رینگ ختنه حامدیکا Hamedica

ویژگی‌های محصول
  • برند: حامدیکا (Hamedica)
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس: کریستال بدون حساسیت
  • وزن با احتساب بسته‌بندی: 2.34 گرم
  • شفاف است
  • یک بار مصرف است
  • سایزبندی: 1.2، 1.3، 1.5 و 1.7 سانتی متر
  • استریل است
  • دارای دسته‌ی قوی و مستحکم
  • دارای نخ چسبنده برای استحکام بیشتر گره‌ها
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
5,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

انجام ختنه با استفاده از رینگ یا حلقه

ختنه، نوعی عمل جراحی است که بر روی سر آلت تناسلی مردان انجام می شود و به دلیل دیدگاه های مذهبی از گذشته تا کنون در بین خانواده های ایرانی رواج داشته است. ختنه به دو روش سنتی و حلقه انجام می شود که روش حلقه (Plastibell) روشی بدون خونریزی می باشد و خطر آن از روش سنتی بسیارکمتر است. همچنین این رینگ، ازمواد ضد آلرژی ساخته شده که حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و نخ آن دارای چسبندگی خاصی است که بعد از گره زدن، اصلا شل نمی شود.

روش ختنه با حلقه جز روش‌های بسیار پرکاربرد و مناسب برای ختنه کردن فرزندان پسر به حساب می آید که جزو روش های بدون خونریزی به حساب آمده عملکرد مناسبی را ایجاد می نماید. برای انجام ختنه با حلقه ابتدا یک حلقه نسبتاً تنگ را در قسمت کلاهک آلت تناسلی فرزند پسر قرار می دهند و با استفاده از نخ آن را به خوبی محکم کرده و گره می زنند. نتیجه این امر این موضوع می‌گردد که به قسمت بالایی کلاهک آلت تناسلی نوزاد پسر خون نرسیده و به مرور رنگ آن به تیرگی مایل می گردد. در گذشته چیزی در حدود ۷ روز تا ده روز از قسمت بالایی کلاهک آلت تناسلی نوزاد پسر به صورت کامل سیاه شده و خواهد افتاد. این فرآیند تا حد زیادی به افتادن بند ناف شباهت دارد. انجام ختنه با حلقه برای بعضی از کودکان مناسب نمی باشد به عنوان مثال کودکانی که در قسمت آلت تناسلی خود نقض شکلی دارند نباید با استفاده از روش ختنه با حلقه ختنه شود چرا که روش ختنه با حلقه روش دقیقی نبوده و می تواند بدشکلی آلت تناسلی نوزاد پسر را تا حدود زیادی افزایش دهد.

رینگ ختنه حامدیکا

شرکت کیان درمان اسپادانا تنها تولید کننده رسمی رینگ ختنه حامدیکا (Hamedica) در کشور می باشد. رینگ های ختنه حامدیکا در چهار سایز 1.2، 1.3، 1.5 و 1.7 سانتی متر با بالاترین کیفیت از نظر نوع متریال و اندازه می باشد.

دو ویژگی مهم که موجب متمایز بودن رینگ ختنه حامدیکا نسبت به دیگر برندهای موجود شده است عبارتند از:

1. یکی از ویژگی‌ها و برتری این رینگ نسبت به سایر رینگ های موجود دربازار نخ آن می باشد که از چسبندگی خاصی برخورداراست، به گونه ای که در زمان گره زدن، بعد از گره بین گره اول و دوم، گره به هیچ عنوان شل نمی گردد.

2. ویژگی دیگر این رینگ استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال (کریستالی که به هیچ عنوان حساسیت پوستی ایجاد نمی کند) و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تولید بوده که از شفافیت خاصی برخوردار می باشد و دسته آن به هیچ وجه شل نمی شود.

به این نکات مهم هنگام خرید رینگ ختنه حامدیکا توجه کنید:

1. هنگام خرید دقت کنید که رینگ حلقه حامدیکا در ۴ اندازه مختلف تولید می‌شود.

2. رینگ ختنه حامدیکا در بسته بندی کاملا استریل عرضه می‌شود، در صورت باز بودن بسته بندی از استفاده از آن خودداری کنید.

3. رینگ یا حلقه ختنه حامدیکا محصولی یک بار مصرف است.

ویژگی‌های رینگ ختنه حامدیکا

استفاده از مواد و متریال بسیار با کیفیت و بدون هیچ نوع حساسیت پوستی

دارای دسته‌ی قوی و مستحکم

دارای نخ چسبنده برای استحکام بیشتر گره‌ها

تولید و بسته بندی به صورت کاملاً استریل

تولید شده در ۴ سایز مختلف ۱/۲، ۱/۳، ۱/۵ و ۱/۷ سانتی متر

دارای مجوز تولید و پروانه صادرات از اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی

مراحل انجام ختنه با رینگ (حلقه) حامدیکا

مرحله ١) ابتدا بی حسی به وسیله بلوک عصب پشت آلت، و اگر بدو تولد باشد به وسیله ژل موضعی انجام می شود

مرحله ٢) پس از شستو پوست روی آلت به جلو کشیده می شود و برای جدا شدن اتصالات در آن محل یک برش داده می شود

مرحله ٣) پوست تا حد لازم عقب کشیده می شود

مرحله ۴) رینگ ختنه حامدیکا با سایز مناسب روی آلت تناسلی قرار می گیرد

مرحله ۵) نخی مخصوص به نام نخ لیگاتور روی شیار حلقه قرار می گیرد و با یک گره روی آن محکم می شود

مزایای ختنه با رینگ حامدیکا

نخ رینگ ختنه حامدیکا باعث می‌شود خون رسانی به ناحیه ختنه کاهش پیدا کند در نتیجه احتمال خونریزی در این روش کمتر از روش جراحی است.

همچنین استفاده از رینگ حامدیکا برای ختنه، احتمال عفونت و گسترش آن به سایر بدن را کاهش می‌دهد.

نخ یا کلامپ عصب انتهایی را در نقطه برش قطع می‌کند، بنابراین معمولا پس از انجام ختنه بیمار درد کمتری را حس می‌کند.

عوارض ختنه با رینگ حامدیکا

مرکز پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های آمریکا خطر ختنه‌ای را که با رعایت ضوابط پزشکی انجام شود اندک می‌داند. عوارض ختنه معمولاً خون‌ریزی و التهاب است و عوارض جانبی شدیدتر نادر هستند. در این پیش‌نویس احتمال ایجاد عوارض جانبی خفیف در نوزادان نیم درصد، در کودکان نه درصد و در بزرگسالان پنج درصد ذکر شده‌است. در مورد زمان ختنه کردن مرکز پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های آمریکا می‌گوید که ختنه در نوزادان و کودکان آسان تر و ارزان تر و کم خطرتر است، اما اگر ختنه تا دوران نوجوانی یا بزرگسالی به تعویق بیافتد، خود فرد هم می‌تواند در تصمیم‌گیری مشارکت کند.

شیوع عوارض عمل ختنه در حدود ۰/۲ تا ۰/۶ درصد موارد گزارش شده‌است. بیشتر عوارض خفیف هستند. شایع ترین عارضه خون ریزی است که در ۰/۱ درصد موارد مشاهده شده‌است. این خون‌ریزی به ندرت نیاز به انتقال خون دارد و با اقدامات ساده کنترل می‌شود. دومین عارضه عفونت موضعی است که خفیف و به صورت قرمزی و ترشح چرک بارز می‌شود. موارد منفردی از عوارض ایزوله گزارش شده که شامل فیموزیس راجعه، بازشدن زخم، پنیس مخفی، اشکالات زیبایی به علت پوست اضافه، احتباس ادراری، التهاب مجزا (مِآتیت) تنگی مِآ، کوردی، انکلوژن کیست و باقی‌ماندن اجزای پلاستیبال است. گزارش‌های موردی خاصی هم از موارد نادری همچون سندرم پوست فلس دار، فاسئیت نکروزان، سپسیس، مننژیت و همچون عوارض جراحی بزرگی همچون فیستول اورترا، قطع گلنز پنیس و نکروز پنیس دیده شده‌ است.

انجام بدون بی‌حسی ختنه می‌تواند یکی از زجرآورترین خاطرات روزهای کودکی باشد. در این راستا دانشمندان به‌ وسیله اندازه‌ گیری تعداد ضربان قلب، فشار خون و سطح کورتیزول خون (هورمون ضد استرس بدن) دیده‌ اند که نوزادی که بدون بی‌حسی ختنه می‌شود، درد زیادی را تحمل می‌کند. بر اساس این یافته، انجمن اطفال آمریکا توصیه می‌کند که در حین انجام ختنه حتماً باید نوزاد بی‌حس شود. انواع داروهای بی‌حسی مورد استفاده در حین انجام ختنه عبارتند از: بی‌حسی زیرپوستی آلت تناسلی، بی‌حس کردن عصب پشت آلت تناسلی و استفاده از کرم EMLA روی پوست که ترکیبی از مواد بی‌حس‌کننده موضعی است.

مراقبت های لازم بعد از ختنه با رینگ حامدیکا

بعد از این که عمل ختنه با حلقه انجام شد زخم در قسمت کلاهک آلت تناسلی باید به صورت ویژه تمیز نگه داشته شود، چرا که اگر در این قسمت کثیفی و آلودگی وجود داشته باشد خطر به وجود آمدن عفونت های شدید فرد ختنه شده را تهدید می نماید. همچنین برای بهبود زخم این قسمت می توان از پماد آنتی بیوتیک و یا مدل های مختلف ژل پترولیوم استفاده نمود که تمامی آن ها به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در فرآیند ختنه با حلقه بعد از این که قسمت پوسته آلت تناسلی افتاد باید پانسمان شود و باید طبق دستور پزشک در بازه زمانی مشخص پانسمان آن تعویض گردد. همچنین درصورتی که فرآیند ختنه با حلقه برای پسرانی که زخم بیشتری دارند انجام گردد ممکن است در این افراد در قسمت آلت تناسلی درد احساس کند که این درد با استفاده از مسکن ها برطرف شده و به مرور زمان حالت نزولی پیدا می‌کند همچنین می توان از اسپری بی حسی برای کاهش درد به وجود آمده در اثر ختنه با حلقه استفاده نمود.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد200 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند