پشتی طبی سماطب کد 8015

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 8015
  • کشور سازنده: ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • سایز: free size
  • رنگ: مشکی
  • وزن: 345 گرم
  • سایزبندی: طول ۳۸، عرض ۱۲ و ارتفاع ۳۴ سانتی‌متر
  • جنس: لایه داخلی از پلی یورتان گرم بالا (۴۰ گرم) است
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
815,000 تومان %3
785,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

پشتی طبی و تاثیر آن در صحیح نشستن

توجه به طریقه مناسب نشستن اهمیت زیادی دارد، زیرا بسیاری از دردهای مفصلی و عضلانی ناشی از عدم توجه به همین موضوع است. نحوه نشستن و زاویه قرارگیری ستون فقرات باید به شکلی مطلوب صورت گیرد. ضعف ماهیچه‌ها نیز در این مورد تاثیرگذار بوده و در این شرایط باید از وسیله‌ای استفاده کرد که بتواند ستون فقرات را در شکلی مناسب قرار دهد. استفاده از سایر پشتی‌ها، تشک‌ها و دورگردنی‌های طبی برای این منظور مناسب است.  در این میان توجه به نحوه قرارگیری کمر اهمیت زیادی دارد چرا که هرگونه انمیوتلئسدیزئینئ ادزحراف از زاویه مناسب می‌تواند موجب آسیب‌دیدگی ستون فقرات شود. این آسیب‌دیدگی‌ها می‌تواند در سنین بالا باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند دیسک کمر شود. پشتی‌های طبی نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات انواع مختلفی دارند و به شکلی مناسب گودی کمر را پر کرده و ستون فقرات را در شکلی مناسب قرار می‌دهند.

انتخاب پشتی طبی مناسب

هدف از استفاده از پشتی طبی حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات است، پس از پشتی طبی خیلی نرم استفاده نکنید چون این پشتی های طبی نمی توانند ستون فقرات شما را در وضعیت صحیح نگه دارند. پشتی طبی باید مثل سدی پشت لگن قرار گیرد و مانع از چرخش لگن به عقب و خم شدن ستون فقرلت شود در عین حال باید پشتی طبی شما راحت باشد.

هنگام نشستن کاملا به صندلی تکیه کنید تا وزن بدنتان به صندلی منتقل شود و اسکلت بدن مجبور به تحمل این وزن نباشد در غیر این صورت دچار آسیب های اسکلتی عضلانی خواهید شد. هنگام خرید پشتی طبی دقت کنید پشتی طبی به اندازه ای ضخیم نباشد که مانع از تکیه دادن شما به صندلی شود و ران ها کاملا روی نشیمنگاه صندلی قرار گیرند. فاصله بین پشت زانوها تا لبه صندلی نباید بیشتر از 2 تا 4 سانتیمتر باشد در غیر اینصورت به زانو درد و کمردرد مبتلا خواهید شد.

در پایان متذکر می شویم داشتن یک پشتی طبی مناسب به این معنی نیست که تمام روز را به آن بچسبید. نباید پشتی طبی شما را تشویق به نشستن طولانی مدت کند چون بی تحرکی خود از مهمترین عوامل کمردرد و دردهای اسکلتی عضلانی است.

پشتی طبی سماطب

سبک زندگی امروزه باعث شده است ساعت ها پشت میز بنشینیم. یا در حال رانندگی باشیم. تغییری سبکی که به همراه درد و اسپاسم کمر و لگن همراه می باشد که همه ما تجربه کرده ایم. برای رهایی از این فشار و اسپاسم می توانید هر چند دقیقه از صندلی جدا شده و ورزش های کششی و نرمشی مختصری انجان دهید. و یا اگر در منزل هستید کمی دراز بکشید و بدن را در یک راستا قرار دهید. اما فراموش نکنید که بجز این موارد و انتخاب ارتفاع صحیح صندلی، لزوم استفاده از یک صندلی راحت کار یا صندلی راحت خودرو نیز از میزان فشارهای وارده بر شما می کاهد.

پشتی طبی سماطب صرف نظر از سایزی که دارد با پر کردن فاصله های موجود در گودی کمر و فضای لگنی از این فشار کاسته و بدن را در راستای صحیح خود قرار می دهد. در قسمت پشت این پشتی کشی قرار داده شده که براحتی به شما امکان متصل کردن و ثابت کردن آن را به صندلی ماشین، ویلچر، صندلی کار و … می دهد. پارچه به کار رفته در پشتی طبی سماطب متخلخل است تا با جریان دادن به هوا از گرم شده بیش ازحد و انتقال گرما جلوگیری کند، که این امر از تعریق کردن شما جلوگیری می کند. در صورت استفاده از پشتی طبی سماطب شما بهترین زاویه مناسب را به جهت نشستن بر روی صندلی خواهید داشت که نتیجه آن کاهش فشار وارده بر مهره های کمر و ستون فقرات خواهد بود.

پشتی طبی سماطب بر روی صندلی قرار می‌گیرد و در حین نشستن سطح اتکای مناسبی را برای نگه‌ داشتن کمر و سطح پشتی شما ایجاد می‌کند. این پشتی قابل شستشو بوده گوشه‌های کناری این محصول حالتی برآمده داشته و مانع از انحراف شما به اطراف خواهد شد. از پشتی طبی سماطب می‌توانید برای انواع صندلی‌های خودرو استفاده کنید.

پشتی طبی سماطب از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که سبب می گردد هنگام نشستن برروی صندلی خودرو فشار کمتری به ماهیچه ها و ستون فقرات وارد شود و از دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز پیشگیری می نماید. فوم های پشتی طبی سماطب بنا به خاصیت خود سبب کاهش و تقسیم فشار در نقطه تماس گشته وموجبات آسانی گردش خون را فراهم می آورند. این امر به نوبه خود از کرختی عضلات جلوگیری می نماید.

طراحی پشتی طبی سماطب به گونه ای است که با استفاده از آن مهره های ستون فقرات دریک سطح قرار گرفته و فشار کمتری به این نواحی وارد می شود. استفاده ازپشت کمری باعث می شود تا احساس راحتی بیشتر و آرامش را بر روی صندلی خودرو تجربه کنید. ویژگی اصلی انواع پشت کمری ایجاد آرامش و انرژی به دلیل مناسب قرار گرفتن ستون فقرات در هنگام استفاده می باشد.

ویژگی‌ های پشتی طبی سماطب

پشتی طبی سماطب فرد را در حین رانندگی بخصوص در مسافت های طولانی به خوبی همراهی خواهد کرد و باعث جلوگیری از درد کمردرد خواهد شد

با نصب پشتی طبی سماطب برروی صندلی اتومبیل خود از کمردرد و عوارض ستون فقرات جلوگیری کنید

مناسب برای پر کردن فضای خالی پشت کمر، نصب بسیار راحت و آسان بر روی صندلی ماشین

خنک نگهداشتن پشت شما در روزهای گرم بهترین حالت نشستن برای ستون مهره های شما

وسیله‌ای پرکاربرد جهت استفاده در منزل، محل کار و خودرو

تهیه شده از فوم با کیفیت و روکش پارچه‌ای منفذدار جهت تبادل هوا

دارای کش جهت نصب روی صندلی

مزایای استفاده از پشتی طبی سماطب

جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت: پشتی طبی با پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری از ایجاد خستگی و درد درهنگام نشستن جلوگیری می کند.

جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات: پشتی طبی با تصحیح طرز قرار گیری ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک وفتق دیسک کمر جلوگیری می کند.

بهبود فرایند تنفس و اکسیژن رسانی به مغز: پشتی طبی با جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن سبب بهبود تنفس و در نتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می گردد.

بهبود فرایند هضم: پشتی طبی با جلوگیری از قوز وخم شدن روی میز کار از فشرده شدن حفره شکمی و محدود کردن هضم غذا جلوگیری می نماید.

کاهش هزینه های درمانی فرد و بیمه گزاران: هزینه های درمان کمردرد با سرطان تقریبا برابری می کند مسلما جلوگیری از کمردرد به کاهش هزینه های درمانی می انجامد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
برچسب های محصول