پد الکلی نیوساد

ویژگی‌های محصول
  • فرم مربع شکل
  • حاوی الکل ۷۰ درصد
  • تعداد در هر بسته 100 عدد
  • دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی
  • امکان استفاده روی پوست و انواع سطوح
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
43,500 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده با برندها و مشخصات مختلف در بازار موجود می‌باشند. یکی از این برندهای مطرح تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی، برند نیوساد می‌باشد. محصولات مختلف این گروه تولیدی برای اغلب افراد شناخته شده‌می‌باشد که یکی از محصولات کاربردی امروزی پد الکلی می‌باشد. با توجه به انکه امروزه ضرورت استفاده از مواد ضدعفونی کننده سطوح، پوست و وسایل کاربردی به منظور مقابله با باکتری‌ها و ویروس‌ها بیش از پیش احساس می‌شود، تلاش کردیم تا شما را با یکی از تجهیزات پزشکی کاربردی و پر مصرف تحت عنوان پد الکلی نیوساد آشنا کنیم. اما پیش از آنکه به معرفی محصول بپردازیم، بهتر است ابتدا درباره شرکت تولید کننده محصول فوق صحبت نماییم.

نیوساد چیست؟

شرکت تولیدی صامت تک خزر  در سال 1382 در شهر رشت با هدف تولید اسانس های طبیعی خوراکی و همچنین ایجاد زمینه برای فرهنگ سازی استفاده از محصولات بهداشتی یکبار مصرف تاسیس شد. این واحد تولیدی در سال 1384 فعالیت خود را با دریافت پروانه ساخت از وزارت بهداشت، گواهینامه استاندارد خوداظهاری و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 از DQS آلمان در حوزه تولید کیسه‌های کوچک بهداشتی یکبار مصرف (ساشه) شروع کرد.

صامت تک خزر همواره با در نظر داشتن تولید محصولات با کیفیت بالا منطبق با دانش روز دنیا و بروز رسانی مداوم تجهیزات و دستگاه‌های تولید و ماشین آلات به فعالیت خود ادامه داده‌است. مدیران بالا رده این مجموعه با به بهره گیری از تکنیک و استراتژی های مدرن، توانسته‌اند تا کیفیت محصولات خود را تضمین نمایند و رضایت مشتریان وفادار خود را با لحاظ کردن ویژگی ها و نیازمندی آنها تامین نمایند.

هم اکنون محصولات تولید شده در این کارخانه با نام مطرح نیوساد به معنی بی زوال و فناناپذیر روانه بازار می شود. این محصولات شناخته شده در تمامی استان ها نماینده و عامل توزیع فعال دارد. واحد تحقیق و توسعه ذیربط این گروه تولیدی به منظور با توجه به امکانات گسترده تحقیقاتی و فنی خود در راستا تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با پایه طبیعی و عدم استفاده از نگهدارنده های پارابنی جهت حمایت بیشتر از مصرف کنندگان و کسب رضایت آنان فعالیت می‌کند. این مجموعه توانسته است از سالهای آغازین فعالیت خود تاکنون افتخارات بیشماری کسب نمایند: آزمایشگاه نمونه همکار غیر دولتی استان گیلان، واحد نمونه صنعتی سازمان صنایع و معادن استان گیلان، واحد نمونه و تولید کننده برتر استاندارد، واحد نمونه صنعتی سازمان صنعت و معدن و تجارت ، دریافت تندیس برند برتر در سومین همایش برند برتر، کیفیت برتر، دریافت نشان رضایت مندی مشتری در اجلاس رضایت مندی مشتری، واحد نمونه صنعتی سازمان صنعت و معدن و تجارت، کارآفرین برتر ملی، دریافت تندیس برند برتر، اولین واحد تولیدی دانش بنیان آرایشی بهداشتی استان گیلان و  برند برتر استان گیلان از جمله دستاوردهای شرکت تولیدی صامت خزر می‌باشد.

محصولات این گروه تولیدی در 6 دسته کلی: لاک پاک‌کن، دستمال آنتی‌باکتریال، ضدعفونی کننده، تمیز کننده عینک، پاک‌کننده آرایش، دستمال پاک کننده کودک و پکیج‌های ویژه روانه بازار می‌گردد. یکی از محصولات شناخته شدت این گروه تولیدی پد الکی می‌باشد. پد الکی نیوساد از جمله پرفروش‌ترین محصولات دسته ضدعفونی کننده به شمار می‌رود. در ادامه به معرفی این محصول کاربردی پرداخته‌ایم.

پد الکلی نیوساد چیست؟

پد الکلی نیوساد یک پد بهداشتی از جنس پنبه می‌باشد که آغشته به الکل بوده و از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده‌است. این پد الکلی بدلیل آنکه از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد در زمینه ضدعفونی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. تا چندی پیش اغلب استفاده از این محصول به منظور تزریقات و ضدعفونی بافت مورد نظر بوده اما هم اکنون و با گسترش بیماری کرونا از این محصول برای ضدعفونی پوست دست و صورت استفاده شده و در رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از انتقال ویروس کووید 19 مفید خواهد بود.

درصد الکل بکار رفته در پدهای الکلی نیوساد حداقل 70 درصد بوده که مناسب‌ترین میزان غلظت برای اعمال تزریق و استریل کردن می‌باشد. نوع برند الکل مورد استفاده در این پد الکی از دو برند مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ایزوپروپیل الکل 70 درصد و اتیل الکل 70 درصد می‌‌باشد.

بدلیل آنکه زندگی شهری کنون مملو از آلودگی و باکتری می‌شود، استفاده از پد الکلی نیوساد اهمیت بیشتری می‌یابد. در شرایطی که باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها در همه جا یافت می‌شود تنها راه در امان ماندن از آنان رعایت اصول و نکات بهداشتی می‌باشد که از طریق استفاده از مواد ضدعفونی کننده بویژه پد الکلی میسر خواهد بود.

ترکیب مورد استفاده در پد الکلی نیوساد (70 درصد الکل و 30 درصد آب) بهترین ترکیب به منظور بکارگیری جهت اعمال اهداف بهداشتی و ضدعفونی می‌باشد. این پدها در بسته‌بندی‌های جداگانه بصورت استریل بسته‌بندی می‌شوند. برخی از منابع کاربرد پد الکلی نیوساد را جهت تمیزسازی پوست بیماران دیابتی قبل از انجام آزمایش‌های قند خون و یا قبل از دریافت انسولین پیشنهاد کرده‌اند.

از طرفی دیگر، با توجه به آنکه میکروارگانیسم‌ها در تمامی نقاط کره زمین حضور دارند و بسیاری از آنان برای سلامتی انسان مضر هستند، استریل کردن وسایل کاربردی روزمره از جمله تلفن همراه، رایانه همراه و ... ضروری به نظر می‌رسد.

برای جلوگیری از بروز علائم در افرادی که از حالت تهوع رنج می‌برند استفاده از پد الکلی نیوساد توصیه می‌شود. بدین منظور می‌بایست یک پد الکلی نیوساد را در مقابل بینی فرد قرار دهید و مانع از تداوم حالت تهوع شوید. از طرفی استفاده از پد الکلی برای مقابله با قارچ‌های پوستی که اغلب در اثر تعرق شدید پدید می‌آیند، می‌توان استفاده کرد، بکارگیری این محصول به ویژه برای ورزشکاران که به مدت طولانی فعالیت سنگین بدنی انجام می‌دهند و پاهای آنان عرق می‌کند، مناسب خواهد بود.

ویژگی‌های پد الکلی نیوساد

بسته پد الکلی یکبار مصرف نیوساد حاوی اتانول 70 درصد می‌باشد. این محصول از سهولت استفاده در تزریقات و نمونه‌گیری برخوردار است. ویژگی بارز این محصول امکان استفاده به صورت پرتابل جهت تزریقات می‌باشد. کاربرد پد الکلی نیوساد تنها استریل کردن محل تزریق نبوده و به منظور استریل کردن جوش‌های صورت، خراشیدگی پوست و محل نیش حشرات و جانوران مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارخانه پد الکلی نیوساد مدعی است که محصولات تولید شده این واحد تولید در مقایسه با نمونه مشابه خارجی از ماندگاری بیش از ده برابر برخوردار می‌باشد. همچنین سهولت در تزریق انسولین در افراد مبتلا به دیابت نیز دیگر ویژگی منحصر به فرد پد الکلی ضدعفونی کننده ذکر شده‌است.

مشخصات پد الکلی نیوساد تنها به لیست فوق محدود نمی‌شود. پد الکلی نیوساد صد عددی بوده و در بسته‌بندی به ابعاد ۸*۶ و وزن 1/0 کیلوگرم عرضه می‌گردد. مصرف‌کنندگان توجه داشته باشند که پنبه پد الکلی نیوساد از مرغوب‌ترین جنس پنبه بهداشتی استفاده شده‌است که میزان الکل بیشتری را نگهداری نماید. در استفاده و نگهداری از محصول پد الکلی نیوساد ارزان قیمت باید به رعایت چند نکته اهتمام ورزید. نکته اول آنکه این محصول تنها برای استفاده خارجی و موضعی تولید شده‌است. مورد دوم نیز توجه به خاصیت اشتعال‌زایی بالای این محصول بواسطه الکل بکار رفته در آن است، لذا پیشنهاد می‌شود به نگهداری پد الکلی نیوساد در محیط‌هایی دور از آتش یا شعله دقت شود. علاوه بر آن، از تماس محصول مذکور با چشم و دهان جدا خودداری گردد.

مصرف‌کنندگان محصولات ضدعفونی کننده از جمله پدالکلی نیوساد توجه به این تکته را فراموش نکنند که این محصول یکبار مصرف بوده و پس از هر بار استفاده باید دور انداخته شود. در صورتی که آسیبی به بسته آن وارد شود از استفاده از آن خودداری نمایید. افرادی که دارای سابقه حساسیت پوستی به الکل هستند بکارگیری این محصول برای آنان توصیه نمی‌گردد. همچنین در نگهداری از این محصول باید به دمای محیط، نور و عاری از خشک و رطوبت بودن محیط توجه شود.

محصولات آرایشی بهداشتی نیوساد در تمامی مراکز معتبر بهداشتی، درمانی، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر موجود می‌باشد. شرکت‌های توزیع کننده بسیاری به پخش و توزیع این محصولات می‌پردازند. ضمن آنکه فروشگاه‌ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی به خرید و فروش پد الکلی نیوساد مشغول هستند، تیم تولید پد الکلی نیوساد نیز از فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش غافل نشده‌است.

وب‌سایت وابسته به گروه تولیدی صامت خزر به آدرس الکترونیکی http://www.sumtechco.ir/ اقدام به عرضه و فروش پد الکلی نیوساد می‌کند. در بخش محصولات این وب‌سایت لیست قیمت پد الکلی نیوساد به همراه سایر مشخصات مهم و ضروری قرار گرفته‌است.

خرید پد الکلی نیوساد با استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی امن و معتبر صورت می‌گیرد و تجربه خوشایندی از فروش آنلاین پد الکلی نیوساد برای کاربران به ارمغان می‌آورد. تقاضا بالای بازار هدف برای استفاده از این محصول کاربردی سبب شده است تا تولید پد الکلی نیوساد با قدرت همچنان ادامه داشته باشد و همواره در صدر لیست پرفروش‌ترین محصولات، فروش اینترنتی پد الکلی نیوساد قرار بگیرد.

سایر فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده محصولات آرایشی، بهداشتی نیز خرید و فروش اینترنتی پد الکلی نیوساد را در دستور کار خود قرار داده‌اند و براساس نتایج موجود میزان رضایت بالایی از فروش این محصول دارند. خریداران محصولات گروه تولید صامت خزر با نام نیوساد بهتر است قبل از نهایی کردن خرید خود قیمت پد الکلی نیوساد را از وب‌سایت رسمی این شرکت استعلام بگیرند. ضمن آنکه بهتر از پیش از نهایی کردن خرید، حتما از امنیت و صحت درگاه پرداخت آنلاین اطمینان کسب نمایند تا در دام کلاهبرداران و سارقان اینترنتی نیفتند و تنها از مراجع معتبر و امن خرید نمایند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن / بسته
برندنیوساد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط