زیر انداز بیمار بی تی آی BTI

ویژگی‌های محصول
  • برند: بی تی آی BTI
  • بسته: ۱۰ عددی
  • کارتن: ۱۶۰ عددی
  • سایز: ۹۰*۶۰ سانتی متر
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
8,200 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

زیر انداز بیمار

جهت جلوگیری ازانتقال رطوبت در بی اختیاری بزرگسالان و شب ادراری کودکان و ترشحات بعداز زایمان و شستشو زخم ها و ... برجستگی های لوزی شکل آن برای بهترین کارایی و ثابت ماندن زیرانداز تعبیه شده و لایه زیرین ازجنس پلی اتیلن است و ازنشت مایع جلوگیری می کند.

زیرانداز ۹۰*۶۰ بیمار برند بی تی آی BTI

زیرانداز بیمار بی تی آی برای سایز گوناگون تخت ها تولید شده است، قسمت خوابیده پد بیمار از پلی پروپیلن دوستدار پوست ساخته شده است، قسمت زیرین آن از پلی اتیلن ضد آب ساخته شده است. یک هسته جاذب ساخته شده از پوسته های پالپ از ۲ لایه بافت “نگهدارنده” است به طوری که هیچ چیز نمی لغزد.

زیر انداز بیمار از تختخواب محافظت می کند و برای نیازهای بهداشتی و مراقبت به عنوان یک مراقبت بی اختیاری قابل اعتماد مناسب است. پدهای محافظ برای مسافرت ایده آل هستند و هنگام مسافرت نیز استفاده می شود. از این زیراندازها می توان به عنوان بالشتک صندلی نیز استفاده کرد و در صورت بروز مشکل از آن محافظت می کند و پس از استفاده دور انداخته می شوند.

مشخصات و کاربرد زیر انداز ۹۰*۶۰ بیمار بی تی آی BTI

پد بیمار با هسته مکش قسمت بالایی (سمت خوابیده) پد بیمار از PP دوستدار پوست ساخته شده است، قسمت زیرین از PE ضد آب ساخته شده است. در وسط یک هسته جاذب پوسته پوسته وجود دارد. این هسته توسط ۲ لایه بافت “محکم” می شود، به طوری که هیچ چیز نمی لغزد و محافظ تخت همیشه قابل اطمینان است.

به لطف این مواد، لایه زیرین پوست مناسب از تختخواب محافظت می کند و برای مراقبت های پزشکی و بی اختیاری مناسب هستند. از این محصول می توان به عنوان بالشتک صندلی نیز استفاده کرد. علاوه بر این  پدهای محافظ یکبار مصرف تخت خواب، جذب مایعات را ارائه می دهند.این پدهای بی اختیاری پس از آلودگی و استفاده عملا در زباله های خانگی دفع می شوند.

ویژگی های زیرانداز ۹۰*۶۰ بیمار بی تی آی BTI

وزن  ۸۵ تا ۹۰ گرمی و پودر جاذب آن ۷

یکبار مصرف و کاملا بهداشتی

بسیار مقرون به صرفه و برای بیمار

بدون ایجاد هر گونه حساسیتی برای بیمار

از لوازم مناسب در مسافرت

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد150 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط