ست سرم حلماطب helmateb

ویژگی‌های محصول
  • برند: حلماطب (helmateb)
  • نوع: لوئراسلیپ و لوئرلاک
  • کاربرد: رابط بین بدن و محفظه حاوی مایعات تزریقی
  • کشور سازنده: ایران
  • یکبار مصرف
  • استریل
تولید کننده: حلما طب
تامین کننده: حلما طب
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

ست سرم چیست؟

ست سرم ابزاری برای تزریق وریدی است که به عنوان رابط بین بدن و محفظه حاوی مایعات تزریقی می باشد و برای انتقال آهسته مایعات حاوی مواد دارویی یا غذایی به بدن به کار می رود.

ست سرم وسیله ارتباطی میان ظرف حاوی مایعات تزریقی و رگ بیمار می باشد که مواد مغذی یا دارویی را به بدن بیمار می رساند و بدین ترتیب مواد مذکور موجب بهبود شرایط جسمی بیمار می شود. شرکت های مختلفی در داخل و خارج کشورمان در زمینه تولید این وسیله در تلاش شبانه روزی هستند تا بتوانند محصولات با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی کنند که بسیاری از این شرکت ها بسیار موفق عمل کرده و توانسته اند خود را به درجات بالایی برسانند و بیشترین طرفداران را به سوی خود جلب نمایند.

ست سرم حلماطب (helmateb)

ست سرم وسیله ای ارتباطی بین محفظه سرم با آنژیوکت ،اسکالپ وین یا سر سوزن برای انتقال سرم به بدن بیمار است و برای تجویز مایعات وریدی استفاده می شود. ست سرم وسیله ای است که به عنوان رابط بین بدن و محفظه حاوی مایعات تزریقی بوده و برای انتقال آهسته مایعات حاوی مواد دارویی یا غذایی به بدن بکار می رود.

یکی از برندهای معتبر که ست سرم های خود را مطابق با اصول استاندارد تولید می کند برند حلماطب کشور ایران می باشد. ست سرم حلماطب دارای لوله های انعطاف پذیر و شفافی است که به خوبی مایع تزریقی را به بدن بیمار انتقال می دهد و در صورتی که خم شود آسیبی نمی بیند. شفافیت لوله به پرستار کمک می کند تا اگر حبابی در لوله باشد به راحتی دیده شود و بتواند هواگیری را انجام دهد.

تولید کننده ست سرم حلماطب همانند سایر برندهای معتبر دیگر در اتاقک چکه این ست سرم فیلتری به اندازه 15 میکرون قرار داده است، این فیلتر وظیفه دارد تا به ذرات احتمالی در مایع تزریقی اجازه ورود به بدن بیمار را ندهد و بدن بیمار از هرگونه آلودگی ایمن باشد. گیره غلتکی ست سرم معرفی شده بسیار نرم عمل کرده و با حرکت بر روی لوله منعطف موجب کم و زیاد شدن جریان مایع تزریقی می گردد و برای قطع کردن مایع تزریقی نیز کارایی دارد ست سرم حلماطب با تمام متعلقاتش یکی از تجهیزات پزشکی استریل، غیر تب زا، غیر سمی و یکبار مصرف است که در تمامی داروخانه های سراسر کشور موجود می باشد. این محصول با گاز اتیلن اکساید استریل شده است.

مکانیزم عملکرد ست سرم حلماطب

اسپایك را پس از برداشتن پروتكتوردر محفظه سرم وارد كنید

محفظه سرم را روی پایه آویزان كرده

تمام مسیر را با عبور سرم هواگیری كرده و قرقره را تا آخر ببندید

كانكتور انتهای ست سرم را به آنژیوكت وصل كنید و با باز كردن قرقره میزان جریان را به دلخواه تنظیم كنید

ویژگی های ست سرم حلماطب

دارای فلش بکی می باشد از جنس لاتکس است.
دارای شیر و یا گیره غلطکی است که می توان میزان جریان مایع تزریقی را کم و یا زیاد کرد و یا حتی آن را متوقف کرد.
کلمپی در ست سرم قرار دارد که تنظیم جریان را انجام می دهد.
این وسیله پزشکی دارای اتاقک قطره و یا چکه شفاف می باشد که می تواند این امکان را برای پرستاران به وجود بیاورد که با مشاهده حرکات قطره در این اتاقک از آماده بودن ست سرم برای فرد بیمار اطمینان داشته باشد.
یکی از ویژگی های بسیار خوب ست سرم این است که دارای تیوب های انعطاف پذیر است و همچنین قطعاتی که در آن به کار رفته شده است، درجه یک می باشد.
ویژگی ها و همچنین مشخصات این وسیله پزشکی با استانداردهای موجود در پزشکی مطابقت دارد.
ست سرم ها جزء وسایل پزشکی به حساب می ‌آیند که غیر تب زا، یکبار مصرف و غیر سمی می باشند.

اجزا تشکیل دهنده ست سرم حلماطب

اسپایک (میخ) که وارد سرم میشه و مایع را به درون محفظه قطره می آورد. در بالای اسپایک ۲ سوراخ وجود دارد. سوراخ اول مایع را از سرم وارد محفظه قطرات می کند و سوراخ بعدی که متصل به فیلتر هوا است، که وظیفه آن انتقال هوا به سرم و جلوگیری از جمع شدن سرم می کند (در نمونه های قبلی که فیلتر هوا وجود نداشت با وارد کردن سوزن به سرم از جمع شدن آن جلوگیری می کردند که این کار باعت وارد شدن باکتری ها و آلودگی ها به سرم می شد)

محفظه قطرات شامل حدود ۱۵ تا ۲۰ قطره می شود (۱cc)

ست سرم نیز همانند ست خون شامل فیلتر صفحه ای با ضخامت هر سوراخ حدود ۱۵میکرون می باشد که در کف محفظه قطرات قرار دارد که از ورود ذرات کریستالیزه و کلوئیدی جلوگیری می کند.

بعد از انتقال سرم به محفظه قطرات و تصفیه شدن با فیلتر، وارد ریل و قرقره (تنظیم قطرات) و درنهایت کانکتور انتهایی که که به آنژیوکت و یا اسکالپ وین متصل می شود.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد360 عدد
کشور سازندهایران

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

سرنگ 10cc آوا AVA

3,600 تومان

آنژیوکت

3,400 تومان

محصولات مرتبط