لوله خرطومی تنفسی

ویژگی‌های محصول
  • نوع: شفاف و مات
  • سایزبندی: بزرگسال و اطفال
  • کارتن 20 عددی
  • یکبار مصرف
  • جنس: PVC
  • کاربرد: انتقال ترکیب اکسیژن و هوا به ریه بیمار
  • اندازه: ۸۰ سانتی متر
  • ساختار مارپیچ
  • بسته بندی بهداشتی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
110,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

ست لوله خرطومی تنفسی

لوله خرطومی تنفسی، دو واتر تراپ و تک واتر تراپ رابط میان دستگاه تنفسی ونتیلاتور و بیمار است که از یک سمت به دستگاه متصل و از سمت دیگر به بیمار متصل می‌شود و عمل انتقال ترکیب اکسیژن و هوا به ریه بیمار را انجام می‌دهند. لوله خرطومی تنفسی برای دستگاه ونتیلاتور هم استفاده می شود.

یک دستگاه ونتیلاتور اکسیژن و هوا را به میزان مورد نیاز بیمار را با هم ترکیب نموده، سپس آن را توسط تیوب های مخصوصی تحت عنوان مدار تنفسی به بیمار تحویل می دهد. دستگاه ونتیلاتور هوای موجود را قبل از تحویل به بیمار، تبدیل به بخار مرطوب شده می کند و سپس به بیمار منتقل می کند.

این محصول دارای لوله داخلی صاف و گرمایشی در ساختار مارپیچ است. لوله خرطومی تنفسی بسته به نیازهای خاص شما و وزن بیمار (نوزادان، کودکان، بزرگسالان) در اندازه ها و طول های مختلف و در دو نوع شفاف و مات موجود است.

مشخصات لوله خرطومی تنفسی

لوله خرطومی تنفسی یکبار مصرف بوده و در دو جنس PVC و EVA گرید پزشکی زیست سازگار دارای طراحی مناسب جهت اتصال به ونتیلاتور یا هر دستگاه تنفسی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر گاز و دارای کانکتورهای محکم و مقاوم است. محصولات موجود با ضمانت کیفیت توسط فروشگاه تجهیزات پزشکی آسان مد عرضه میگردد.

ست‌های ونتیلاتور معمولا دو شلنگ دارند ولی در بعضی از دستگاه‌های ونتیلاتور از ست‌های متفاوتی استفاده می‌شود که تک شلنگ بوده و محاسبه حجم برگشتی از طریق لوله‌های دیگر که قطر کمتری نسبت به شلنگ اصلی دارند، انجام می‌شود. لوله‌های خرطومی معمولا طول آن ها حدود ۸۰ سانتیمتر، شفاف یا مات و دارای لوله‌هایی با سطح داخلی صاف جهت به حداقل رساندن تجمع قطرات آب و بهبود گردش هوای کانکتور و ضد انسداد است.

کاربرد لوله خرطومی تنفسی

اگر شرایطی تنفس یا وارد شدن اکسیژن کافی به خون را برای شما یا بیمارتان بسیار دشوار کند، ممکن است شما یک دستگاه ونتیلاتور مکانیکی قرار بگیرید. به این وضعیت نارسایی تنفسی گفته می شود. ونتیلاتورهای مکانیکی دستگاه هایی هستند که به عنوان دمنده عمل می کنند تا هوا را به داخل ریه های شما منتقل و از آن خارج کنند.

پزشک شما دستگاه تنفس را تنظیم می کند تا کنترل کند که هوا هر چند وقت یک بار به داخل ریه ها می ریزد و چه مقدار هوا دریافت می کنید. ممکن است ماسک برای ورود هوا از ونتیلاتور به داخل ریه ها به شما نصب شده باشد. یا اگر مشکل تنفسی جدی تر باشد ممکن است به لوله تنفسی نیاز داشته باشید. از لوله های تنفسی در تهویه های مکانیکی بیمارستان ها و سیستم های حمل و نقل مانند آمبولانس و حمل و نقل هوایی MEDEVAC و غیره نیز استفاده می شود.

دستگاه ونتیلاتور چیست؟

ونتیلاتور دستگاهی است که در صورت بروز نارسایی تنفسی در بیماران، از تنفس فرد پشتیبانی می کند. ونتیلاتور انواع مختلفی دارد، از جمله غیر تهاجمی و تهاجمی، که درجات مختلفی از پشتیبانی را ارائه می دهند. تقاضا برای این دستگاه ها در جهان به دلیل بیماری COVID-19 افزایش یافته است.

بهبودی از قرار گرفتن در ونتیلاتور ممکن است زمان بر باشد. بیماری جدی می تواند بر سلامت روان و سلامت جسمی تاثیر بگذارد. افرادی که علائم مداوم را پس از، از بین بردن پشتیبانی از ونتیلاتور تجربه می کنند، باید با پزشک خود مشورت و صحبت کنند.

چگونگی عملکرد لوله خرطومی تنفسی

ونتیلاتور وسیله ای است که از روند تنفس بیمار پشتیبانی کرده یا آن را بر عهده می گیرد و هوا را به داخل ریه ها هدایت می کند. افرادی که در بخش های مراقبت ویژه (ICU) هستند، ممکن است به پشتیبانی دستگاه تنفسی نیاز داشته باشند. این شامل افرادی است که علائم شدید COVID-19 دارند. روش های مختلفی وجود دارد که فرد می تواند پشتیبانی از ونتیلاتور را دریافت کند. این روش ها شامل:

تهویه ماسک صورت

هواکش های مکانیکی

کیسه های احیا دستی

ونتیلاتورهای تراکئوستومی

دستگاه های تهویه ماسک صورت غیرتهاجمی هستند، در حالی که ونتیلاتورهای مکانیکی و تراکئوستومی تهاجمی هستند و از طریق لوله هایی کار می کنند که پزشک به گلو فرو می کند. این روش به عنوان لوله گذاری شناخته می شود. برای بعضی ها، یک تهویه ماسک صورت ممکن است برای تثبیت وضعیت آن ها کافی باشد.

افرادی که از نظر جسمی برای تنفس مستقل تلاش می کنند ممکن است به تهویه مکانیکی نیاز داشته باشند. وقتی شخصی به نظر می رسد دیگر از دستگاه تنفس مکانیکی خارج می شود، پزشکان ابتدا باید اطمینان حاصل کنند که او می تواند به طور مستقل نفس بکشد. آن ها این کار را از طریق از جدا کردن از دستگاه انجام می دهند، که شامل برداشتن تدریجی پشتیبانی از دستگاه تنفسی است.

وقتی سطح حمایت به اندازه کافی پایین باشد، پزشک یک آزمایش تنفس را امتحان می کند که تعیین می کند آیا فرد بیمار می تواند با حمایت کم یا کمک اکسیژن نفس بکشد. در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایش، پزشک لوله تنفس را خارج می کند.

نکات مهم برای نگهداری لوله خرطومی تنفسی

چیدمان کارتن بر روی پالت حداقل ۱۰ سانتیمتر از کف و ۳۰ سانتی‌متر از دیوار

رطوبت انبار نگهداری نباید بیش از ۶۰ درصد باشد.

دمای استاندارد جهت ست‌های تنفسی – بیهوشی ۴۵ درجه است.

از هرگونه سوراخ شدگی و نفوذ بوی غیرمعمول جلوگیری شود.

محصول تغییر رنگ بدنه و ظاهر پیدا نکرده باشد.

دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

ویژگی های لوله تنفسی و ونتیلاتور

مناسب در انتقال ترکیب اکسیژن و هوا به ریه بیمار

جنس پی وی سی و موجود در دو مدل شفاف و مات

دارای لوله داخلی صاف و لوله های گرمایشی در ساختار مارپیچ

اندازه لوله‌های خرطومی حدود ۸۰ سانتیمتر و استاندارد

بسته بندی بهداشتی و تولید شده از مواد درجه یک گرید پزشکی

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشبسته
تعداد در هر واحد1 عدد

محصولات مرتبط