چسب ضد حساسیت شفاف موتکس

ویژگی‌های محصول
  • برند: موتکس (Motex)
  • مدل: شفاف
  • کشور سازنده: تایوان
  • ساختار: نواری
  • نوع: شیشه ای
  • سایزبندی: 1.25 و 2.5 سانتی متر
  • کاربرد: بعد از عمل رینوپلاستی
  • فاقد زینک اکساید
  • جنس: الیف نبافته (Non-Woven)
  • چسبندگی قوی
  • ضد حساسیت (anti allergy)
تولید کننده: موتکس
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

چسب ضد حساسیت چیست؟

حساسیت واقعی به چسب های پزشکی بسیار نادر است. با این حال، در اکثر موارد این واکنش ها به دلیل حساسیت به چسب پزشکی نیست زیرا ممکن است واکنش به دلیل تحریک غیر آلرژیک یک یا چند ماده شیمیایی موجود در چسب باشد، در حقیقت این موارد به عنوان درماتیت تماسی تحریک کننده شناخته می شود که تقریباً با یک واکنش آلرژیک پوستی یکسان هستند.

انواع مختلفی از چسب های پزشکی وجود دارند، بنابراین یک مارک ممکن است پوست شما را تحریک کند در حالی که دیگری این کار را نمی کند. علاوه بر آن، انواع مختلفی از چسب ضد حساسیت موجود است که می توان بدون هیچ دغدغه ای از آن ها استفاده کرد که هم مصارف خانگی دارند و هم مصارف تخصصی، مانند نوارهای کاغذی و پارچه ای که نسبت به نوارهای پلاستیکی یا بانداژ، کمتر باعث تحریک پوست می شوند.

چسب ضد حساسیت با قدرت چسبندگی نرم، بسیار منعطف و با قابلیت نفوذ هواست که برای نگهداشت انواع پانسمان ها و ملحقات درمانی (مانند کتترها) بسیار کارآمد است. از این وسیله کمکی در دامنه وسیعی از استفاده های خانگی، پرستاری و تخصصی (قلب، مراقبت، دیالیز، اورژانس، جراحی، رادیولوژی، اطفال، ارتوپدی، مراقبت های ویژه و درمان) می توان استفاده نمود. نوار چسب های نبافته (Non-Woven) ضد حساسیت بوده و جایگزین مناسبی برای چسب های زینک اکساید، برای فیکس کردن انواع پانسمان ها، لوله تراشه، آنژیوکت و … می باشد. این چسب ها از جنس پلی اتیلن بوده، نسبت به هوا و بخار آب، نفوذپذیر هستند و به پوست اجازه تهویه و عبور رطوبت ناشی از تعریق را می‌دهد، بنابراین حتی در صورت پوشاندن سطوح وسیع پوست و استفاده طولانی‌ مدت، هیچ‌ افتادگی بروز نخواهد داد. این چسب در ابعاد و برندهای مختلف در بازار تجهیزات پزشکی موجود می باشد.

ویژگی های غیر قابل چشم پوشی این نوع چسب ها شامل موارد زیر است:

ضد حساسیت

قیمت مناسب

بر جای نماندن چسب بر روی پوست بعد از برداشتن آن

قابل مصرف برای تمام افراد، حتی پوست های حساس

نداشتن لاتکس طبیعی

به کار گیری در اهداف مختلف و نگهداشتن انواع پانسمان ها

معرفی چسب ضد حساسیت شفاف موتکس

چسب ضد حساسیت (anti allergy) نواری شفاف موتکس (Motex)، تولید کشور تایوان است که از کاغذ نان وون یا همان الیاف بافته نشده (Non-Woven) ساخته شده است و برای فیکس کردن انواع پانسمان به کار می رود. عدم ایجاد آلرژی، مقاومت نسبت به رطوبت، چسبندگی بالا و غیره از جمله مواردی است که باعث شده چسب ضد حساسیت شفاف موتکس محصولی بسیار محبوب و پرکاربرد باشد.

این چسب دارای قدرت چسبندگی بالا و سهولت جداشوندگی مناسب از پوست بوده و حتی درصورت استفاده طولانی مدت، عوارضی چون پسماند چسب روی پوست، خارش و سرخ شدگی نخواهد داشت. همچنین با داشتن قابلیت تبادل هوا به پوست اجازه عبور رطوبت ناشی از تعریق را می‌دهد و جایگزین مناسبی به جای چسب های دیگر برای پوست های حساس می باشد. این نوع چسب در سایزبندی 1.25 و 2.5 سانتی متر ارائه شده است.

نکته: برای چسبندگی بهتر، چسب ضد حساسیت شفاف موتکس را پیش از استفاده کمی گرم کنید. چسبندگی این لوازم پزشکی با گرما بیشتر خواهد شد. بهتر است چسب را در دمای معمولی اتاق (۲۴ تا ۲۷ درجه سانتی‌‌گراد) نگهداری کنید.

انواع چسب ضد حساسیت موتکس

چسب ضد حساسیت موتکس شفاف یا سفید است. نوع چسب‌ ضد حساسیت سفید رنگ، حاوی «زینک اکساید» (Zinc Oxide) یا همان «اکسید روی» است که مانع از بروز عفونت می‌شود. دلیل سفید رنگ بودن چسب‌ ضد حساسیت نیز وجود همین ماده است. دقت داشته باشید چسب ضد حساسیت سفید رنگ استریل نیست و نباید از آن‌ روی زخم باز یا محل اتصال آنژیوکت به ورید استفاده کنید. چسب ضد حساسیت (anti allergy) نواری نان وون موتکس (Motex) از نوع سفید می باشد.

نوع دیگر، چسب ضد حساسیت موتکس شفاف است که فاقد زینک اکساید می باشد. معمولا از چسب‌ ضد حساسیت شفاف بعد از عمل رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) برای ثابت نگه داشتن شکل اصلاح شده بینی استفاده می‌کنند. برای پوشاندن آکنه‌های در معرض ترکیدن نیز می‌توانید از این چسب استفاده کنید. این چسب‌ها در رنگ‌های مختلفی مانند رنگ پوست بدن نیز تولید می‌شوند. چسب ضد حساسیت (anti allergy) نواری شفاف موتکس (Motex) از نوع شفاف یا شیشه ای می باشد.

در هنگام استفاده از چسب ضد حساسیت شفاف موتکس به نکات زیر دقت داشته باشید:

بسته‌ بندی چسب ضد حساسیت با گاز اتیلن اکساید کاملا استریل می‌شود. در صورت مخدوش بودن بسته‌ بندی از آن استفاده نکنید.

چسب ضد حساسیت برای استفاده روی زخم‌های دارای خونریزی و ترشح عفونی مناسب نیست.

پیش از استفاده با پانسمان استریل، رطوبت موضع مورد نظر را بگیرید.

در صورتی که پس از جراحی رینوپلاستی از چسب ضد حساسیت استفاده می‌کنید، از پزشک خود بخواهید به شما نحوه عوض کردن پانسمان بینی در خانه را یاد بدهد.

خودسرانه موضع آسیب دیده را با چسب ضد حساسیت پانسمان نکنید.

در صورتی که نسبت به زینک اکساید حساسیت دارید، موضوع را با پزشک خود در میان گذاشته و پیش از استفاده از چسب‌های حاوی زینک اکساید از او بخواهید ابتدا روی محل مورد نظر از چسب ضد حساسیت استفاده کند.

پیش از قرار دادن چسب روی بدن، پوست را از هرگونه آلودگی، روغن و مواد آرایشی پاک کنید..

دست‌ها را قبل از استفاده بشویید.

اگر برای قرار دادن آنژیوکت از چسب ضد حساسیت استفاده می‌کنید، دقت داشته باشید در محل اتصال سوزن و ورید بیمار، از چسب استفاده نکنید.

ویژگی‌های چسب ضد حساسیت شفاف موتکس

قابل استفاده به همراه انواع لوازم استومی

قابلیت جذب و عبور هوا و اکسیژن در موضع مورد استفاده

چسبندگی بسیار بالا

دارای منافذ بسیار ریز جهت تهویه رطوبت در موضع

ضد حساسیت و فاقد لاتکس

تهیه شده با با مواد درجه مدیکال

مناسب جهت استفاده در نقاط ناهموار بدن

مناسب نوزادان، کودکان و سالمندان

جلوگیری از ترشح زخم

سازگار با انواع پوست به خصوص پوست‌های حساس

ساخته شده با پلی اتیلن پزشکی

مناسب برای عمل جراحی رینوپلاستی

نصب و برش آسان تنها به کمک فشار دست

کاملا منعطف

مقاوم نسبت به رطوبت، اشعه فرابنفش، گرما و محلول ها ( مایعات درمانی مثل سرم و… )

ساخته شده با آخرین تکنولوژی میکروپروز دنیا ( منافذی با قطر کمتر از ۲ نانومتر)

دارای چسب پلیمر آکریلیک ضد حساسیت و زیست سازگار

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد360 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند