کیسه ادرار 2 لیتری شیردار

ویژگی‌های محصول
  • استریل
  • کشور سازنده: چین
  • حجم: 2000 سی سی (2 لیتری)
  • دارای شیر صلیبی
  • وزن: 50 گرم
  • جنس: لاستیک پلیمری
  • کاربرد: کیسه جمع آوری ادرار
  • مخصوص بزرگسالان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
18,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

آشنایی با کیسه ادرار (یورین بگ) و انواع آن

کیسه تخلیه ادرار(یورین بگ)، به منظور جمع آوری ادرار در مواردی که دفع ارادی ان ممکن نیست، مورد استفاده قرار می­ گیرد. کیسه ادرار به یک سوند (لوله) که داخل مثانه است وصل می شود. بیمار ممکن است به دلیل  بی اختیاری ادرار (نشت)، احتباس ادرار (عدم امکان ادرار کردن)، جراحی هایی که استفاده از سوند را ضروری کرده یا مشکلات دیگر، کیسه ادرار را همراه با سوند به همراه داشته باشد. این کیسه ها دارای انواع متفاوتی هستند که به منظور راحتی در استفاده و حفظ سلامت بیماران طراحی شده اند. در ادامه به معرفی انواع کیسه ادرارو کاربرد آن ها می ­پردازیم.

1. کیسه ادرار متصل به پا

ادرار از مثانه وارد کیسه ادرار متصل به ران می شود. این کیسه  تمام روز به بیمار متصل است. می توان آزادانه با آن حرکت کرد، حتی می توان کیسه را زیر دامن، لباس یا شلوار پنهان نمدد. کیسه ادرار در اندازه و سبک های مختلفی ارائه می شود. می ­توان کیسه ادرار متصل به پا را با بندهای ولکرو یا الاستیک به ران خود در زیر شلوار و یا دامن بچسبانید. اطمینان حاصل کنید که کیسه همیشه از مثانه شما پایین تر است. این باعث می شود تا ادراری که در مجاری ادرار شما درجریان است به مثانه بازنگردد و از عفونت های احتمالی ناشی از آن جلوگیری شود.

2. کیسه ادرار دو لیتری

این نوع کیسه ادرار برای زمانی کاربری دارد که بیمار به دلیل مصرف داروهای ضد التهابی یا کاهنده فشار خون به کرات نیاز به دفع ادرار پیدا می کند و چون در اکثر مواقع مخاطبین این نوع از کیسه ها، بیماران مسن و یا افرادی هستند که ممکن است در اغماء یا بیهوشی به سر ببرند، طراحی کیسه به صورتی است که قابل اتصال به تخت بیماران باشد. همچنین در طراحی این کیسه ها به منظور سهولت در تخلیه و عدم ایجاد الودگی های محیطی ناشی از آن از شیر تخلیه (شیر صلیبی) استفاده شده است.

کیسه ادرار پسرانه و دخترانه

در کیسه ادرار از نظر حجم و ساختار برای دختران و پسران تفاوتی وجود ندارد. اما آن چه که باعث ایجاد تفاوت در کیسه های تخلیه ادرار برای زنان و مردان می شود نوع ملزومات الحاق شده به کیسه تخلیه است. برای مثال نوع سوند به کار رفته در آقایان و خانم ها یکسان نیست و این مسئله را می توان با نگاهی اجمالی به آناتومی دستگاه ادراری زنان و مردان از یکدیگر تمیز داد. در زنان به واسطه کوتاهی مجاری میز راهی، طول و قطر لوله سوند به طور کاملا معنی داری از سوند های مورد استفاده در بیماران مرد کوتاه تر است. به علاوه این که در مسیر مجاری ادراری مردان وجود غده پروستات به سبب آسیب پذیر بودن به کارگیری سوند های خشک با قطر زیاد را به صورت کلی منتفی می کند.

روش خالی کردن کیسه ادرار

همیشه کیسه خود را در یک توالت تمیز خالی کنید. اجازه ندهید که دهانه های کیسه یا لوله هیچ جایی از سطوح توالت (دیوار ، کف و سایر موارد) را لمس کند. حداقل دو یا سه بار در روز یا وقتی که یک سوم تا نصف پر است ، کیسه خود را داخل توالت خالی کنید.برای خالی کردن کیسه این مراحل را دنبال کنید:

1- دستان خود را خوب بشویید.

2- کیسه را زیر خالی ران یا مثانه نگه دارید تا آن را خالی کنید.

3- کیسه را روی دستشویی یا همان ظرف مخصوصی که دکتر به شما داده است نگه دارید.

4- دریچه انتهای کیسه را باز کنید و آن را داخل توالت یا ظرف خالی کنید.

5- دهانه کیسه را با مالیدن الکل و یک توپ پنبه ای یا گاز تمیز کنید.

6- دهانه را محکم ببندید.

7- کیسه را روی زمین قرار ندهید. دوباره آن را به پای خود بچسبانید.

8- دستان خود را دوباره بشویید.

9- یک یا دو بار در ماه کیسه راعوض کنید. اگر بوی بدی می دهد و یا کثیف به نظر می رسد زودتر آن را تعویض کنید.

معرفی کیسه ادرار شیردار

کیسه ادرار شیردار یا یورین بگ یک وسیله مخصوص از جنس لاستیک پلیمری است که برای جمع آوری یا نمونه گیری ادرار افراد بزرگسال و کودکان استفاده می شود. کیسه ادرار دارای یک شیر تخلیه است که پس از پر شدن آن را تخلیه و مجددا استفاده می کنند. کیسه ادرار مورد مصرف در بزرگسالان در حجم 2000 سی سی و کودکان در حجم 1000 سی سی تولید می گردد. همچنین از کیسه ادرار برای سالمندانی که دچار بی اختیاری ادراری شده اند استفاده می شود.

کیسه های ادرار 2000 سی سی (2 لیتری) شیردار استریل بوده و برای نگه داری ادرار افرادی که در کما هستند یا توانایی کنترل ادرار خود را ندارند، مورد استفاده قرار می گیرند. این کیسه ها جهت بررسی و کنترل به صورت شفاف ساخته شده اند و دارای شیر عرضی یا صلیب مانند در انتهای خود، برای تخلیه راحت ادرار جمع آوری شده هستند. کیسه ادرار چینی در برندهای درنیکا، اچ دی، فاین، وبست، ویونت و غیره موجود است.

ویژگی های کیسه ادرار شیردار

اتصال دهنده موجود در بالای کیسه، اتصال ایمن آن به لوله تخلیه ادرار را فراهم می کند.

لوله تخلیه انعطاف پذیر و مقاوم در برابر انقباض، امکان قرارگیری ایمن آن در داخل مثانه را، فراهم می کند.

ساخته شده از مواد شفاف برای نظارت بهتر و به صورت بسته بندی استریل

مدل های مختلف دریچه تخلیه (کشش، شیر عرضی و شیر پیچ)، تخلیه راحت کیسه ادرار را در شرایط مختلف فراهم می سازند.

کیسه ادرار دارای دریچه برگشتی است تا از برگشت جریان ادرار به درون مثانه و مجرای ادراری جلوگیری کند.

قسمت مخصوص طراحی شده روی کیسه، امکان آویز کردن آن را فراهم می کند.

این کیسه، مجهز به بخشی مخصوص روی کیسه برای آویزان کردن آن می باشد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد250 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند