مجموعه اسپیلنت هالوکس والگوس با لاانگشتی سیلیکونی سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • کاربرد: مناسب برای بهبود انحراف انگشت شست پا
  • سایزبندی: S - L (سایز S مناسب برای خانم ها و L مناسب برای آقایان است)
  • قابلیت شست و شو: دارد
  • طراحی شده برای پای چپ و راست به صورت مجزا
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
125,000 تومان %5
119,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

قوز انگشت شست پا (هالوکس والگوس) چیست؟

هالوکس والگوس نوعی تغییر شکل یا دفرمیتی در انگشت شست پا است. در هالوکس والگوس کناره داخلی مفصل متاتارسوفالانژیال اول برجسته می شود. این برجستگی می تواند به علت انحراف متاتارس یا فالانکس ایجاد شود. هالوکس والگوس در 90 درصد موارد در زنان دیده می شود و پوشیدن کفش تنگ احتمال بروز آن را بیشتر می کند. کفش تنگ همچنین می تواند مشکلات عدیده دیگری مثل انگشت چکشی، میخچه یا هالوکس ریجیدوس را هم ایجاد کند. انحراف شست موجب می شود مفصل متاتارسوفالاتژیال Metatarsophalangeal یعنی مفصلی که شست را به کف پا متصل می کند به طرف داخل برجسته شده و یک برآمدگی در سطح داخلی پنجه پا بوجود آید. به این برجستگی بونیون Bunion می گویند.

علائم پزشکی هالوکس والگوس و روال بیماری

انحراف بیشتر از ۱۰ درجه پوزیشن انگشت شست پا به سمت خارج. انگشت شست پا عموما حول محور خود چرخانده می شود. بیرون زدگی اولین استخوان متاتارسال در لبه داخلی پا، در بعضی موارد پوست قرمز و متورم و التهاب کیسه زلالی (بورسیت)، صاف شدن قوس عرضی و پهن شدن قسمت جلویی پا (پنجه ها)، کاهش انعطاف پذیری یا تثبیت دفورمیتی پا، دفورمیتی و بدشکلی و تغییر شکل در انگشتان مجاور شست نیز مشاهده می شود.

هالوکس والگوس باعث تولید پینه و بافت های سفت می شود. علل هالوکس والگوس امروزه به طور کلی فرض بر این است که استعداد ژنتیکی نقش مهمی را در توسعه عارضه بونیون بازی می کند. در نتیجه اگر مادر یا مادربزرگ شما دچار بونیون بوده اند احتمال این وجود دارد که شما هم به آن دچار شوید. با این حال معمولا چیزی هست که این مسئله را تحریک می کند.

روال معمول این بیماری این است که در مرحله اولیه، انگشت شست پا خم می شود ولی در این مرحله درد وجود ندارد. سپس انگشت شست پا روز به روز بیشتر تغییر شکل می دهد و بدشکل می شود و اولین نشانه های درد در قسمت میانی پا احساس می گردد و یک توده گوی شکل به آرامی داخل پا و در قسمت پایه انگشت شست به وجود می آید. این ماجرا در مرحله سوم به سرعت تشدید می گردد. عضله دراز بازکننده شست پا یا عضله اکستانسور هالوسیس لانگوس (از تاندون تا انگشت شست پا) جدا می شود که از نتایج آن انگشت چکشی و پنجه کلاغی (انگشت چنگالی) می باشد. سپس جهت انگشتان پا شروع به تغییر می کنند که در موارد مختلف متفاوت است و درد آن به طور نامتناسبی افزایش می یابد. به محض این که متوجه بدشکلی در پاهای خود شدید باید برای توقف آن کاری انجام دهید که پیشنهاد ما مراجعه به یک متخصص ارتوپد است.

درمان هالوکس والگوس

معنا لغوی هالوکس به معنای شست و والگوس به معنای انحراف است. پس در کل این بیماری به معنای انحراف و کج شدگی شست پا به داخل می باشد.

اولین و مهمترین مرحله در درمان این بیماری این است که همیشه از کفش های تخت که جای کافی برای انگشتان پا داشته باشد استفاده کنید. در مواردی که هالوکس والگوس خفیف است درمان شامل استفاده از کفی های هالوکس والگوس برای حمایت از قوس جلوی پا و جلوگیری از گسترش صافی کف پا می باشد. استفاده از کفی‌های طبی داخل کفش، روش‌ راه رفتن بیمار را تغییر داده و فشار را از روی اولین انگشت پا بر می‌دارد. کفی‌ها انحراف شست را بر طرف نمی کنند اما درد را به میزان قابل توجهی کاهش داده و روند تخریب و اختلال را کند می‌‌کنند.

کفش های هالوکس والگوس پاشنه های تخت دارند. این کفش ها در قسمت جلوی پا بسیار پهن هستند و به انگشتان پا امکان انعطاف پذیری زیادی می دهند. کفش های مخصوص هالوکس والگوس جای بیشتری برای بنیون یا بیرون زدگی استخوانی دارند که اصطکاک بنیون را با کفش کاهش داده و بنابراین تورم، التهاب و درد هالوکس والگوس را کم می کنند. کفی های طبی می تواند به بهبود صافی کف پا کمک کنند. با بالابردن قوس جلوی پا به وسیله کفی طبی، پا در قسمت جلو دوباره باریک میشود. با این کار، تحریک بونیون که در نتیجه اصطکاک داخل کفش به وجود می آید به حداقل می رسد و التهاب ناشی از هالوکس والگوس نیز کاهش پیدا می کند.

اسپلینت هالوکس والگوس نیز وجود دارد که فشار را از انگشت شست پا گرفته و به انگشتان مجاور منتقل می کند. اسپیلنت‌ها در افراد نوجوان و جوان تأثیر قابل توجهی در حفظ انگشت در وضعیت صحیح در هنگام خواب دارند. در افراد بالغ و مسن‌ این تأثیر کمتر است ولی برای حفظ تحرک مفصل می‌توان از آن ها استفاده نمود.

مجموعه اسپیلنت هالوکس والگوس با لاانگشتی سیلیکونی سماطب

لزوما هالوکس والگوس لازم به جراحی برای بهبود ندارد و گاهی نیز با استفاده از اسپلینت مناسب و طبق تشخیص و تجویز پزشک قابل درمان می باشد.

لاانگشتی سماطب بین انگشت شست و انگشت دوم پا قرار می گیرد و با فشار ملایم سبب درمان بیماری هالوکس والگوس می شود. لاانگشتی سماطب کاملا سبک و راحت بوده و قابل استفاده با هر نوع کفش و در هر زمانی حتی موقع ورزش نیز می باشد. لاانگشتی سیلیکونی سماطب Free Size بوده و برای همه افراد قابل استفاده می باشد.

اسپلینت هالوکس والگوس سماطب می تواند انگشت کج شده را صاف کند. اگر هالوکس والگوس در مراحل اولیه تشخیص داده شود متخصص ارتوپدی می تواند با درمان های نگهدارنده، دفورمیتی انگشت شست پا را درمان کند.

مجموعه اسپیلنت هالوکس والگوس با لاانگشتی سیلیکونی سماطب برای درمان هالوکس والگوس، به طور مؤثرتری عمل می کند. اسپلینت هالوکس والگوس سماطب دارای 2 اسپلینت شب و روز می باشد. یکی از اسپلینت های داخل بسته برای هنگام خواب می باشد و برای راه رفتن مناسب نیست و فقط هنگام خواب باید به پا بسته شود. دیگر اسپلینت هالوکس والگوس داخل بسته یک اسپلینت سلیکونی بوده که ما بین انگشت شست و انگشت دوم پا قرار می گیرد و جزء مصارف روزانه می باشد و به راحتی قابل استفاده با هر کفشی است. اسپلینت هالوکس والگوس سماطب قابل سفارش در دو سایز S - L و بسته بندی جداگانه برای پای راست و چپ می باشد.

ویژگی های مجموعه اسپلینت هالکوس والگوس سماطب

ایجاد فشار مناسب جهت رفع درد و درمان هالکوس والگوس

کم حجم و سبک

دارای یک لاانگشتی برای بین انگشت شست و انگشت دوم

قابل سفارش برای پای راست و چپ به صورت مجزا

بدون ایجاد هرگونه آلرژی و حساسیت برای پوست

سایز بندی S / L (سایز S به طور معمول مناسب برای خانم ها و L برای آقایان می باشد)

کاربرد مجموعه اسپلینت هالکوس والگوس سماطب

جهت رفع عارضه هالکوس والگوس

استفاده پس از عمل جراحی برای بهبود روند درمان

هنگامی که عارضه به تازگی پیش آمده باشد از پیشرفت آن جلوگیری می کند

درصورت پیشرفت بیماری به کاهش درد و درمان آن کمک می کند

می توان بعد از عمل جراحی نیز با هدف جلوگیری از رشد مجدد استخوان شست پا از این وسیله استفاده کرد

التيام درد حاصل از ميخچه، كجي، روي هم افتادگي انگشتان

جلوگيري از سايش، خراش و ديگر جراحات ميان انگشتان

نکات مهم هنگام استفاده از مجموعه اسپلینت هالکوس والگوس سماطب

حتما با تشخیص و تجویز پزشک ارتوپد مصرف شود.

برای بهتر نمودن روند درمان از استفاده کفش های تنگ و پاشنه بلند خودداری فرمایید و به جای آن از کفش های مناسب و طبی استفاده فرمایید.

استفاده از کفی طبی وضعیت را بهبود می بخشد.

خرید مجموعه اسپلینت هالکوس والگوس سماطب

تمامی محصولات آسان مد به صورت تضمین شده با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می گردد. خرید از این شرکت به صورت اینترنتی از طریق سایت آسان مد امکان پذیر است. جهت خرید مجموعه اسپلینت هالکوس والگوس سماطب می توانید از طریق همین صفحه اقدام نموده و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن را در درب منزل دریافت نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر از خرید مجموعه اسپلینت هالکوس والگوس سماطب با همکاران ما در واحد فروش آسان مد تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت پاپد انحراف انگشت (هالوکس والگوس)

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

زانوبند قابل تنظیم سماطب

260,000 تومان %1
255,000 تومان