گان یک بار مصرف جراح

ویژگی‌های محصول
  • وزن: ۳۸ گرم
  • کشور سازنده: ایران
  • دور آستین کش بافت
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • جنس: پارچه بافتینه یکبار مصرف باکیفیت و ضد حساسیت
  • دوخت مستحکم و نخ با کیفیت
  • رنگ: آبی
  • اندازه: 120 سانت
  • کارتن 100 عددی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
10,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کاربرد گان در بیمارستان ها

در اوایل گان ها را به رنگ سفید می ساختند. و از آن جایی که فضای اتاق عمل هم سفید بود این امر باعث اذیت شدن چشم های کادر اتاق عمل می شد. و برای همین تصمیم گرفتند گان های اتاق عمل را با رنگ های دیگری بسازند. امروزه گان ها به رنگ های سبز، خاکستری روشن و آبی روشن دیده می شوند. در کل رنگ گان موضوع مهمی است چون بینایی و دید پزشک را تخت تأثیر قرار می دهد. مثلاً رنگ های سبز و آبی دید جراح را تقویت می کند. پس همه افراد حاضر در اتاق عمل باید گان های استریل با رنگ های مشخص را بپوشند تا افراد استریل از غیر استریل مشخص شود.

انواع گان ها

گان یک بار مصرف: مزیتی که این گان ها دارند این است که بسیار سبک هستند و پوشیدن این گان ها برای جراح خیلی راحت است. و این گان ها با اتیلت اکساید یا گاما استریل شده و بدون بافت هستند. و از آن جایی که یک بار مصرف هستند پس از استفاده  دور انداخته می شوند. مسئله ای که وجود دارد این است که این گان ها تاریخ انقضاء دارند و اگر 2 هفته از تولید آن ا بگذرد دیگر قابل استفاده نیستند.

گان چندبار مصرف: این گان ها چندبار مصرف هستند و هربار که پزشک و کادر اتاق عمل از این گان ها  استفاده می کنند، این گان ها دوباره شست‌ وشو داده می شوند و استریل می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. این گان ها معمولاً از جنس پنبه یا پلی استر می باشند. وجود تار و پود در پارچه ای که به عنوان پارچه ی  گان استفاده می شود خیلی مناسب نیست. زیرا در بین تار و پود ها فضایی به وجود می آید که امکان حضور و رشد میکروارگانیسم ها وجود دارد. پس بهتر است که بافت پارچه گان به صورت تار و پود نباشد.

گان یک بار مصرف جراح

گان جراح به رنگ سبز یا آبی با وزن 38 گرمی با پارچه بافتینه با کیفیت، ضد حساسیت، دوخت مناسب و مستحکم با قد 110 الی 120 سانتی متری تولید می شود. تفاوت گان جراح نسبت به گان بیمار داشتن یک سر آستین مچ دار است که با کش بافت فیت می شود. این گان مناسب برای عمل‌های جراحی بسیار حساس با مدت زمان طولانی می‌باشد. به دلیل تبادل هوایی بسیار زیاد باعث عدم تعریق جراح در طول جراحی می‌شود.

پارچه گان یک بار مصرف جراح مصرف پارچه های نبافته سوزنی می باشد. انواع پارچه های اسپان باند در بافت خود حفره هایی دارند که به این دلیل به پارچه سوزن سوزنی یا لایه سوزنی شهرت دارند. فروش عمده پارچه یک بار مصرف بیمارستان معمولا با عنوان پارچه اسپان باند دو یا سه لایه انجام می گیرد که بیشتر برای لباس اتاق عمل مناسب هستند.
به ندرت پیش می آید که برای اتاق عمل مراکز بیمارستان خصوصی یا دولتی و مراکز بهداشتی درمانی داخلی غیر از پارچه یک بار مصرف مدل دیگری استفاده کنند. اکثرا برای لباس بیمار پارچه ۳۵ الی ۳۸ گرمی را به کار می برند. برای پرسنلی که در اتاق عمل بیمارستان فعالیت دارند گرماژ ۴۰ یا ۴۵ بهتر است.

انواع گان یک بار مصرف جراح

1. گان جراح یک بار مصرف استریل ساده که جنس آن از نوع اس.ام.اس است.

2. گان جراح تقویت شده استریل که جنس آن از نوع اس.ام.اس است و با پلی اتیلن تقویت شده است.

3. گان جراح تقویت شده جاذب که جنس آن اس.ام.اس است و پارچه 3لایه  جاذب خون و آب است.

4. گان جراح تقویت شده جلو و آستین استریل که جنس آن اس.ام.اس و پارچه 3 لایه جاذب آب و خون است.

 کیفیت گانی که انتخاب می کنیم به نوع عمل جراحی مربوط است. به طور کلی گان باید سه ویژگی اصلی سبکی بودن و استفاده راحت و استریل بودن را داشته باشد تا هم برای پزشک و کادر درمان راحتی  و هم سلامتی و عدم آلودگی را برای بیمار به دنبال داشته باشد.

ویژگی های گان یک بار مصرف جراح

یک‌ بار مصرف

تهیه شده از انواع پارچه‌های اسپان باند (non woven)

قابلیت عبور هوا و سهولت کار برای مصرف کننده

استریل به وسیله اشعه در مرکز انرژی اتمی

تولید در اتاق تمیز و مطابق الزامات

دارای پروانه ساخت و پروانه بهره برداری و تاییدیه اداره کل تجهیزات پزشکی

پارچه بافتینه 38 گرم

قد گان: 120 سانتی متر

قد آستین: 55 سانتی متر

دوخت مستحکم و نخ با کیفیت

دور آستین کش بافت

ضخامت پارچه مناسب برای راحتی بیشتر جراح

نحوه پوشیدن گان یک بار مصرف جراح

نحوه پوشیدن گان یک بار مصرف جراح بسیار مهم است. چون اگر گان درست پوشیده نشود ممکن است استریل بودن آن از دست برود و غیراستریل شود و مجبور شویم از گان دیگری استفاده کنیم. زمانی که پک جراحی را باز می کنیم با به صورت زیر عمل کنیم:

1.گان را از قسمت داخلی گردن بلند می‌کنیم و بالا نگه می داریم.

2. زمانی که گان را بالا نگه داشته ایم نباید خیلی در هوا تکان دهیم.

3.دست ها را داخل آستین های گان می بریم و آن را می پوشیم.

4.و در آخر افراد حاضر در اتاق عمل بند گان را از پشت برای ما می بندند.

نکات قابل توجه هنگام استفاده از گان یک بار مصرف جراح

1. مورد اول راحتی گان است. چون ممکن است یک پزشک ساعت ها در اتاق عمل مشغول به جراحی باشد و در نتیجه راحتی و سبک بودن آن گان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

2. مورد بعدی این است که هوا باید از گان عبور کند چون کادر اتاق عمل ساعت های زیادی را از گان استفاده می کنند و اگر گان توانایی انتقال هوا را نداشته باشد باعث میشو افراد عرق کنند و حس ناخوشایندی داشته باشند.

3. از طرفی میزان آلودگی زیست محیطی گان ها باید حتماً بررسی شود چون روزانه تعداد زیادی از گان های یک بار مصرف استفاده می شود و دور انداخته می شود. پس باید مراقب  بود تا خطرات جدی محیط زیستی به همراه نداشته باشد.

4. مسئله مهمی که درباره گان ها وجود دارد میزان نفوذ میکروارگانیسم به گان است. گان ها از نظر هزینه ای که برای تولید و استریل کردن آن ها می شود باید بررسی شوند چون روزانه تعداد زیادی گان استفاده می شود و نباید هزینه خیلی زیادی برای بیمارستان و مراکز بهداشتی داشته باشد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشبسته
تعداد در هر واحد100 عدد
کشور سازندهایران

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند