ژل لوبریکانت 85 گرمی پلی ژل

ویژگی‌های محصول
  • برند: پلی ژل (POLY GEL)
  • تولید کننده: پالیز طب شفق
  • کشور سازنده: ایران
  • کاربرد: سونوگرافی، گرفتن نوار قلب و مغز، معاینات زنان و مردان
  • حجم: 85 گرم
  • گروه: محصولات بهداشتی
  • شفاف است
  • حساسیت زا نیست
  • نوع نگهدارنده محصول:تیوپ درب دار
  • جنس بسته بندی :جعبه مقوایی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
13,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

معرفی ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت یک نوع ژل روان کننده است که از آن در موارد مختلفی از جمله استفاده های پزشکی، ماساژ، رابطه جنسی و... استفاده می شود. ژل لوبریکانت با لیز کردن محل مورد نظر باعث کاهش اصطکاک می شود و سایش به شدت کاهش می دهد. ژل لوبریکانت با نام هایی همچون "پماد لوبریکانت" و "کرم لوبریکانت" نیز شناخته می شود.

انواع ژل لوبریکانت از نظر مواد پایه

ژل های لوبریکانت از نظر مواد تشکیل دهنده اصلی که پایه آن ها را شکل می دهند با یکدیگر متفاوت اند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

1. ژل لوبریکانت محلول در آب (بر پایه آب)

ژل لوبریکانت بر پایه آب (محلول در آب) از موادی ساخته شده که در آب حل می شوند و می توان با آب آن ها را از روی پوست یا سطوح تمیز نمود. در صورتی که قصد استفاده از لوبریکانت بر روی کاندوم را دارید باید از لوبریکانت محلول در آب استفاده کنید.

2. ژل لوبریکانت بر پایه روغن

لوبریکانت بر پایه روغن (لوبریکانت روغنی) دارای پایه روغنی است و به نسبت لوبریکانت محلول در آب با سختی بیشتر از روی سطوح پاک می شود. برخی از این ژل ها دارای خاصیت هایی برای پوست نیز هستند، اما باید توجه کنید که اصلا از این نوع ژل ها بر روی کاندوم استفاده نکنید زیرا می توانند باعث پارگی کاندوم شوند.

3. ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون (لوبریکانت سیلیکونی)

این نوع از لوبریکانت از مواد سیلیکونی ساخته شده و دارای لزجت و حالت کشسانی بیشتری است. این ژل را نباید همزمان با دیگر فرآورده‌های سیلیکونی استفاده کنید زیرا ممکن است سبب بروز واکنش شیمیایی گردد. ویژگی خوب این ژل‌ها این است که بر خلاف ژل‌های روغنی، هنگام استفاده از کاندوم لاتکس می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. روان‌کننده لوبریکانت سیلیکونی نباید روی پوست شما خشک شود؛ بنابراین حتماً باید پس از استفاده از آن‌ها، با آب گرم و صابون، پوست و واژن خود را بشویید.

ژل لوبریکانت 85 گرمی پلی ژل (POLY GEL Lubricating Gel 85 gr)

حتما شما هم بارها برای انجام سونوگرافی به بیمارستان رفته و مشاهده کرده اید که قبل از گذاشتن دستگاه بر روی پوست، رادیولوژیست ابتدا یک ژل بی رنگ و شفاف را روی ناحیه مد نظر اعمال می کند. در حقیقت امواج اولتراسوند این قابلیت را ندارند که بتوانند در هوا خیلی خوب به گردش درآیند، بنابراین این طبیعی است که اگر حتی میزانی بسیار جزئی از هوا بین پروب (دستگاه) و پوست باشد به عنوان یک فاکتور مشکل ساز شناخته شود و از آن جایی که پوست در حالت طبیعی دارای مقداری خشکی می باشد برای انجام سونوگرافی باید با استفاده از مقدار معینی از ژل سونوگرافی روی آن، حالتی لغزنده را برایش بوجود آورد تا این امر بهتر انجام پذیرد. ژل لوبریکانت 85 گرمی POLY GEL یکی از بهترین نمونه هایی است که معمولا به علت فراوانی حفرات ریز و متعدد هوا بر روی پوست که سبب اختلال فرآیند سونوگرافی می شود، موجب بدست آمدن تصاویری کامل و مطلوب خواهد شد.

ژل لوبریکانت پلی ژل شفاف و قابل حل در آب است. از این ژل در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده می گردد .این ژل مناسب برای انواع معاینات پزشکی واژینال و روان کننده برای رکتان و سونداژ و الکترو تراپیو و …می باشد. از ژل لوبریکانت برای روابط جنسی زناشویی هم استفاده می شود. به علت خشک و دردناک بودن واژن بعضی از خانم ها گاهی برای روان کنندگی و رطوبت از ژل لوبریکانت استفاده می کنند. از فواید استفاده از ژل لوبریکانت پلی ژل در مصارف پزشکی می توان به: افزایش نفوذ امواج به بافت های زیرین بدن در سونوگرافی (افزایش دقت تشخیص)، کاهش اصطکاک پروب با بدن بیمار و کاهش درد و از بین بردن سایش و کاهش درد در معاینه اعضای تناسلی نام برد.

کاربردهای ژل لوبریکانت 85 گرمی پلی ژل 

کاربرد ژل لوبریکانت پلی ژل بسیار گستره است و از آن در معاینات پزشکی، ماساژ بدن و رابطه زناشویی برای افزایش لذت و از بین بردن درد استفاده می شود و یک روان کننده جنسی نیز محسوب می شود. از ژل روان کننده لوبریکانت پلی ژل در پزشکی برای موارد زیر استفاده می شود:

عمل های جراحی

سونوگرافی

گرفتن نوار قلب و مغز

معاینات زنان و مردان (واژینال و مقعدی)

لیزر های درمانی

فیزیوتراپی

الکتروتراپی

سیستوسکپی

ویژگی های ژل لوبریکانت 85 گرمی پلی ژل

رطوبت رسانی قوی و تنظیم کننده PH

مناسب ماساژ

قابل شستشو فقط با آب

قابل استفاده به هنگام معاینات زنان، جراحی، الکتروتراپی، سیستوسکپی

بدون وارد کردن آسیب به بافت بدن

بدون برجای گذاشتن اثر چربی

شفاف و قابل حل در آب

بدون ایجاد حساسیت

درمان خشکی واژن

عوارض ژل لوبریکانت 85 گرمی پلی ژل

به صورت کلی ژل لوبریکانت یک ژل کم ضرر و کم عارضه است اما در مواردی ممکن است یکی از علائم زیر نشان دهنده عوارض ژل لوبریکانت باشد:

نفس تنگی

ورم گلو، زبان و صورت و یا کهیر زدن

خارش آلت مرد و زن

هشدار: اگر ژل لوبریکانتی که تهیه کرده اید دارای موادی از جمله نانو اکسیلنال – 9، گلوکونات کلرهگزیدین، گلیسیرین، مواد نفتی، پروپیلگلیکول، و برخی مواد دیگر باشد، از استفاده از آن خودداری کنید. همچنین از تماس ژل با زخم های باز خودداری کنید و در صورت بروز حساسیت پوستی از آن استفاده نکنید. همچنین در جای خشک و خنک و کمتر 30 درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

طرز استفاده از ژل لوبریکانت 85 گرمی پلی ژل

نحوه و روش استفاده از ژل لوبریکانت به این صورت است که قبل از رابطه باید مقداری از آن را بر روی محل مورد نظر ریخته و موضع را کامل به آن آغشته کنید تا اصطکاک در حین دخول به حداقل برسد. اگر ژل سرد است می توانید با نگهداشتن آن در درون دست خود، آن را به دمای بدن نزدیک کنید. هنگام استفاده از ژل لوبریکانت 85 گرمی پلی ژل به نکات زیر توجه فرمایید:

دارو را در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ‌زدگی محافظت کنید.

این ژل هدایت کننده قوی جریان الکتریسیته است.

دور از دسترس کودکان قرار دهید.

فقط برای استعمال خارجی است.

قیمت ژل لوبریکانت

قیمت ژل لوبریکانت وابستگی مستقیمی به حجم و اندازه بسته بندی، کیفیت، قابلیت ها و قیمت ارائه شده از طرف کارخانه دارد. اما به صورت کلی قیمت ژل لوبریکانت بر پایه آب در انواع مختلف ممکن است از حدود 20 هزارتومان تا 55 هزار تومان متغییر باشد. قیمت ژل لوبریکانت مقعدی نیز حدود همین اعداد است زیرا این ژل یک محصول متفاوت نیست.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد20 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند