بالش بارداری تن یار

ویژگی‌های محصول
  • برند: تن یار (tanyar)
  • کشور سازنده: ایران
  • کد:1052
  • کاربرد: مناسب دوران بارداری و شیردهی، جهت شیردهی به نوزاد، قابل استفاده برای خانم باردار در زمان استراحت و خواب
  • جنس: الیاف و اسفنج درجه یک و روکش لطیف و ضد حساسیت
  • قابل شستشو
  • سایزبندی: free size
تولید کننده: تن یار
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
619,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

بارداری و نیازهای این دوران

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی هر خانم پس از ازدواج است. این مرحله‌ شرایط متفاوت و ویژه‌ای را برای آن‌ها رقم می‌زند. بانوان در شروع این مرحله و حتی بعد از آغاز دوران شیردهی، به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. از قسمت‌های سخت این مرحله، تغییر در سیستم و فرم بدن است.

یکی از نیازمندی‌های مهم برای گذر بهتر از این مرحله، بالش بارداری است. این بالش بارداری و شیردهی  از لوازمی است که خانم‌ها از شروع بارداری با بزرگ‌ شدن شکم‌ و تغییر فرم بدنشان تا پایان شیردهی به آن نیاز دارند. فرم این بالش مطابق با ارگونومی بدن مادر است؛ درنتیجه خواب راحت را برای او به ارمغان می‌آورد؛ همچنین از واردشدن فشار ناگهانی به کودک بر اثر حرکت طبیعی مادر در خواب جلوگیری می‌کند. بالش بارداری بعد از زایمان مادر و به هنگام شیردهی هم بسیار کمک‌ رسان خواهد بود؛ بدین‌ ترتیب‌ که با تکیه‌ دادن مادر به آن و قراردادن قسمتی از آن زیر نوزاد، ارتفاعش تاحد مطلوبی بالا می‌آید و شیردهی بدون نیاز به خم‌ شدن مادر امکان‌ پذیر می‌شود. بالش بارداری می‌تواند برای آموزش نشستن به کودک هم بسیار مفید باشد. همچنین دارای الیافی از پشم شیشه بوده که با پارچه‌ ای نرم پوشانده شده است. نکته جالب‌ توجه در این بالش، قابلیت شست‌ و شوی آن در ماشین لباس‌ شویی است. با خرید بالش بارداری و شیردهی مادرشدن را به‌ سادگی و شیرینی آغاز کنید.

بالش بارداری چیست؟

بالش بارداری یک بالش با طراحی خاص است تا مناسب تغییر شکل و انحناهای بدن در دوران بارداری باشد و وضعیت‌های مختلف را هنگام خواب پوشش بدهد. بالش بارداری طوری طراحی شده‌اند که از تمام بدن پشتیبانی کنند و به همین خاطر بسیار درازتر از بالش های معمولی هستند. بالش بارداری خوابیدن در این دوران را بسیار راحت‌ تر می‌ کند و در مراحل آخر بارداری که خوابیدن در وضعیت عادی تبدیل به یک چالش واقعی می‌شود بسیار مفید است.

معرفی بالش بارداری تن یار

یکی از مراحل مهم زندگی بانوان، بارداری است. این مرحله‌ شرایط متفاوت و ویژه‌ای را برای آن‌ها رقم می‌زند. بانوان در شروع این مرحله و حتی بعد از آغاز دوران شیردهی، به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. از قسمت‌های سخت این مرحله، تغییر در سیستم و فرم بدن است. یکی از نیازمندی‌های مهم برای گذر بهتر از این مرحله، بالش مخصوص بارداری است. بالش بارداری از جمله محصولات گروه بالش های طبی و نشیمن گاهی می باشد که در دوران بارداری و دوران شیردهی قابل استفاده می باشد.

افزایش گودی کمر، بزرگ شدن انداز‌ه شکم از جمله عوامل محدود کننده حرکات مادران باردار در هنگام خواب بوده که با استفاده از بالش بارداری می‌توانید به راحتی آن را رفع کنید. مدل‌های مختلفی از آن در بازار موجود است، اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق سایت آسان مد اقدام نمایید.

این بالش بارداری و شیردهی از لوازمی است که خانم‌ها از شروع بارداری با بزرگ‌شدن شکم‌ و تغییر فرم بدنشان تا پایان شیردهی به آن نیاز دارند. فرم این بالش مطابق با ارگونومی بدن مادر است؛ درنتیجه خواب راحت را برای او به ارمغان می‌آورد. همچنین از واردشدن فشار ناگهانی به کودک بر اثر حرکت طبیعی مادر در خواب جلوگیری می‌کند. این بالش بعد از زایمان مادر و به هنگام شیردهی هم بسیار کمک‌رسان خواهد بود؛ بدین‌ ترتیب‌ که با تکیه‌دادن مادر به آن و قراردادن قسمتی از آن زیر نوزاد، ارتفاعش تاحد مطلوبی بالا می‌آید و شیردهی بدون نیاز به خم‌شدن مادر امکان‌ پذیر می‌شود. این بالش می‌تواند برای آموزش نشستن به کودک هم بسیار مفید باشد. همچنین دارای الیافی با کیفیت بوده که با پارچه‌ای نرم پوشانده شده است.

خصوصیات بالش بارداری 

ساخته شده با الیاف و اسفنج درجه یک و روکش لطیف و ضد حساسیت

قابل شستشو

طراحی شده مطابق با ارگونومی بدن مادر

فواید استفاده از بالش بارداری تن یار

واضح ترین فایده بالش بارداری تن یار این است که با پشتیبانی از بدن به خواب بهتر کمک می‌کند. موارد زیر فواید استفاده از بالش بارداری است:

1- استفاده از بالش بارداری دردهای بدن را تسکین می‌دهد

با افزایش وزن بدن در دوران بارداری،‌ فشار زیادی به کمر، لگن و پاها وارد می‌شود. استراحت دادن این بخش‌های بدن اهمیت زیادی دارد و تنها زمانی امکان‌پذیر است که بتوان در وضعیت مناسبی خوابید. بالش بارداری پشتیبانی و راحتی لازم برای این بخش‌ها را فراهم می‌آورد و استراحت مناسبی را تضمین می‌کند و دردها را تسکین می‌دهد.

2- استفاده از بالش بارداری جریان خون را تقویت می‌کند

خوابیدن به پهلو گردش خون را بهبود می‌بخشد و برای بانوان باردار توصیه می‌شود. برای عده‌ای ممکن است خوابیدن به پهلو به خاطر بزرگ شدن شکم سخت باشد. بالش بارداری به خاطر نرمی زیاد خود اجازه می‌دهد بتوانید راحت به پهلو بخوابید و به این ترتیب به جریان بهتر خون در بدن کمک می‌کند.

3- استفاده از بالش بارداری برای ساعات خواب بهتر، آسوده تر و طولانی تر

خواب خوب کلید بارداری قوی و مطمئن است. بالش بارداری به شما اجازه می‌دهد برای مدت طولانی تر و بهتر بخوابید.

4- استفاده از بالش بارداری مفید حتی برای بعد از زایمان مفید است

بالش بارداری حتی برای بعد از بدنیا آمدن نوازد هم مفید است و می‌توان با آن نوزاد را در وضعیت مناسب قرار بدهید و به او یاد بدهید چطور شیر را درست بمکد.

کاربردهای بالش بارداری تن یار

قابل استفاده برای تمامی بانوان باردار

قابلیت استفاده به عنوان بالش شیردهی در حالت بسته

قابلیت استفاده در سه وضعیت خوابیدن مادر در حالت باز

دوران بارداری

دوران شیردهی

قابل استفاده جهت شیردهی به نوزاد

قابل استفاده برای خانم باردار در زمان استراحت و خواب

زمان استفاده از بالش بارداری 

در صورتی که با تجویز پزشک متخصص از این محصول استفاده می نمایید، با توجه به نظر ایشان عمل کنید.

در غیر این صورت در تمام زمان های استراحت و خواب و همچنین هنگام شیردهی و …می توانید از این محصول استفاده نمایید.

نکات مربوط به خرید بالش بارداری

بالش بارداری از جمله وسایلی است که سبب می‎ شود مادر باردار خواب راحت‌ تری را تجربه کند و محدودیت‌های حرکتی که به واسطه‌ی بزرگ شدن شکم و افزایش گودی کمر برای او به وجود آمده است را بسیار کم‌ تر می‌کند همچنین به دلیل قرار گرفتن در زیر سر، سر را در ارتفاع مشخصی نگهداشته و میزان سوزش معده و یا رفلاکس را کاهش می‌دهد. به جای استفاده از چندین بالش در اطراف خود، بالش بارداری می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد. حال به بیان نکات مربوط به خرید بالش بارداری می‌پردازیم:

در دو مدل C و U در بازار موجود بوده که مدل U بالش بارداری، دو طرف مادر را در هنگام خواب پوشش می‌دهد و برای افرادی که کمردرد شدیدی دارند توصیه می‌شود اما مدل C حجم کمتری داشته و پوشش دهی کمتری را نیز دارد که با توجه به نوع استفاده می‌تواند کمر یا شکم را پوشش ندهد.

انعطاف پذیری آن را در هنگام خرید به دقت بررسی کنید چرا که در داشتن خوابی راحت تأثیرگذار است.

کیفیت بالایی داشته باشد، تا در عین سبک وزن بودن، در حین استفاده پاره نشود، به دلیل افزایش وزن مادر باردار در این دوران، بالش بارداری باید تحمل وزن بالایی داشته باشد.

دارای رویه قابل تعویض و یا وزن سبک باشد تا بتوانید به راحتی شستشوی آن را انجام دهید.

برخی از مدل‌های بالش بارداری داری چندین کاربرد می‌باشد که برای خرید مناسب‌ ترند، به طور مثال بعد از به دنیا آمدن کودک، می‌توان به عنوان محافظ کودک مورد استفاده قرار داد و یا به عنوان بالش شیردهی نیز کاربرد دارد.

به دلیل حساسیت بیشتر بدن مادران باردار در این دوران، بهتر است مدل‌های ضد حساسیت را خریداری نمایید، الیاف پلی استایرن به دلیل داشتن خاصیت ضد بو و ضد حساسیت برای خرید مناسب‌ تر است.

دارای سایزبندی متفاوت است، اگر قدتان بلند است سایزهای 250 تا 350 سانتی‌متری و اگر قدتان متوسط است بالش‌های 160 تا 170 سانتی‌متری برای خرید مناسب‌ است که اغلب بالش‌های U دارای قد بلندتری نسبت به سایر مدل‌ها هستند.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندتن یار
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهشکم بند دوران بارداری