ملحفه دورکش سایز 120*220

ویژگی‌های محصول
  • نوع ملحفه: دورکش
  • سایز: 120*220
  • رنگ بندی: سفید و آبی
  • تعداد در بسته 200 عدد
  • ضد حساسیت
  • بدون پرز، یکبار مصرف
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
8,200 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

ملحفه دوسر کش سایز ۲۲۰*۱۲۰

جنس ملحفه سفید و رنگی، از پارچه اسپان باند ۲۵ الی ۳۰ گرمی می باشد، که به صورت کلی اغلب به رنگ سفید تولید می شود، اما با رنگ های صورتی، آبی و سبز نیز موجود می باشد. این ملحفه ها در سه حالت دوسر کش دار و رول های پرفراژ دار و رول های ساده تولید می شود. ملحفه های دوسر کش دار به آسانی قابل استفاده بوده و روی تخت را کاملا می پوشانند و هنگام خوابیدن بیمار روی تخت، جمع نمی شوند.

تولید ملحفه های یکبار مصرف، گام بزرگی را در جهت پیشرفت صنعت نساجی ایجاد کرده است. ملحفه های یکبار مصرف در دو نوع رول و دور کش سبک و نرم هستند، و قابلیت برش دادن راحتی دارند، بیشترین و بهترین کاربرد را در مکان هایی که به افراد مختلف خدمات می دهند، دارد. ملحفه دورکش دار با ایجاد یک پایان جذابیت بیماران را راحت نگه می دارد و برای جلوگیری از آلودگی متقاطع در اتاق معاینه کمک می کند.

ما انواع گسترده ای از محصولات پزشکی با کیفیت بالا و راحت را برای راحتی و محافظت درخواستی ارائه می دهیم. محصولات تولید شده ما دارای سابقه ارائه راه حل های آینده نگر به متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکی است که به کاهش خطر آلودگی و ارائه بالاترین کیفیت مراقبت از بیمار کمک می کند.

ملحفه یکبار مصرف تخت های پزشکی و بهداشتی

همانطور که از نام آن مشخص است، ملحفه های یکبار مصرف آن دسته از ملحفه ها هستند که در صورت لزوم می توانید آنها را دور بیندازید. آنها زیست تخریب پذیر هستند، به این معنی که دیگر نگران تخریب محیط زیست نباشید.

فقط ورق های استفاده شده را در زباله انداخته و کارها را ادامه دهید. این محصولات به راحتی پوشیده می شوند و همچنین از روی تخت جدا می شوند. آنها به اندازه کافی ضخیم هستند که از تشک شما محافظت می کنند و در وقت شما صرفه جویی می کنند.

اگرچه مزیت عمده آنها قابلیت یکبار مصرف بودن آنها است، به این معنی که دیگر نگران شستن آنها نیستید. فقط استفاده کنید و دور بریزید. ملحفه های یکبار مصرف یک راه حل همه کاره و بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند در حالی که هنوز راحتی و بهداشت مطلوب را تضمین می کنند. آنها در اندازه های مختلف و اغلب سفید هستند بنابراین به راحتی با بقیه اتاق شما مطابقت دارند.

مشخصات ملحفه دوسر کش دار

ملحفه های دوسر کش دار امروزه به خصوص در صنعت مراقبت های بهداشتی و پزشکی بسیار محبوب شده اند. پارچه های اسپان باند سازگار با محیط زیست نه تنها راحت هستند بلکه دارای مزایای بسیار زیادی نیز هستند. این ملحفه ها از جنس پارچه اسبان باند در وزن های مختلف ۲۵ – ۳۰ – ۳۵ گرمی و بسته به تقاضای مشتری موجود هستند.

معمولا وزن نرمال این پارچه ها ۲۵ الی ۳۰ گرمی است که در رنگ های عمدتا سفید و یا آبی، سبز و صورتی تولید و عرضه می گردد. عمده مشتریان این ملحفه ها بیمارستان ها، مطب ها، کلینیک های جراحی، زیبایی، دامپزشکی و گاهی مکان های عمومی و خانگی هستند، این محصول یکبار مصرف است و در اندازه های استاندارد ۸۰*۲۲۰ و ۱۲۰*۲۲۰ به منظور ارائه یک رویکرد دوستدار محیط زیست برای تمیز و بهداشتی نگه داشتن سطوح تخت معاینه و بیمار طراحی شده است.

کاربردهای ملحفه دوسر کش دار

مراکز بیمارستانی و درمانی به دلیل مراجعه بیماران مختلف باید ملحفه تخت خواب آن ها به طور مداوم شستشو و یا تعویض شوند. زیرا، افراد گوناگونی که بیماری های مختلف از جمله میکروبی و ویروسی واگیردار دارند و یا برای معاینه سرپائی به این مراکز مراجعه نموده اند، تا شخصی که دچار شکستگی و خون ریزی در قسمتی از بدن خود شده است، همگی به طور روزمره از تخت خواب های موجود استفاده می کنند، که اغلب افراد با لباس شخصی بر روی این تخت خواب ها دراز کشیده اند، که امکان دارد آلودگی را از بیرون به این تخت خواب ها و یا بلعکس انتقال دهند.

از این ملحفه های یکبارمصرف استفاده می کنند. گاهی ممکن است، در هنگام بخیه زدن یا ریختن خون بر روی ملحفه تخت خواب ها موجب ایجاد لک و کثیفی بر روی آنها شوند، که هر دو سبب آلودگی ملحفه می شوند، و نیاز به شستشوی یا تعویض ملحفه را افزایش می دهند. بی شک اگر ملحفه غیر قابل شستشو باشد، در این مواقع باید، پس از هر بار لک و کثیف شدن، ملحفه به صورت کامل تعویض شود. بیشتر ملحفه های مورد استفاده در مراکز بهداشتی، ملحفه های یکبار مصرف می باشد، که به صورت رول در طول و عرض های مختلف عرضه می شوند، و هر بار تعویض آن توجیه اقتصادی دارد.

خصوصیات منحصر به فرد ملحفه دوسر کش یکبار مصرف

ساخت ملحفه های یکبار مصرف بستگی به تقاضای مصرف کننده و موادی دارد که سازنده استفاده می کند. با این حال، اکثر تولید کنندگان از مواد نرم، غیر بافته شده، قابل تجزیه بیولوژیکی برای راحتی مطلوب استفاده می کنند. برخی از تولید کنندگان از الیاف Tencel از درختان اکالیپتوس استفاده می کنند. برخی دیگر از پلی پروپیلن پیوند خورده آبگریز استفاده می کنند، ماده ای که نه تنها نرم و راحت است بلکه در برابر لک نیز مقاوم است.

ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی به طور خاص جهت مراکز درمانی طراحی شده اند تا علاوه بر راحتی، به کنترل عفونت کمک کنند. ساختار آنها همچنین به کاهش خطرات آلودگی متقاطع که از پارچه های شسته شده ناشی می شود، کمک می کند. بیشتر روتختی های بیمارستانی با کیفیت خوب ضد حساسیت هستند و فاقد مواد شیمیایی مانند رنگ و سفید کننده ها هستند و به طرز چشمگیری نرم و سبک هستند.

ویژگی های محلفه دوسر کش دار

بدون پرز، یکبار مصرف و مقرون به صرفه

تولید شده از پارچه با کیفیت و فاقد مواد شیمیایی

موجود در رنگ های مختلف با تقاضای مشتری

قابل استفاده در همه تخت های استاندارد

وزن سبک، سازگار با پوست و ضد حساسیت

موارد با تجربه، تحویل سریع، ظرفیت تولید پایدا

سازگار با محیط زیست و مواد قابل تجزیه زیست

موجود در سایز ۱۲۰*۲۲۰ و ۸۰*۲۲۰ سانتیمتر

تهیه شده از پارچه های ۲۰ الی ۳۰ گرمی

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشبسته
تعداد در هر واحد200 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط