بیماران برای بعد از عمل (جهت جذب ترشحات) و جلوگیری از بروز مشکلاتی چون زخم بستر اشاره کرد. همچنین این محصول در زمینه نگهداری از حیوانات خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ سفید این رول ملحفه باعث تشخیص سریع کثیفی می شود که این عمل باعث کنترل و نیز کاهش انتقال عفونت می گردد. عرض ۶۰ سانتی متری آن را برای استفاده اغلب تخت ها مناسب کرده است که این امر باعث می گردد یک رول ملحفه برای انواع تخت کاربرد داشته باشد. این محصول را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی آسان مد خریداری نمایید.

ملحفه های رولی یکبارمصرف، روکش های نازک از جنس پارچه مخصوص به نام اسپان باند می باشند که برای پوشاندن و بهداشت تخت بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، درمانی، غذایی و غیره از آن ها استفاده می شود. ملحفه های یکبار مصرف ما برای محافظت از تشک ها و بالش ها در برابر آلودگی های مختلف طراحی شده است.

ورق های پارچه های نبافته برای پوشش بین بیمار، تخت و برانکارد و همچنین قدرت جذب بالا بسیار ایده آل است. این محصول در رنگ بندی های مختلف وجود دارد که رنگ سفید آن بسیار پرمصرف و کاربردی است و دارای دو نوع ساده رول و دورکش دار می باشد. نوع رول آن از پارچه 17 الی 25 گرمی تولید شده و در عرض های 50 – 55 – 60 – 65 – 70 – 80 و در طول 20 الی 30 متر و بسته به تقاضای مشتری موجود است.

در نوع دوسرکش برای مقاومت بیشتر محصول در برابر فشار و ساییدگی از پارچه 25 الی 30 گرمی استفاده شده است. ملحفه رول های یکبارمصرف موجود در شرکت پارسیان تجهیز التیام در وزن 17 گرمی و 11 پرفراژ 1.80 سانتیمتر برای مراکز محترم درمانی، بیمارستانی، زیبایی و بهداشتی موجود می باشد.

ویژگی‌های ملحفه رولی یکبار مصرف ۲۰ متری

در عرض ۶۰ سانتی متر، طول 20 متر و رنگ سفید متنوع قابل دسترسی است.

با توجه به این که بسیار سبک است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند، به همین دلیل به راحتی قابل جابجایی می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این نوع رول ملحفه این است که خاصیت جذب مایعات را دارد.

قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و مقرون به صرفه می باشد.

در مدل های ساده و پرفراژدار قابل دسترسی و از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است، به گونه‌ای که استفاده از این محصول در بیمارستان باعث اذیت و حساسیت بیماران نمی‌گردد.

بیشتر در مراکز و بخش‌های درمانی با هدف افزایش بهداشت محیط و جلوگیری از افزایش یافتن بیماری ها و حفظ سلامت بیماران استفاده می گردد.

قیمت ملحفه رولی یکبار مصرف ۲۰ متری

خوشبختانه قیمت این رول ملحفه بسیار مناسب بوده، به گونه ای که امکان خرید در حجم انبوه به راحتی برای تمام افراد امکان پذیر است. بدین ترتیب امکان حفظ بهداشت در مراکز درمانی به گونه‌ای مناسب امکان‌پذیر می‌شود.

برای دسترسی به لیست قیمت رول ملحفه به راحتی می توانید به انواع فروشگاه‌های آنلاین که وجود دارد مراجعه کرده و جزئیات لازم را در رابطه با قیمت این محصولات به دست بیاورید. بدین ترتیب به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه و یا زمان اضافی به راحتی می توانید انواع تجهیزات و یا محصولات بهداشتی را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید که در این حالت هم تمام هزینه‌های جانبی به گونه‌ای حذف می گردد و تنها با چند دقیقه جستجو می توانید به لیستی از فروشگاه های آنلاین معتبر که اقدام به عرضه تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی مانند رول ملحفه می‌کنند، دسترسی پیدا کنید.

تولید کنندگان ملحفه رولی یکبار مصرف ۲۰ متری

امروزه وجود تولید کنندگان در داخل کشور به گونه ای باعث تنظیم قیمت این محصولات و همچنین امکان دسترسی سریع تمام افراد به این محصولات شده است. بدین ترتیب شما بدون نگرانی و به راحتی می توانید انواع آن را با کیفیت فوق العاده بالا و همچنین اندازه و رنگ بندی های مناسب خریداری کنید. مهمترین موردی که در بحث تولید این محصول  وجود دارد این است که از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود، در نتیجه محصولی مرغوب و با کیفیت تولید می گردد. بدین ترتیب تولید کنندگان با افزایش کیفیت محصولات می‌توانند میزان فروش محصولات را افزایش دهند.

مورد بسیار مهم دیگر بحث جذب مایعات و رطوبت می باشد به گونه‌ای که در صورت بروز رطوبت و یا ریخته شدن مایعات روی رول ملحفه امکان جذب آن وجود داشته باشد. تا مشکل و یا حساسیت پوستی برای بیمار به وجود نیاید که خوشبختانه تمام این موارد هنگام تولید رول ملحفه مد نظر تولید کنندگان است، به همین دلیل محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده اند. امروزه تمام نیازهای کشور با استفاده از محصولاتی که به وسیله تولیدکنندگان داخلی تولید می گردد، تامین می شود.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشبسته
تعداد در هر واحد12 عدد
برچسب های محصول

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط