کلاه آکاردئونی

ویژگی‌های محصول
  • نوع کلاه: آکاردئونی
  • یکبار مصرف
  • تعداد در هر کارتن: 2000 عدد
  • بسته های ۱۰۰ عددی
  • کم حجم، مقاوم، سبک
  • رنگ بندی: سفید، سبز، آبی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
360 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

معرفی کلاه آکاردئونی

کلاه‌های آکاردئونی که به آن کلاه بیمارستانی آکاردئونی یا کلاه یک بار مصرف بیمار نیز گفته می شود، با دستگاه های ویژه ای تولید می گردند و به دلیل آن که شبیه به آکاردئون‌های قدیمی باز و بسته می‌شوند، چنین نامی گرفته‌اند. یکی از راهکارها جهت جلوگیری از انتقال بیماری و آلودگی در محیط های مختلف بهداشتی و پزشکی استفاده از کلاه آکاردئونی و کاور کفش یک بار مصرف می باشد. می توان گفت محصول مکمل کلاه های آکاردئونی کاور کفش است.

کلاه آکاردئونی پلاستیکی نوع دیگری از کلاه های آکاردئونی هستند، این نوع از کلاه ها نیز خواهان خود را دارند، کلاه آکاردئونی پلاستیکی همچون سایر کلاه های آکاردئونی دارای کیفیت و قیمت های مختلف است.

چرا باید از کلاه آکاردئونی یک بار مصرف استفاده کنیم؟

بسیاری از بیماری ها و یا مسمومیت ها از راه هایی انتقال می یابند که در نوع خود جالب هستند. یکی از این راه ها می تواند موی انسان باشد. کلاه آکاردئونی به راحتی می تواند از این انتقال جلوگری نماید. مشاغلی که به نوعی فعالیت هایشان با بهداشت فردی افراد جامعه گره خورده است، باید موارد متعددی را در جهت حفظ بهداشت رعایت نمایند. یکی از این موارد جلوگیری از انتقال آلودگی به وسیله موی سر می باشد. کلاه آکاردئونی با یک مکانیزم ساده و ارزان می تواند تا درصد بسیار زیادی از انتقال آلودگی جلوگیری نماید.

استفاده از کلاه‌های یک بار مصرف در مکان هایی که نیاز به رعایت بهداشت در محیط وجود دارد، الزامی است. به طور مثال در رستوران‌ها یا مراکزی که اقدام به فروش مواد غذایی می‌کنند، ریزش موی کارکنان در محصولات غیربهداشتی بوده و به نحوی باید از این موضوع جلوگیری شود که کلاه آکاردئونی یک بار مصرف، یکی از روش‌های ارزان و کارا برای جلوگیری از بروز این مشکل است. بنابراین در مراکز پزشکی و بهداشتی، نیاز به استفاده از این محصول یک بار مصرف به وضوح حس می‌شود. در ادامه به گروه های از این مکان ها اشاره می شود که کاربرد کلاه های آکاردئونی در آن ها گسترده تر است:

شیرینی پزی ها

آزمایشگاه ها

اتاق‌های استریل بیمارستان ها

مراکز درمانی

داروخانه ها

مهد کودک ها

کارخانه های حساس بهداشتی

صنایع غذایی و دارویی

فروشگاه های مواد غذایی

مشاغل مربوط به غذا (مانند رستوران ها، آشپزخانه‌ها و کارخانجات مواد غذایی)

ویژگی های مهم کلاه آکاردئونی

با استفاده از کلاه آکاردئونی می توان گفت تا حد چشمگیری عمل انتقال آلودگی از روی سر و همچنین ریزش موی سر را کنترل نموده اید. این محصولات خواص مهمی دارند که در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره می شود:

کلاه آکاردئونی از جنس اسپان باند (Spunbond) با لایه سوزنی است و این جنس باعث می‌شود محصولی کاملا نازک و درعین‌حال ضدآب به مشتری ارائه شود.

این محصول مناسب یک‌بار استفاده بوده و امکان شست وشو و استفاده دوباره از آن وجود ندارد.

جنسی که برای تولید کلاه آکاردئونی به کار برده شده است، جنس بافته نشده (NON WOVEN) یا پارچه ای می باشد.

اطراف کلاه تماما کش پهن است تا به راحتی دور تا دور سر را پوشش دهی کند.

کلاه آکاردئونی درجه بندی روشنی دارد.

تولید این کلاه به صورت کارکرد تمام اتوماتیک می باشد.

در تولید کلاه پارچه اسپان باند اهمیت دارد: الیاف آن پرس شده، مناسب تولید محصولات یک بار مصرف است و از لطافت بالایی برخوردار می باشد.

خط تولید کلاه آکاردئونی طراحی فشرده و هوشمندانه ای داشته، یک مبدل فرکانسی کنترل دقیق دارد و بسیار نازک است زیرا دارای پلی پروپیلن می باشد.

عموما اندازه کلاه آکاردئونی در حالتی که جمع شده باشد ۱۸*۲، طول کلاه به حالت کشیده ۴۷ سانتی متر و ابعاد آن ها ۳۰*۳۰سانتی‌متر است.

رنگ انتخابی در تولید این محصول سفید یا آبی روشن می باشد تا آلودگی ها هنگام مصرف این کلاه واضح مشخص شود.

قیمت کلاه آکاردئونی بسته به وزن کلاه اکاردئونی و میزان گرماژ کلاه آکاردئونی متفاوت می باشد و با افزایش گرماژ پارچه کلاه آکاردئونی، قیمت این کلاه نیز افزایش می یابد.

کلاه آکاردئونی بسته به گرماژ پارچه و همچنین نوع پارچه کیفیت متفاوتی را خواهد داشت که البته این کیفیت، بر روی قیمت کلاه آکاردئونی نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

کلاه آکاردئونی با توجه به کش طراحی شده در تولید آن، قابلیت استفاده برای تمامی افراد را دارا می باشد. (کودکان تا بزرگسالان)

مشخصات کلاه آکاردئونی

خرید کلاه آکاردئونی الزامی به خرید از طریق داروخانه ندارد، البته مراکز بیمارستانی که اقدام به خرید کلاه آکاردئونی می کنند می بایست کلاه آکاردئونی را از مکان های موردتایید خریداری کنند. هنگام خرید کلاه آکاردئونی باید به مشخصات ذکر شده در محصول توجه کرد تا بتوان خرید مطمئن و بهینه ای انجام داد. این ویژگی ها عبارتند از:

جنس: اسپان باند

وزن: براساس گرم

ابعاد: براساس سانتی متر

رنگ: سفید / آبی روشن

شرکت سازنده

کشور سازنده

تعداد در بسته

تعداد در کارتن

مزایای استفاده از کلاه آکاردئونی

این محصول بسیار سبک است و به خوبی می‌تواند مانع از ریزش موی افراد به داخل مواد و محصولات غذایی شود.

ریختن موی افراد در آشپزخانه‌ها، کارخانجات مواد غذایی یا اتاق‌های استریل بیمارستان‌ها، می‌تواند باعث ایجاد آلودگی و درنتیجه بروز بیماری‌های جدی برای افراد استفاده کننده از سرویس های مختلف شود و به همین علت، در بسیاری از قوانین بهداشتی، استفاده از این کلاه های محافظ یک بار مصرف توصیه شده است.

نازک بودن کلاه آکاردئونی باعث می‌شود در عین محافظ از موها در برابر ریخته شدن، باعث تعرق سر نشود و فرد استفاده کننده از آن احساس ناراحتی نکند.

استفاده از کش پهن در تولید این محصول باعث می‌شود فرد استفاده کننده در طولانی مدت احساس تعرق، خستگی و سنگینی نکند و به راحتی بتواند از این محصول بهداشتی استفاده کند.  درصورتی که این محصول روی سر افراد به راحتی قرار نگیرد، می‌تواند موجب خستگی و درنتیجه درآوردن کلاه شود که این امر تبعات بهداشتی بسیار بدی را به همراه خواهد داشت.

کلاه آکاردئونی هیچ گونه بوی بدی ندارد زیرا ضد تعریق است و به صورت مشبک ساخته شده.

کلاه آکاردئونی به این دلیل که کلاه فضای مناسبی دارد به راحتی پاره نمی شود.

این کلاه در قسمت سر هیچ فشاری وارد نمی کند.

کلاه آکاردئونی دارنده ی ترکیبات پلیمری می باشد که با تمامی پوست ها سازگاری دارد و هیچ گونه حساسیتی به همراه ندارد.

ویژگی ها ومزایای خط تولید کلاه آکاردئونی

دارای طراحی فشرده و هوشمند است

خطوط تولید کلاه آکاردئونی دارای قسمت جوش کاری و جوش داغ هستند

کنترل دقیق و با دقت بالا توسط مبدل فرکانس صورت می گیرد

خط تولید بصورت تمام اتوماتیک و مجهز به کنترل پنل می باشد

سیستم جوش کاری بدون درز اولتراسونیک به کار برده می شود

کاورهای کفش هم به صورت تک کش و هم جفت کش تولید می شوند

تمام قطعات دارای پوشش کروم، قاب آلیاژ آلومینیومی زیبا و تمیز می باشند

از دو ماده اولیه PP و PE در این خط تولید می توان استفاده کرد که هردو ماده قابل بازیافت می باشند

خرید کلاه  آکاردئونی از سایت آسان مد

امروزه با بالا رفتن نظارت نهادهای بهداشتی و سلامت روی مراکز درمانی و نیزمکان هایی که رعایت بهداشت در آن ها ضروری است، باعث شده تا علاوه بر بیمارستان ها و آزمایشگاه ها، رستوران ها، آشپزخانه ها، شرکت های صنایع غذایی، شرکت های دارویی و سایر شرکت هایی که نیازمند دریافت تاییدیه های بهداشتی هستند نیز موظف باشند تا برای کارکنان خود از لباس های یک بار مصرفی که مورد تایید هستند استفاده کنند. یکی از این پوشش های کاربردی کلاه های آکاردئونی است. از این رو سایت آسان مد کلاه آکاردئونی را در گروه محصولات باکیفیت خود، برای خرید مشتریان قرار داده است.

ارسال کالا ازطریق سایت آسان مد برای مشتریان تهرانی، یک روزه و ارسال برای عزیزان ساکن شهرهای دیگر، نهایتا سه روزه انجام می پذیرد. ارسال محصول خریداری شده بسته به شرایط، از طریق تیپاکس یا پست صورت می گیرد. باربری های موجود در تهران نیز بستر مناسبی را برای ارسال کالا با قیمت مناسب به سایر شهرها فراهم آورده اند.

به هر روی، سایت آسان مد، همواره به تعهد خود برای فروش محصولات با کیفیت پافشاری نموده و در ارسال و پشتیبانی محصولات خود، نهایت همکاری و تعامل را با مشتری های خود داشته است. فروش اینترنتی از طریق سایت باسابقه آسان مد، گواه عزم راسخ ما برای ارائه ی اقلام با کیفیت و رساندن محصولات به دست مشتریان عزیز، با حذف واسطه ها و در کمترین زمان ممکن است.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد2000 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند