اسپکولوم مدیکس Medix (های مد Himed)

ویژگی‌های محصول
  • برند: مدیکس Medix (های مد Himed)
  • کشور سازنده: ایران
  • مدل: پیچی
  • یکبار مصرف
  • شفاف و بدون لبه‌های تیز
  • استریل شده با گاز اتیلن اکساید
  • دارای پیچ دوراهه برای سهولت در باز و بسته کردن
  • سایزبندی: Small و Medium
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
6,600 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

اسپکولوم واژینال چیست؟

در خانم‌ها برای انجام معاینات پزشکی واژن و دهانه رحم، همچنین در مواردی در روند انجام عمل های جراحی در این نواحی، اسپکولوم واژینال مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار پزشکی در دسته وسایل اکارتوری (انقباض گری یا منقبض کننده) فراهم می گردد.

اولین اسپکولوم واژینال توسط Marion Sims در سال ۱۸۳۶ در آمریکا ساخته شد. این وسیله اغلب جنس پلاستیکی داشته و یک بار مصرف است. هر چند جنس فلزی آن قابلیت استفاده مکرر را دارد. این وسیله موجب فاصله گرفتن دیواره های واژن از یکدیگر شده و بررسی بهتر واژن و دهانه رحم را جهت تشخیص و درمان بیماری ها ممکن می سازد. برای مشاهده حفره واژن توسط اسپکولوم نیاز به استفاده از نور است، به این منظور در اسپکلوم های موجود از نور غیر مستقیم استفاده می شود.

مزیت های اسپکولوم واژینال شفاف و یکبار مصرف

یکی از مزیت‌های اسپکلوم پلاستیکی و یکبار مصرف شفافیت آن است، که به وسیله آن بافت های واژن کاملا دیده می‌شود.

به دلیل اینکه این وسیله فقط برای خود بیمار استفاده شده و پس از آن دور انداخته می شود، فرد به بیماری‌های عفونی و قارچی دچار نمی شود.

اسپکولوم یکبار مصرف مانند اسپکلوم فلزی دارای لبه های تیز و آزار دهنده نیست.

کیفیت بسیار بالای محصول و مقاوم بودن آن.

این وسیله با گاز اتیلن اکساید استریل شده است.

برای سهولت در باز و بسته کردن وسیله از پیچ دو راه در آن استفاده شده است.

انواع اسپکولوم واژینال

۱. اسپکولوم سنگین

اسپکلوم سنگین نوعی از اسپکولوم واژینال است که برای کنار زدن و باز کردن دیواره های خلفی  قسمت واژن به کار برده میشود. جنس این اسپکلوم نیز یکبار مصرف است و بر روی دیواره آن از روکش کروم یا فولاد ضدزنگ استفاده شده است. این است که اسپکولوم سنگین دارای تیغه های کوتاه یا بلند و پهن و باریک است که با توجه به کاربردهای متفاوت، هر یک می توان یک نوع از آن را تهیه نمود.

۲. اسپکولوم  گریوز

این نوع از اسپکولوم دارای تیغه های متوسط، کوچک و بزرگ است و برای کنار زدن دیواره های واژن به کار برده میشود.

۳. اسپکولوم بایوالو

این وسیله بیشتر در جراحی ها و برای کمک به پزشک استفاده می شود این نوع اسپکلوم دارای طراحی کاملا متفاوت تری است، اسپکولوم بایوالو دارای دو دهانه است و باعث می‌شود تا دهانه رحم واژن کاملا باز شود و دست دیگر پزشک آزاد باشد و میتواند خیلی دقیق تر و سریع تر کار را انجام دهد.

آشنایی با اسپکولوم واژینال مدیکس Medix (های مد Himed)

اسپکولوم واژینال مدیکس (برند های مد قدیم) ابزاری است جهت معاینه حفره های بدن و برای کنار زدن بافت ها و فراهم آوردن دید بهتر هنگام معاینه است. این ابزار برای نخستین بار توسط یونانی‌ها و روس‌ها تولید شده است. پرکاربردترین اسپکولوم، اسپکولوم واژینال است، هرچند اسپکلوم بینی، رکتوم، گوشی و دهانی نیز هنگام معاینه به کار می روند.

مشخصات اسپکولوم واژینال مدیکس Medix (های مد Himed)

یکبار مصرف

شفاف و بدون لبه‌های تیز

استریل شده با گاز اتیلن اکساید

عدم ابتلای بیمار به بیماری های  عفونی و قارچی

دارای پیچ دوراهه برای سهولت در باز و بسته کردن

نوع پیچی

نحوه استفاده از اسپکلوم واژینال پیچی مدیکس Medix (های مد Himed)

براي بررسی حفره واژن توسط اسپكولوم واژینال نياز به بهره گیری از نور می باشد. درنتیجه در اسپکلوم واژینال پیچی های مد موجود با نوری غيرمستقيم تغذیه مي‌شود. نمونه های جدید اسپکلوم واژینال پیچی های مد داری نور مستقیم است که نتیجتا باعث می شود برسی واژن و دهانه رحم دقيق‌ تر و سريع‌ تر انجام پذیرد و میزان تشخيص ضايعات در اين نمونه مناسب از اسپكولوم‌هاي فاقد نور مستقيم است. كيفيت نور و دامنه ديد در اين محصول جديد، مناسب تر و ساير عوامل مزاحم مانند سايه دست و سر متخصص حذف شده، همچنين تابش نور به دهانه رحم و ديواره سقف واژن بيشتر و با كيفيت بهتر می باشد.

طرز استفاده از اسپکلوم واژینال به این صورت است که، پزشک معالج اسپکولوم را وارد دهانه رحم و واژن می‌کند و به کمک پیچ‌هایی که روی آن تعبیه شده است، اسپکلوم را به اندازه مورد نیاز باز می‌کند، سپس شرایط برای مشاهده ی درون واژن و معاینه ی بیمار فراهم می‌شود. لازم به توضیح است، برای معاینه ی دهانه واژن خانم‌های باکره، از سایز کوچک اسپکلوم واژینال که طول و عرض کمتری دارد، استفاده می‌شود، تا از خطر صدمه‌های احتمالی به پرده بکارت جلوگیری شود.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد150 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط