گاز طبی ساده غیر استریل 400 گرم جهان درمان

ویژگی‌های محصول
  • جنس: پنبه 100%
  • ابعاد هر گاز :10*10 سانت
  • شماره نخ: نخ نمره 20
  • برند: جهان درمان
  • نوع: 8 و 16 لایه
  • انقضا: 3 سال
تولید کننده: اصفهان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
122,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

گاز غیر استریل 8 لایه 400 گرمی جهان درمان 

یکی از محصولات الزامی و بسیار مورد نیاز برای مصارف پزشکی ، درمان و پانسمان، گاز های  طبی غیر استریل می باشد. الیاف به کار رفته در این محصولات مناسب برای جلوگیری و پانسمان از خون و مایعات عفونی است و جذب زیادی دارد. از این رو در مراکز درمانی و درمانگاهی به هنگام پانسمان انواع بریدگی ها و یا تعویض زخم های پانسمان بایستی از گاز های غیر استریل استفاده کرد .

ویژگی گاز غیر استریل 8 لایه 400 گرمی جهان درمان 

این گاز ها تولید شده از شرکت کامیاب طب نوین جی می باشد و دارای کیفیت مطلوبی می باشد . این محصول تولید شده از پنبه 100 درصد خالص می باشد و از این رو سبب می شود که هیچ گونه حساسیت پوستی برای فرد ایجاد نکند .همچنین دارای تمامی استاندارد های لازم از سازمان غذا و دارو می باشد . این گاز از سری گاز های 8 لایه می باشد که تراکم کمتری نسبت به گاز های 16 لایه دارد .

گاز غیر استریل جهان درمان در سایز های 10*10 سانت می باشد و مناسب برای پانسمان های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد . این ابعاد ابعاد استاندارد برای تمامی گاز های غیر استریل تولید شده می باشد . همچنین نخ به کار رفته در این گاز ها از نخ نمره 20 می باشد .

هنگام استفاده از این محصول به نکات زیر توجه کنید 

گاز غیر استریل جهان درمان دارای تاریخ انقضای سه ساله می باشد . جهت پانسمان های سطحی به کار می رود لذا برای پانسمان های عمیق و یا برای پانسمان های زخم های ناشی از سوختگی از گاز های استریل و یا گاز های وازلینه استفاده نمایید . این محصول را درمکانی خشک و خنک نگه داری نمایید . گاز  جهان درمان یکبار مصرف می باشد لذا از استفاده مجدد از آن خودداری نمایید .

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد20 عدد
نوع گاز طبیگاز ساده غیر استریل 400 گرم

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند