اسکالپ وین

ویژگی‌های محصول
  • سایزبندی: 19 سفید, 20 زرد, 21 سبز, 22 مشکی, 23 آبی, 25 نارنجی, 27 طوسی
  • کاربرد: سوراخ کردن و بدست آوردن رگ های زیر پوست و سطحی، برای تزریق وریدی دارو، خونگیری های وریدی و همچنین برای جمع آوری و گرفتن خون از افراد مسن، کودکان، نوزادان و افرادی که دارای رگ های نازک و یا سخت هستند
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
1,900 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

اسکالپ وین

اسکالپ وین یک سوزن‌ است که جهت تزریق دارو به بدن استفاده می‌شود،اسکالپوین (Scalp Vein Set) یا سوزن پروانه‌ای  معمولاً با زاویه °15 وارد سیاهرگ می‌شود. اسکالپ وین یکی از پرمصرف ترین تجهیزات بیمارستانی و درمانی است که به صورت منفرد و استریل بسته بندی می شود.

موارد استفاده از اسکالپ وین

از اسکالپ وین برای تزریق داروهای آنتی بیوتیک ، تزریق سرم های نمکی ، داروهای ضد درد و خونگیری وریدی استفاده می شود ، بیشرین مصرف اسکالپ وین در نوزادان ، کودکان ، سالمندان ، بیماران سرطانی و کسانی که رگ سخت یا احتمال پارگی رگ دارند کاربرد دارد.

سایزبندی اسکالپ وین

برای شناسایی آسان تر و سایز آنها از کدهای رنگی استفاده می شود که بعضی عبارت است از سایز ۱۹ سفید ، ۲۰ زرد ، ۲۱ سبز ، ۲۲ مشکی ،۲۳ آبی ، ۲۵ نارنجی و ... که سایزهای ریز برای افراد کم سن و سال و سایزهای بزرگتر برای افراد مسن تر استفاده می شود . داشتن باله های انعطاف پذیر به سبب نگه داشتن سوزن در موقعیت خود و پیشگیری از بیرون آمدن غیر عمد سوزن اسکالپ وین طراحی شده است. اسکالپ وین دارای لوله ای با دیواره‌ای از جنس استیل ضد زنگ سیلیس شده برای تزریق آسان است.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد2000 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند