لوله ساکشن شکوه درمان

ویژگی‌های محصول
  • برند: شکوه درمان
  • کشور سازنده: ایران
  • مقاوم در برابر اختلاف فشار
  • حفظ شکل اولیه در فرایند ساکشن
  • روش استریل: با گاز اتیلن اکساید
  • سایزبندی: ۲۵ (آبی)، ۳۰ (طوسی) و ۳۵ (مشکی)
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
22,500 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

دستگاه ساکشن چیست؟

دستگاه ساکشن یک دستگاه پر کاربرد در صنایع پزشکی است که همانند یک جارو برقی کار مکش و خارج کردن مایعات و ترشحات بدن بیمار را انجام می دهد. در مراکز درمانی از دستگاه ساکشن برای خارج کردن ترشحات بدن بیمار حین عمل جراحی و یا هنگام بیهوشی برای پاک کردن محلول شستشوی زخم، تمیز کردن زخم برای مشخص شدن خونریزی، کمپرس کردن رگ خونریزی کننده، در مراکز جراحی زیبایی برای عمل های لیپو ساکشن، لیپولیزر و لیپوماتیک، در مصارف شخصی و خانگی برای خارج کردن ترشحات بدن و گلوی بیمار و در زمینه های دیگر نیز از جمله مراکز اورژانس، پوست و زیبایی، زایمان، دندانپزشکی و ... از دستگاه ساکشن استفاده می شود.

دستگاه ساکشن به علت کاربردهایی که دارد یکی از آلوده ترین دستگاهای پزشکی است.

قبل از ساکشن چه نکاتی را باید مد نظر داشت؟

1. از یک فیزیوتراپیست بخواهید فیزیوتراپی قفسه سینه را به شما آموزش دهد. فیزیوتراپی قفسه سینه را هر روز انجام دهید تا ترشحات ریه خارج شوند.

2. از بیمار بخواهید جهت خارج شدن ترشحات سرفه کرده و تنفس عمیق داشته باشد.

3. از بیمارانی که دارای لوله تراکئستومی و یا سوند معده(PEG) می باشند، بخواهید که سرشان را به سمت پایین گرفته و دهانشویه داده شوند.

4. وسایل لازم جهت انجام ساکشن را در دسترس داشته باشید (دستگاه ساکشن، سوند ساکشن، سرم شستشو، گاز و دستکش استریل)

اندازه قطر سوند ساکشن باید چقدر باشد؟

اگرچه که خارج کردن ترشحات غلیظ ممکن است به وسیله سوند های کوچک سخت باشد، ام سوند های ساکشن کوچکتر باعث آسیب کمتر به بیمار می شود. طبق منابع معتبر، قطر سوند های ساکشن نباید از نصف قطر داخلی لوله تراشه بیمار بیشتر باشد.

لوله ساکشن یا ساکشن تیوپ چیست؟

لوله ساکشن یا ساکشن تیوپ یک لوله رابط از جنس pvc است که برای تخلیه خون و ترشحات بدن بیمار به دستگاه ساکشن متصل می شود. این لوله قابل انعطاف و مقاوم در برابر پیچ خوردگی است. به وسیله گاز اتیلن اکساید استیل شده و در سایزهای 25، 30 و 35 موجود می باشد.

به وسیله دستگاه های ساکشن میتوان قدرت مکندگی را کم و زیاد کرد. از دستگاه ساکشن معمولا در شرایط زیر استفاده میشود:

تخلیه مایع مغزی نخاعی از بطن مغز 

تمیز و خشک نگه داشتن زخم برای مشخص بودن محل خون ریزی 

خالی کردن حفره های آبسه 

پاک کردن سریع محلول شست و شو از زخم 

برداشتن بافت های صدمه دیده مغزی یا تومور های نرم مغزی 

ویژگی های لوله ساکشن شکوه درمان

مقاوم در برابر اختلاف فشار در فرایند ساکشن

دارای قابلیت حفظ شکل اولیه خود

در سه سایز ۲۵(آبی)، ۳۰ (طوسی) و ۳۵ (مشکی)

طول لوله: ۲۵۰ میلی متر

کاربردهای لوله ساکشن شکوه درمان

1. کاربرد پزشکی لوله ساکشن

در زمینه جراحی و همچنین برای پاکسازی ترشحات گلوی بیمار استفاده می شود. خون می تواند زمینه را پر کند و دیدن این زمینه را برای جراح دشوار کرده و کار او را پیچیده کند. مایعات دیگر مانند مخاط و چرک نیز می توانند مانع از دید واضح محل جراحی شوند. با کار گذاشتن لوله ساکشن در زمینه جراحی، این مشکل تا حد زیادی برطرف می شود. همچنین در روش های لیپوساکشن، لیپولیزر و لیپوماتیک از لوله ساکشن برای بیرون کشیدن سلول های چربی از بدن استفاده می شود.

همچنین از لوله مکش در جراحی مغز و اعصاب نیز استفاده می شود، جایی که مایعات اضافی را با آن، خارج می کنند و فشار را روی جمجمه کاهش می دهد. از لوله ساکشن می توان در مراقبت از بیمارانی که برای شرایط تنفسی در بیمارستان یا منزل بستری هستند، نیز استفاده کرد.

هنگام مراقبت بسیاری از این بیماران، برای از بین بردن مخاط مجاری تنفسی، به مکش راه هوایی نیاز است. لوله ساکشن این کار را انجام داده، خطر عوارضی مانند ذات الریه را کاهش می دهد و ریه ها را تمیز نگه می دارد تا بیمار بتواند راحت نفس بکشد. از لوله ساکشن همچنین هنگامی که بیمار نزدیک مرگ است برای کاهش صدای “جغجغه مرگ” استفاده می شود، زیرا این صدا برای اعضای خانواده بیمار ناخوشایند و دردناک است.

2. کاربرد دندانپزشکی لوله ساکشن

یکی از کاربردهای لوله ساکشن، استفاده از آن در دندانپزشکی می باشد. در حین انجام کار دندانپزشکی، دهان بیمار می تواند از خون و بزاق پر شود. این امر خطراتی را برای بیمار به همراه دارد، زیرا ممکن است مجاری تنفسی را مسدود کند و همچنین مانع دید و کار دندانپزشک بشود. از لوله مکش برای پاکسازی دوره ای دهان استفاده می شود.

قیمت خرید لوله ساکشن شکوه درمان

یکی از مهم ترین موارد هنگام خرید لوله ساکشن این است که از قیمت روزمحصولات اطلاع داشته باشید، که خوشبختانه امروز وجود فروشگاه‌های آنلاین که اقدام به عرضه این محصولات کرده اند باعث شده است تا امکان دسترسی به قیمت روز انواع لوله ها به راحتی امکان پذیر شود. پس اگر شما هم به هر دلیلی نیاز به خرید دارید در این صورت با مراجعه به انواع فروشگاه‌های آنلاین می توانید قیمت روز این محصولات را مشاهده نمایید و بعد از بررسی‌های لازم از عرضه کننده کنندگان معتبر اقدام به خرید کنید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد100 عدد
کشور سازندهایران

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط