پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • کاربرد: جهت استفاده مبتلایان به خار پاشنه و پاشنه درد در منزل بدون نیاز به کفش و دمپایی
  • قابلیت شست و شو: دارد
  • سایزبندی: 39 -41 - 43 - 45
  • جنس: تهیه شده از بهترین مواد اولیه پلی یورتان با خاضیت کشسانی
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
250,000 تومان %8
230,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

خار پاشنه چیست و چگونه ایجاد می شود؟

خار پاشنه یا التهاب پرده کف پا (فاشیای کف پا یا پلانتار) یکی از علل شایع درد پاشنه است. این بیماری به علت التهاب یک باند ضخیم است که از کف پای شما عبور می کند و استخوان پاشنه پا را به انگشتان پا متصل می کند. فاشیای کف پا که معمولا خار پاشنه نامیده می شود، باعث درد شدید می شود که معمولاً با اولین قدم های شما هنگامی که از تخت پای خود را به زمین می‌گذارید در صبح شروع می شود. پس از مدتی پس از برخاستن و حرکت، درد به طور معمول کاهش می یابد، اما ممکن است پس از مدتی ایستادن دوباره برگردد. ورم کف پا بیشتر در دونده ها دیده می شود. افرادی که دارای اضافه وزن هستند و کسانی که کفش های نامناسب می پوشند نیز در معرض خطر خار پاشنه قرار دارند.

عدم درمان ورم کف پا ممکن است منجر به درد مزمن پاشنه شود که مانع فعالیت های منظم شما شود. تغییر درالگوی راه رفتن به عنوان راهی برای تسکین درد خار پاشنه ممکن است منجر به مشکلات پا، زانو، مفصل ران یا کمر شود.

روش های درمان خار پاشنه

۱- تمرینات کششی و تقویت کننده: این تمرینات یا استفاده از وسایل خاص ممکن است علائم را تسکین دهند.

۲- فیزیوتراپی: معمولا فیزیوتراپیست می تواند یک سری تمرینات را برای کشش فاشیای کف پا و تاندون آشیل و تقویت عضلات پایین پا به شما بدهد.

۳- آتل شب: ممکن است پزشک توصیه کند که هنگام خواب آتل بپوشید که ساق پا و قوس پا را کشیده نگه دارد. این امر باعث می شود شب ها ناحیه کف پا و تاندون آشیل در حالت کشش قرار داشته باشد.

۴- کفی های طبی: ممکن است پزشک برای کمک به توزیع مساوی فشار به کف  پاها، کفی (ارتز) برای شما تجویز کند که روزها بپوشید.

اگر با این درمان های معمولی که شرح داده شد، بعد از چندین ماه درد پاشنه و کف پا خوب نشود، پزشک ممکن است موارد زیر را توصیه کند:

۱- تزریق : تزریق داروی استروئیدی در ناحیه دردناک کف پا می تواند تسکین درد ایجاد کند. تزریق های متعدد توصیه نمی شود، زیرا می تواند خار پاشنه کف پای شما را ضعیف کرده و احتمالاً باعث پارگی آن شود. با استفاده از تصویربرداری سونوگرافی، می توان پلاسمای غنی از پلاکت را که از خون خود بیمار به دست می آید، تزریق کرد تا باعث بهبودی بافت شود.

۲- درمان موج شوک (Extracorporeal shock wave therapy): در این روش امواج صوتی به سمت ناحیه دردناک پاشنه هدایت می‌شود. این امواج باعث تحریک بهبودی بافت ها می شوند. این درمان  معمولاً برای خار پاشنه ای است که به درمان های آسان تر پاسخ نداده است بکار می رود. برخی از مطالعات نتایج امیدوار کننده ای را نشان می دهند، اما ثابت نشده است که به طور مداوم موثراست.

۳- ترمیم بافت اولتراسونیک: این روش کم تهاجمی از تصویربرداری اولتراسوند برای هدایت کاوشگر یا پروب سوزنی به داخل بافت فاشیای کف پا استفاده می کند. با استفاده از انرژی اولتراسوند، نوک پروب به سرعت مرتعش می شود تا بافت آسیب دیده شکسته شود، سپس ساکشن یا مکش می شود و بافت های خراب از کف پا بیرون کشیده می شود تا خار پاشنه ترمیم شود.

۴- عمل جراحی خار پاشنه: تعداد کمی از افراد برای جدا کردن خار پاشنه کف پا ازاستخوان پاشنه پا، به عمل جراحی نیاز دارند. این درمان به عنوان یک گزینه، تنها در مواردی است که درد شدید باشد و سایر درمان ها با شکست مواجه شوند. عمل جراحی خار پاشنه می تواند به صورت یک روش باز یا از طریق یک برش کوچک با بی حسی موضعی انجام شود.

پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب

خار پاشنه، که در سنین 40 تا 60 سال بسیار شایع است (از هر ده نفر حداقل یک نفر دارای خار پاشنه می باشد)، در واقع برجستگی کوچک استخوانی در زیر استخوان پاشنه است. دلایل متعددی در ایجاد خار پاشنه نقش دارند از جمله می توان به افزایش سن، استفاده از کفش نا مناسب، راه رفتن در زمین های ناهموار، فعالیت های ورزشی، قوس کف پا و یا صافی کف پا و چاقی نام برد. یکی از راه های درمان این مشکل استفاده از پد پاشنه پا (هیل پد) جهت متناسب کردن وزن روی پاشنه پا است.

پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب از جنس پلی یورتان بوده و دارای سایزبندی مختلف می باشند. این محصول قابل استفاده در فعالیت های روزانه و ورزشی می باشد، که باعث جلوگیری از انتقال ضربه مستقیم به کمر و زانو می شود. در نتیجه آن با کاهش فشار در پاشنه می تواند به بهبود خار پاشنه کمک نماید. دیگر کاربرد پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب پخش وزن متمرکز شده روی پاشنه پا می باشد، به عبارتی یک وسیله مناسب جهت توزیع صحیح وزن بدن روی پاشنه پا است که از این طریق از بسیاری دردهای کمری و بالا تنه نیز جلوگیری می نماید.

ساختار پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب طوری طراحی شده که وزن بدن را متناسب با شکل آناتومیک در استخوان پاشنه پا توزیع می کند. ابعاد پد پاشنه طوری است که در انواع کفش قابل استفاده بوده و باعث بیرون زدن پاشنه از کفش نمی شود. از دیگر مزیت های پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب خاصیت چسبندگی آن است که به راحتی در کف کفش می چسبد. این محصول طبی بسیار سبک بوده و قابل استفاده با هر نوع کفشی می باشد. پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب به دلیل سبکی و راحتی استفاده، به راحتی در زمان ورزش نیز قابل استفاده می باشد. این محصول جهت استفاده مبتلایان به خار پاشنه و پاشنه درد در منزل، بدون نیاز به کفش و دمپایی است.

نکات مهم در روند درمان مشکلات پاشنه پا

۱- وزن مناسب قدتان داشته باشید: وزن اضافی می تواند فشار اضافی بر کف پا ایجاد کند.

۲- کفش های مناسب را انتخاب کنید: کفش هایی با پاشنه کم تا متوسط ​، کف ضخیم، با پشتیبانی از قوس کف پا و بالشتک اضافی بخرید.  

۳- پابرهنه راه نروید.

۴- کفش های فرسوده نپوشید: کفش های قدیمی خود را قبل از این که خاصیت و بالشتک کف مناسب خود را ازدست دهند، با کفش نو جایگزین کنید. مخصوصا اگر دونده و ورزشکار هستید. 

۵- ورزش خود را تغییر دهید: به جای پیاده روی یا آهسته دویدن، ورزشی کم تأثیر مانند شنا یا دوچرخه سواری را امتحان کنید.

۶- از یخ استفاده کنید: یك بسته یخ را  در داخل حوله پیچیده و آن را روی محل درد به مدت 15 دقیقه سه یا چهار بار در روز نگه دارید. سرد شدن می تواند به کاهش درد و التهاب کمک کند.

۷- قوس های خود را اصلاح کنید: تمرینات ساده خانگی می تواند عضلات کف پا، تاندون آشیل و عضلات ساق پا را کشش دهد.

ویژگی های پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب

ساخته شده از مواد اولیه از جنس پلی یورتان مرغوب با خاصیت کشسانی

قابل انعطاف

سبک و راحت

بدون ایجاد حساسیت پوستی

قابل شست و شو

قابل استفاده در کفش، بوت، بوت پاشنه‌ دار، صندل لاانگشتی، کفش پاشنه بلند، صندل و منزل

مناسب برای آقایان بانوان

سایزبندی پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب

پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب قابل استفاده برای هر دو پا راست و چپ و همچنین بر اساس سایز کف پا، در سایزهای 39 -41 - 43 - 45 تولید و عرضه شده است.

کاربردهای پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب

کاهش اصطکاک بین پاشنه پا با کف

حفاظت کامل از پاشنه پا

پوشش و حفاظت پاشنه پا

تسکین درد ناشی از میخچه، فشار و اصطکاک

کاهش درد ناشی از زخم، تاول، میخچه، ناخن گوشه کرده

درمان زخم پاشنه پا

جهت استفاده مبتلایان به خار پاشنه و پاشنه درد در منزل بدون نیاز به کفش و دمپایی

نکات مهم هنگام استفاده از پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب

حتما با تشخیص و تجویز پزشک ارتوپد مصرف شود.

برای بهتر نمودن روند درمان از استفاده کفش های تنگ و پاشنه بلند خودداری فرمایید و به جای آن از کفش های مناسب و طبی استفاده فرمایید.

اگر یک پا دچار مشکل شد، استفاده از پد پاشنه کشی پلی یورتان برای هردو پا لازم می باشد.

حتما با جوراب استفاده شود.

استفاده از پد پاشنه کشی پلی یورتان وضعیت را بهبود می بخشد.

این محصول استریل نیست.

به هیچ عنوان در معرض نور مستقیم خورشدی قرار ندهید. 

در صورت داشتن هرگونه بیماری پوستی بعد از مصرف محصول در اختیار فرد دیگری قرار ندهید. 

خرید پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب

تمامی محصولات آسان مد به صورت تضمین شده با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می گردد. خرید از این شرکت به صورت اینترنتی از طریق سایت آسان مد امکان پذیر است. جهت خرید پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب می توانید از طریق همین صفحه اقدام نموده و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن را در درب منزل دریافت نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر از خرید پد پاشنه کشی پلی یورتان سماطب با همکاران ما در واحد فروش آسان مد تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت پاکفی طبی
برچسب های محصول